Minkälaisia kokemuksia muilla naisilla, mikä ettei miehilläkin, on tätä kautta treffailusta? Kertokaapa kauhutarinoita ääliöistä ja tyhmeliineistä. :) Itse pyrin tutustumaan ihmisiin perusteellisemmin ennen tapaamista, välttääkseni kehnot kokemukset. Mä olen ollut vain muutamilla treffeillä tän paikan kautta, eikä ne ole kovin mainiosti onnistuneita.
Treffit nro1. Mä olin treffeillä jätkän kanssa, istuttiin nurmikolla. Siinä käveli muurahainen ja iso mies säpsähti ja vaati siirtymistä penkille. Ensin luulin että se oli vitsi. Ei ollut.
Treffit nro2 meni paremmin, seuraava kaveri. Kunnollisen oloinen mukava, mutta ujohko kaveri. Ihan mukavaa aikaa.
Treffit nro3, sama kaveri, odotin hyvää tapaamista. Alku meni kohtalaisesti, kunnes sanoin jotain kaksimielistä, josta alkoi mennäänkö niille-tyyppinen keskustelu. Vastaus oli multa joka kerta kohtelias ei. Niin, joka kerta, ei muuttunut muutaman kymmenenkään kysymisen jälkeen. Sovittiin että mennään kävelylle sieltä kahvilta istumasta, joka mun mielestä oli hyvä idea, kun keskustelu ei johtanut mihinkään. Oltiinkin pian sen bussin lähistöllä ja se totesi että mun kannattaa tulla sen mukaan ja kun totesin etten tule ja kääntyi, sanoi että "jutellaan mesessä" ja lähti menemään. Jaa.
Toivottavasti muilla on parempi onni etsinnässä, ei luovuta toivosta ennen masennus-diaknoosia! :)
Karmeimmat treffit?
61
2348
Vastaukset
- turn offeja
Ensin on sanottava että aika vähän mulla tätä kautta treffeihin saakka on edenny, vaan kokemukset kertyny lähinnä ihan muilta palstoilta.
Mulla pettymykset on lähinnä ulkonäöllisiä.. kuva (jos edes mitään suostunu lähettään) oli otettu joskus 5 vuotta ja 15 kiloo sitten, tai muuten ollu hämärä eikä antanu todellista kuvaa.
Sitten ne vaivautumiset totisten tuppisuiden kans joissa mä joudun keksiin kaikki jutun aiheet ja pitään keskustelua yllä, eikä toinen vastaa kun kyllä/ei, eikä edes juuri hymyile jos yritän keventää tunnelmaa.
Jotkut yrittää heti tilaisuuden tullen, siis ekalla näkemisellä, ujuttaa kättä housuihini ym. lääppimisiä, = pitää jotenkin halpana/tyhmänä?
Oma lukunsa vielä ne joista ei meinaa päästä eroon eikä tajua kohteliaita vihjauksia ettei kiinnosta, jää pommittaan viesteillä ja kyseleen et eikö nyt kuitenkin nähtäs vielä.. ja pitäs selitellä mikä meni vikaan, miksei kiinnostanu. Lopullisesti kiinnostuksen vie se, kun tarjoaa että eikö enää edes maksusta! - pahimmat treffit
Pahin kokemus oli, kun mies koko treffien ajan puhui itsestään. Pidin juttua yllä ja kyselin tietysti hänen harrastuksistaan, matkakohteistaan yms. Mies ei sanallakaan kysynyt minun elämästäni yhtään mitään.
Puhuimme siis koko illan miehestä. Kuuntelimme osan illasta myös erästä bändiä, ja silloinkin mies tuli seisomaan minun ja bändin väliin ja jatkoi juttua itsestään.- Voi eks sentään
Tapasin miehen, joka puhui viisi tuntia eksästään. Minulta kysyi ohimennen ainoastaan, miten tulen toimeen eksäni kanssa.
- komppaan
Voi eks sentään kirjoitti:
Tapasin miehen, joka puhui viisi tuntia eksästään. Minulta kysyi ohimennen ainoastaan, miten tulen toimeen eksäni kanssa.
Mikään ei nypi niinkuin se jos treffiseura puhuu exästään. Yhtään mitään.
