Z1 = ?

kaappiamatööri

Olen yli 20 v. nainen, minulla on kokemusta hevosista ja ratsastuksesta koko ikäni, mutta nyt on eteeni tullu sellainen kysymys mihin en osaa vastata. Löytyisiköhän täältä minua viisaampia hevosihmisiä?
Eli ystäväni osti hollannista upean hevosen, joka hyppää hyvin ja kentällä taitaa upeat liikkeet, mutta kun ystäväni kysyi hevosen kasvattajalta (siis osti hevosen suoraan kasvattajalta) hevosen koulutustasoa kouluratsastuksessa sai hän vastaukseksi Z1... Joten mitä tämä hollannin Z1 vastaisi suomessa? Itse veikkaisin helppo A: ta, mutta kuten sanoin, minulla ei ole mitään hajua.
Auttakaa osaamatonta. Kiitos jo etukäteen! :)

2

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmääkin tyhmempi

Jes, en ole siis ainoa joka kyseisen asian kanssa pähkäilee :) Minulla oli muutama vuosi sitten ihana pv ruuna, joka oli tasoltaan helppo A.. Ruuna jouduttiin lopettamaan pahan ähkyn takia, joten etsiskelen nyt uutta hevosta. Ystäväni myös osti jokunen aika sitten hollannista mielettömän hienon tamman. Itsekin siis suunnittelen hevosen ostoa hollannista, mutta tamma jota olen katsellut on tasoltaan Z2 ja itsellä pyörii kysymysmerkki pään päällä.
      Voisiko viisaammat valistaa!
      Lisäksi haluaisin tiedustella hevoskuljetusten hintoja euroopasta? Onko järkevämpää hakea itse vai kysellä suomesta hevoskuljetuksia?

• euroopasta suomeen

Hevoskuljetukset euroopasta suomeen ovat yrityskohtaisia. Mutta hollannista tuoni etelä-suomeen maksaa noin 700-1000€ (huom. hinnat ovat omista kokemuksista, kyllä varmaan saa kuljetuksia halvemmallakin).. Kannattaa myös kysyä hollannista esimerkiksi hevosen myyjältä, pystyykö hän kuljettamaan hevosta suomeen halvemmalla.
      Toivottavasti oli apua :)

P.S. Tuohon koulutustasoon en osaa sanoa mitään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13