Jos ollaan tutustumassa uuteen ihmiseen niin ei kai ole järkevää heti kaivella menneitä? Ehkä siitä voi sitten puhua kun tunnetaan jo paremmin. Myöskään miksikään terapeutiksi en enää halua. Ex-tyttökaveri tilitti koko suhteemme ajan, jos ei päivittäin niin viikottain, exästään joka oli sitä ja tätä. Kun sitten vajaan vuoden päästä erottiin niin pomppasi sänkyyn kyseisen hermannin kanssa niin että sukat jäi ilmaan pyörimään.
Tulos: tunsin itseni helvetin hyväksikäytetyksi ja ilmaiseksi terapeutiksi. Jäi tosi paha maku suuhun. Eli mulle on ihan verboten nuo ex-jutut. - MS
Käynyt aivan samanlailla!! 1,5 tuntia istuttii kahvilla ja kokoajan hän puhui hänen asioistaan. Olin et whaaat? :D hahaha ja mä oon puhelias ihminen!! No, kerrankin näin päin. Parasta oli kun lopussa, mies sanoi että tulee hyvin juttuun munkaa , ajattelin et no tietenki ku oon va a hiljaa ja sä puhut. hehe. Kehtasi vielä laittaa viestiä useampaan otteeseen että tavataanko uudestaan hihi.
- fddfwerer
Olen ollut deiteissä noin vuoden, enkä ole päässyt kertaakaan treffeille kenenkään naisen kanssa. Olen tietysti mies.
- Suomi24-naisen proto
Mies oli tuppisuu/hiljainen/ujo/ruma/haiseva/väärin pukeutunut/ei osannut viihdyttää minua/sanoi yhden sanan väärin/kävi käsiksi/ei käynyt käsiksi silloin kun olisi pitänyt.
- hiphei....
mieleenpainuvin omalla kohalla tälläinen. (olen tosin kirjoittanut tästä samasta tyypistä tänne jo kerran aiemminkin mutta tässä treffit pähkinänkuoressa):
Netti nuorentaa, sen sain kokea kun mies purjehti treffipaikalle. Ei siis ihme ettei ollut suostunut kuvaansa minulle netin kautta näyttämään, kun ikänsä eräässä keskustelussa ennen treffejä kertoi. (väitti siis itseään 10 vuotta nuoremmaksi kuin todellisuudessa oli)
Ja anteeksi nyt kovin lapsuuteni idolille, pelle hermannille, mutta tämän miehen kuontalo oli kyllä jokseenkin samaa kaliiberia, ehkä vähän vielä hurjempikin tapaus ( siksi tämä pointti, koska kehui olevansa muotitietoinen ja vielä ammatiltaan stylisti).
Ja tänä päivänäkään ei ole minulle vielä selvinnyt, että mitä ne "hyvät geenit" sitten mahtoivat olla, mistä jaksoi kyllä jauhaa koko tällien ajan..samoin kuin muutenkin puhui vaan itsestään ja omasta erinomaisuudestaan, ja tietenkin vielä niin kovaan ääneen että varmasti kaikki kuuli kuinka siihen ravintolaan on keskuuteemme laskeutunut suunnilleen jumalasta seuraava.
Loppuhuipennus seurasi siinä vaiheessa kun joku viaton ihminen sattui vilkaisemaan meidän pöytäämme ehkä noin tuhannesosa sekunnin ajan..Tämä unelmien poikamiesseuralaiseni oli valmiina jo vetämään turpaan tätä viatonta miesparkaa, koska hän ei siis omien sanojensa mukaan voi sietää kyylääjiä.
Sitten se vielä ihmetteli miksi en ollut kovinkaan innokas näkemään enää saati että olis suhteeseen pitäny hypätä.
Niinpä...erittäin kummallista...mutta totta - ÄÄÄ!!!
Ilmeisesti en ole ainoa jolla on noita kokemuksia miehistä jotka pitää halpana. Mä olen luullut karsivani ne pois joukosta tutustumalla ainakin reilun parin viikon ajan mesessä tuolla treffi24-viestittely paikan jälkeen, että varmistuisi et jos ei oikeesti kiinnosta ihmisenä, katoaa joukosta. Mikähän ihme noilla mies-ihmisillä on? Onko kukaan nähnyt sellaisia joitka ei ajattele sukuelimillään ja oikeasti etsii elämänkumppania? Ootteko te muut tutustuneet miten pitkään treffiseuraanne ennen tapaamista?
- c vc bvbfvfd
Eipä noille nettiakoille tunnu mikään kelpaavaan vaikka ei olisikaan ehdottamassa heti sänkyhommia. Ei kelpaa vaikka kyselee naiselta kaikkea ja on aidosti kiinnostunut, käyttäytyy hyvin jne.. Todellisia turhakkeita.
- Chemist
Kolikolla on myös kääntöpuolensa. Itse elämänkumppania etsivänä miehenä kirjoittelin mukavan oloisen naisen kanssa pitkään ja hartaasti. Kun nainen sitten vihdoin suostui tapaamaan niin treffien päätteeksi jouduin toteamaan, ettei nyt oikein löytynyt yhteistä säveltä. Enkä kiellä etteikö odotuksetkin olisi sen kuukauden aikana noussut jossain määrin. Jos oltais tavattu aiemmin niin olisi voinut tulla toisetkin treffit. Nyt harmittaa vaan hukkaan heitetty kuukausi kirjoittelun merkeissä.
- 16+16
Chemist kirjoitti:
Kolikolla on myös kääntöpuolensa. Itse elämänkumppania etsivänä miehenä kirjoittelin mukavan oloisen naisen kanssa pitkään ja hartaasti. Kun nainen sitten vihdoin suostui tapaamaan niin treffien päätteeksi jouduin toteamaan, ettei nyt oikein löytynyt yhteistä säveltä. Enkä kiellä etteikö odotuksetkin olisi sen kuukauden aikana noussut jossain määrin. Jos oltais tavattu aiemmin niin olisi voinut tulla toisetkin treffit. Nyt harmittaa vaan hukkaan heitetty kuukausi kirjoittelun merkeissä.
Näinpä. Ehdottomasti vain muutama viesti alkuun ja sen jälkeen treffeille. Se netissä pidemmän päälle notkuminen on ihan yhtä tyhjän kanssa, kun se kahden ihmisen välinen kiinnostavuus ratkaistaan siellä tapaamisilla eikä kirjekursilla.
- ....................
Chemist kirjoitti:
Elikä et sitten millään ilveellä pystynyt joustamaan ja antamaan periksi omista liian suuriksi nousseista odotuksistasi? Ongelmahan on täysin sen ihmisen joka alkaa kuvittelemaan suureellisia, jos ei toinen osapuoli tieten tahtoen anna valheellista kuvaa itsestään.
Mitä hyötyä sinulle olisi ollut useammista treffeistä jos nainen ei kumminkaan olisi ollut elämäsi nainen? Olisit päässyt sänkyyn ja voinut sitten tulla tänne kehuskelemaan muiden samanlaisten tavoin että "oli karmea akka mutta panin minä sitä silti"? - MS
Mä oon pyörinyt nettisivuilla, tosin en täällä suomi24:ssa, tosi kauan erilaisia ajanjaksoja aina deittailujen välillä. Aiemmin noudatin samaa kaavaa, eli että eka tutustutaan ja sitten vasta nähdään -monien kuvien jälkeen. Kuitenkin hyvät naiset, kehotan tapaamaan mitä pikimiten kupillisen äärellä. Ei tarvi tuhlaa aikaa siihen että jutustelet ja kaveri onkin jotain ihan muuta. Itse aina- aina pyydän kuvan ensin ennenkuin jatkan jutustelua. Ehkä 1-2 päivää menee jutustellen ennenkun aikataulut sopii yhteen ja sitten treffeille vaan. Suosittelen. Sekä myös ihmistenilmoilla eikä kenenkään kotiin eka.
- tiilenpunainenorava
Niin mikä tuossa nro kakkosessa oli vikana? Kunnollisen oloinen ja mukava. Ujoudenkin luulisi olevan pahimmillaan juuri ensimmäisillä treffeillä.
- -----------
Itse käsitin, että nro 3 oli sama tyyppi kuin nro 2, ja että ongelma tosiaan ilmeni vasta treffeillä nro 3 (eli siis toisilla treffeillä tämän kyseisen tyypin kanssa).
- tiilenpunainenorava
----------- kirjoitti:
Itse käsitin, että nro 3 oli sama tyyppi kuin nro 2, ja että ongelma tosiaan ilmeni vasta treffeillä nro 3 (eli siis toisilla treffeillä tämän kyseisen tyypin kanssa).
No niinpä tosiaan. Kyllä se ujous ilmeisesti hälveninkin.
- voi yrjööö...
Ällöttävin treffikaveri oli se joka alkoi lääppimään toka treffeillä ja kun kielsin, niin alkoi tivaaminen että "mikä hätänä", "oletko vähän kylmä ihminen" jne. Jostain syystä se olis kuitenkin halunnut vielä tavata näinkin kylmää ihmistä.
- vvvvvvvvvvv0vvvvvvvvvvvv
laittakaa pahimpien profiilinimiä, toi pellehermanni-tukkainen "stylisti" kuulostaa niin pahalta, et ois kauheeta tavata...huuuiiii... Kyllä jäis treffit lyhyiks!
- no date ever
en ole koskaan ollut treffeillä, enkä pääse koskaan treffeille koska olen ruma ja naiset katsovat aina vaan naamaa
- 17+18
Minä taas tapaan mieluiten mahdollisimman pian mutta se on sitten kahvikupillinen keskustassa eikä yhtään sen enempää. Ihan turha kuluttaa viikkoa tai jopa kahta kirjoittelemiseen, kun tapaamisessa näkee hetkessä että kannattaako tutustumista ylipäänsä jatkaa.
- Ikuisesti yksin...
Näitä lukiessa sitä alkaa aina pohtimaan, että kaikenlaiset kummajaiset sitä pääsevät treffeille asti, siinä missä itse on tilanteessa, ettei omalta alueelta tahdo edes löytyä ketään, jolle viestiä laittaa, saati, että joku laittaisi viestiä.
- ....................
Itse en edes lähde sellaisen kanssa treffeille joka ei suostu antamaan etukäteen kuvaa itsestään (yllättävän moni mies tunnustaa ettei osaa käyttää tietokonetta kun tulee kuvien laittamisesta puhetta, vaikka muutenhan tämä sukupuoli on olevinaan niin saatanan tekniikan asiantuntijaa että...) Tämän johdosta olen saanut kuulla olevani pinnallinen yms. tyyliin "tämä kertookin kaiken sinusta".
Sekin kertoo kummasti miehestä kaikenlaista ettei suostu laittamaan kuvaa naiselle jonka kuvan on itse nähnyt. Itsekkäitä, omahyväisiä tyyppejä jotka luulevat että naisesta on kiva istua tyhmäksi itsensä tuntien keskellä kahvilaa tietämättä minkä näköinen murjaani sieltä oikein tulla tupsahtaa. Vai tuleeko ollenkaan. Ja sitten jos tulisi se Pelle Hermanni, niin kuvitteleeko friikki että hän "mukavia" juttelemalla saa naisen lämpenemään vaikkei olisikaan yhtään naisen tyyppiä?
Minua eivät lämmitä kuin sellaiset joista ihan oikeasti pidän kasvoineen ja karvoineenkin. - :)
.................... kirjoitti:
Itse en edes lähde sellaisen kanssa treffeille joka ei suostu antamaan etukäteen kuvaa itsestään (yllättävän moni mies tunnustaa ettei osaa käyttää tietokonetta kun tulee kuvien laittamisesta puhetta, vaikka muutenhan tämä sukupuoli on olevinaan niin saatanan tekniikan asiantuntijaa että...) Tämän johdosta olen saanut kuulla olevani pinnallinen yms. tyyliin "tämä kertookin kaiken sinusta".
Sekin kertoo kummasti miehestä kaikenlaista ettei suostu laittamaan kuvaa naiselle jonka kuvan on itse nähnyt. Itsekkäitä, omahyväisiä tyyppejä jotka luulevat että naisesta on kiva istua tyhmäksi itsensä tuntien keskellä kahvilaa tietämättä minkä näköinen murjaani sieltä oikein tulla tupsahtaa. Vai tuleeko ollenkaan. Ja sitten jos tulisi se Pelle Hermanni, niin kuvitteleeko friikki että hän "mukavia" juttelemalla saa naisen lämpenemään vaikkei olisikaan yhtään naisen tyyppiä?
Minua eivät lämmitä kuin sellaiset joista ihan oikeasti pidän kasvoineen ja karvoineenkin.Pelle Hermanni tulee ja pehmittää naisen kuin naisen "plätyillä ja mantsikkahillolla" :D
- fgjmnj
:) kirjoitti:
Pelle Hermanni tulee ja pehmittää naisen kuin naisen "plätyillä ja mantsikkahillolla" :D
Reps...tää on paras!!! DDDD
- ÄÄÄ!!!
Pian tapaaminen on ongelma ainakin nuoremmilla naisilla, ehdotuksia tulee verrattaen paljon, eikä deittaista tahdo tehdä kokopäivä työtä. Lisäksi kahvilla ihan vääränlaisen tyypinkin kanssa on istuskeltava ainakin kohteliaisuussyistä se hetki että saa kahvin kurkusta alas ja tulee kiire kiilottamaan naapurin mummon kengät.
- minä itte
kyllä suomi24 naisilla on paljon opittavaa todellisesta elämästä ja siitä
miten onnellisuus saavutetaan ja miten rakkaus saavutetaan.
jos keskustelee deittipalstalla useamman viikon niin kyllä siitä voi päätellä jo
minkälainen ihminen siellä ruudun toisella puolella on .
jos juttua syntyy pidemmäksi aikaa ja kaikinpuolin asiallista yms niin
varmaan kannattaa ensin puhua puhelimella ja sitten vasta treffeille.
kyllä pitkiin kantimiin olevalla toiminnalla saadaan paras tulos !
ihmisen luonne on kaiken A ja O . ja piste. sen kanssa eletään ei minkään
ulkonäin kanssa. Wake Up Naiset , Wake Up !- trutku hörts
Paitsi että siihen luonteeseen ei ala tutustumaan jos ukko näyttää kuvassaan tai luonnossa koiranpaskaa purreelta ja myrkyn nielleeltä pommin heittäjältä...
- ugelaugela
trutku hörts kirjoitti:
Paitsi että siihen luonteeseen ei ala tutustumaan jos ukko näyttää kuvassaan tai luonnossa koiranpaskaa purreelta ja myrkyn nielleeltä pommin heittäjältä...
Tyypillinen nettikurppa. Jos turpa ei ole aivan tiptop niin räjitään silmille. Mieluummin ottavat vaikka rikollisen narkkarin naistenhakkaajan kunhan on naamavärkki suorassa. Ja alapeukut paukkuu...
- trutku hörts
ugelaugela kirjoitti:
Tyypillinen nettikurppa. Jos turpa ei ole aivan tiptop niin räjitään silmille. Mieluummin ottavat vaikka rikollisen narkkarin naistenhakkaajan kunhan on naamavärkki suorassa. Ja alapeukut paukkuu...
Eipä ole tarvinnut vielä ottaa rikollista narkkaria naistenhakkaajaa. Tämä varmaankin sen vuoksi ettei naisena koe olevan samanlaista pakottavaa tarvetta ottaa joku, ihan mitä tahansa, kuten miehillä on. Miehet eivät kykene olemaan paria viikkoakaan yksin, vaan heti alkaa pallit pakottaa ja on niin kamala olo että kun ei ole naista pantavana ja muutenkin on niin yksinäinen olo.
Miksette te miehet sitten tee yhtikäs mitään sen eteen että menisitte paremmin kaupaksi?! Kuvassakin ollaan sen näköisiä kuin murha olisi mielessä. Tai kätkeydytään lippalakin ja aurinkolasien taakse.
Menkää ottamaan oppia vaikka Facebookin Are You Interested -ohjelman miehistä. Siellä on hymyileviä ja iloisia naamoja. Kuvahan voi olla sellainen kaverin hauskassa tilanteessa ottama, tottakai kun sitä alkaa vartavasten ottamaan naisenhakua varten, tulee niin vakava ja totinen olo että naama on kuin sitruunaa syöneen.
Mutta vaikka miehillä on kuinka naista ikävä, niin mistään paskasta tavastakaan ette ikinä suostu luopumaan, kuten esim. tupakanpoltosta. Tämä varmaan johtuu siitä että aina löytyy jotain haahkoja sietämään niitä teidän pahoja hajujanne ja yleistä vastenmielisyyttä ainakin joksikin aikaa. Ja sitten kun rupinen haahka saa tarpeekseen, otetaan joku toinen kanttura tilalle ja touhu jatkuu samanlaisena siihen ekaan sydänkohtaukseen asti jonka saa 55-vuotiaana. - itkupilli?
ugelaugela kirjoitti:
Niin että maailmassa ei ole olemassa muunlaisia miehiä kuin rumia ja henkisesti ah niin kypsiä, mukavia ja ylenpalttisen erinomaisia miehiä tai sitten naistenhakkaaja nistejä koska tottahan toki jokainen ulkoisesti hyvännäköinen mies on sisältä läpimätä? Turha siinä on jeesustella kun miehet ajattelevat naisista ihan samalla tavalla, eli ei kukaan halua sellaisen ihmisen kanssa joka ei ulkoisesti viehätä yhtään. Ehkä sinun parisuhteissasi sitten paneskellaan säkki päässä pimeässä huoneessa mutta itse ainakin haluan miehen, jonka ulkonäöstä myös pidän. Ei hänen tarvitse olla mikään yyberkomistus tai malli..
- ugelaugela
trutku hörts kirjoitti:
Eipä ole tarvinnut vielä ottaa rikollista narkkaria naistenhakkaajaa. Tämä varmaankin sen vuoksi ettei naisena koe olevan samanlaista pakottavaa tarvetta ottaa joku, ihan mitä tahansa, kuten miehillä on. Miehet eivät kykene olemaan paria viikkoakaan yksin, vaan heti alkaa pallit pakottaa ja on niin kamala olo että kun ei ole naista pantavana ja muutenkin on niin yksinäinen olo.
Miksette te miehet sitten tee yhtikäs mitään sen eteen että menisitte paremmin kaupaksi?! Kuvassakin ollaan sen näköisiä kuin murha olisi mielessä. Tai kätkeydytään lippalakin ja aurinkolasien taakse.
Menkää ottamaan oppia vaikka Facebookin Are You Interested -ohjelman miehistä. Siellä on hymyileviä ja iloisia naamoja. Kuvahan voi olla sellainen kaverin hauskassa tilanteessa ottama, tottakai kun sitä alkaa vartavasten ottamaan naisenhakua varten, tulee niin vakava ja totinen olo että naama on kuin sitruunaa syöneen.
Mutta vaikka miehillä on kuinka naista ikävä, niin mistään paskasta tavastakaan ette ikinä suostu luopumaan, kuten esim. tupakanpoltosta. Tämä varmaan johtuu siitä että aina löytyy jotain haahkoja sietämään niitä teidän pahoja hajujanne ja yleistä vastenmielisyyttä ainakin joksikin aikaa. Ja sitten kun rupinen haahka saa tarpeekseen, otetaan joku toinen kanttura tilalle ja touhu jatkuu samanlaisena siihen ekaan sydänkohtaukseen asti jonka saa 55-vuotiaana.Taisi osua hermoon kun noin katkeraa tekstiä tulee :DD
- marjaliisa-42
Olen kyllä kanssasi samaa mieltä siitä, että kirjoittelemalla oppii toisesta paljon. Miehet tuntuvat vaan olevan huonompia ilmaisemaan itseään kirjoittamalla, vaikkei kukaan tuskin mitään korkealentoista odotakaan. Voi kertoa omasta päivästään, lukemastaan kirjasta, näkemästään leffasta yms. Älä pistä meitä naisia samaan kastiin, meistäkin on moneksi, usko pois! Wake up, gentlemen!
- huomot trefit
Olin naisen kanssa treffeillä jonka piti olla savuton treffi profiilin mukaan. Ravintolaan päästyämme se kaivoi tupakan ennen kuin tarjoilija oli ehtinyt tuomaan ruoka listaa. No muija poltti varmaan 8 tupakka tunnissa kunnes vaan join veteni jä kävelin kassan kautta ulos. Maksoin vain oman ruokani!
- Mille haisi ?
:DDDDDD, mut jos se alko just polttaa ku sut näki, ennen oli savuton.
- herrasmies kuitenkin
Olin sopinut naisen kanssa treffit 8 aikaan paikalliseen ravintolaan. Nainen tuli kyllä ajallaan ja siinä vähän aikaa juteltuamme pyysi välillä käymään ulkona kerran jos toisenkin. No selvisi lopulta et sillä on koira ulkona kytkettynä. Sani vaan että rakasta koiraansa enemmän kuin mitään muuta. en soittanut enään sille vaikka pyysi
- Nainen vm 76
Ehkä pahin ns moka minkä tein oli treffata mies kotonani. Ei ensinnäkään vastannut odotuksia ulkonäöllisesti ( hirveä keltainen kauluspaita kruunasi kaiken ), vaikka olin kuvan häneltä saanutkin: tosin kuva oli aika hämärä. Sitten mies ehdotti, että voisi hieroa jalkojani ja hups kädet eksyivät jalkoväliini ikäänkuin vahingossa siinä samalla. No sanoin, että hänen olisi parempi lähteä mutta mies rupesi jankuttamaan, että ajoi sen verran pitkän matkan,että jos jäisi yöksi. Vihdoin sain hänet kuitenkin ulos asunnostani. En todellakaan tavannut häntä sen koommin.
Olen monesti käynyt myös treffeillä ravintolassa. Yhden kanssa kävimme Rossossa ja miehellä ei ollut minkäänlaisia käytöstapoja. Tai minua ainakin häiritsi ruoka suussa puhuminen, mässyttäminen, ahmiminen ja lopuksi söi sormin vielä minunkin lautaseltani ! Ei nähty toiste.
Yksi taas puhui melkein kokoajan exästään ikäänkuin sivulauseissa ja toinen mainitsi jopa exänsä työpaikan. Yhden kanssa kävin syömässä ja kun meillä ei oikein synkannut niin sain parin päivän päästä puhelimeeni tekstiviestin missä oli hänen tilinumeronsa ja vaatimus, että maksaisin omat syömiseni. Mies oli siis maksanut - niinkuin kaikilla treffeillä missä olen ollut. Tietenkään en maksanut. Ihme juntteja !- ei mt potilasta enää
Turha tänne on pahimpien treffikumppanien nimimerkkejä laittaa, kun ne saa vaihdettua, mutta omalta kohdaltani voin kertoa, että Lahdesta sellaiset kuin Antti, Tero ja Tomi ovat oikeita painajaisia. 33-38 v iältään. Välttätkää jos ette halua tulla petetyiksi, huijatuiksi tai halua riesaa itsellenne.
- 7
Olen nainen ja joskus joutunut treffeillä maksamaan miehelle illallisen. Itse maksan aina omani ja se tuntuu reilulta, että itse maksetaan. (Tuo ukko, joka ei itse maksanut, oli muutenkin kunnon juntti mukanaan jeesusteipillä paikattu pärekori. Okei, menee ehkä maaseudulla, mutta itse asun etelä-espoossa, joten oli aika eksoottinen asuste :b)
- huhhuh.....
Taidat itse olla melkoinen juntti. Miksi miehen pitäisi sinun mässäilysi maksaa? Laita kiltisti oma osuutesi miehen tilille ja näytä että sinulla on edes sen vertaa selkärankaa!
- höh.
huhhuh..... kirjoitti:
Taidat itse olla melkoinen juntti. Miksi miehen pitäisi sinun mässäilysi maksaa? Laita kiltisti oma osuutesi miehen tilille ja näytä että sinulla on edes sen vertaa selkärankaa!
Joo varmaan kuuluukin ihmisen henkilö- ja tilitiedot tyypille josta ei tiedä paljon mitään...
Mutta pointti on siinä että se ukko olisi kyllä voinut tapaamisvaiheessa jo todeta että maksetaan puoliksi. On moukkamaista alkaa karhuamaan jälkikäteen jo maksamiaan ruokia (ilmeisesti sakottaakseen naista siitä ettei tullut sänkykeikkaa eikä suhdetta...?) - näin täällä
Oletko se sama, joka tuolla treffeillä-palstalla valitti miehestä, joka pyysi maksamaan ruuat tililleen? Tuossa jutussa kerroit sitä ennen kuitenkin itse käyttäytyneesi myös miestä kohtaan hölmösti, joten eipä silloin ole sitten syytä arvostella vain muita.
- otapullaa
7 kirjoitti:
Olen nainen ja joskus joutunut treffeillä maksamaan miehelle illallisen. Itse maksan aina omani ja se tuntuu reilulta, että itse maksetaan. (Tuo ukko, joka ei itse maksanut, oli muutenkin kunnon juntti mukanaan jeesusteipillä paikattu pärekori. Okei, menee ehkä maaseudulla, mutta itse asun etelä-espoossa, joten oli aika eksoottinen asuste :b)
Ei tule naurusta loppua nyt mulla..:D:D:D..vedet silmissä täällä yksinäni ääneen nauran...ohh...
Jeesusteipillä paikattu pärekori ..ei ku taas reps:D
Niin jäi nyt vaivaamaan vielä että miksi sillä oli se kori mukana? Mitä sillä siellä oli?
Ehkä mä nyt sieluni silmillä nään ihan erilaisen miehen kuin mitä treffasit, mutku tässä ketjussa on mainittu pellehermanni-stylistit ynnä muut niin ei nyt vaan poistu kuva päälaelta kaljusta samettihousuisesta etukumarasta miehestä sandaaleissa ja villasukissa, mukanaan jeesusteipillä paikattu pärekori....Niin ei tää nauru nyt lopu
- dsirppa
Tyyppi ei suostunut laittamaan kuvaansa, ja sanoin että sori, ei tule treffejä jos ei tule kuvaa ennen kuin lähden kaupunkiin. Treffit tulee joka tapauksessa, mutta kuva pitää tulla, että tunnistan. Jahkas &jahkas ja ihan hetkeä ennen kun piti jo mennä, tuli joku "lakki päässä ja aurinkolasit" -kuva.
OK, tyyppi oli ihan fiksu, mutta ei itsestään pitävää tai itsestään huoltapitävää tyyppiä. Epäsosiaalisen puolella, kuiva ja vakava. Ja se kuvajahkailu sinetöi koko deitin jo etukäteen. Harmi juttu.- kypsätäti
Tosi vaikea päättää, kuka deittikumppaneista oli se karmein.
Olisko ollut se viesteissä sujuvasanainen mies, joka tavatessamme olikin kuin hyviiiiiiiiiiin hidastetusta elokuvasta - mies oli mömmöissä tai jossain vakavammassa aivoprosessissa todella syvällä.
Tai ehkäpä se mies, joka profiilissaan ilmoitti olevansa minua 8 senttiä pidempi ja tavatessamme olikin minua sentin pari lyhyempi, pikkuruinen mies Arvo Ylppö -kasvoineen hengityksen haistessa yli metrin päähän koiran oksennukselle?
Ei sittenkään, karmein oli se mies, joka näki ufoja ja enkeleitä ja koki niin suurta yhteyttä kanssani ("meillä menee niiiin hyvin") keskusteltuani kanssani hieman yli tunnin, että pakit saatuaan alkoi vainota sähköpostitse vaatien jatkamaan "suhdettamme" ja kertoi seikkaperäisesti unesta, jonka olin hänen mielestään nähnyt ja jossa demonit johtivat minua harhaan...
- kaljatreffit_
Hih kiitos nauroin pitkästä aikaa tätä lukiessani. No täytyy tähän oma laittaa:
tapasin miehen, joka sanoi ettei hänellä ole lapsia, mutta hänellä olikin kolme lasta. No mentiin kuitenkin yhteen heviräkälään sitten vaikka minua kyllä inhotti moinen valehtelu. Aloin kiskoa kaljaa ja samoin mies. Jossain vaiheessa miehen kaikki kaverit ilmaantuivat paikalle toljottamaan minua, että siinä se kuuluisa treffikumppani nyt on. Lopulta olimme molemmat hyvin humaltuneita ja emme selvästikkään toisistamme pitäneet. Mies jotenkin eksyi minulle yöksi mutta seksiä ei harrastettu, onneksi sillä mies kertoi aamulla, että hänellä on varmaankin klamydia. Tästä vois kyl oppia että no.. Ei ainakaan liikaa viinaa treffeillä. - dodoja
Näitä riittää...
No. 1 oli lakimies. Koko treffien ajan kehuskeli työkokemuksellaan. Sitten kertasi kiusallisenkin tarkkaan exänsä ja eronsa syyt ja lapsensa kasvatuksen. Tenttasi minulta tarkkaan, miten asun, millaisessa asunnossa, onko velaton, jne. Tuli kahvien maksun aika - kas vaan, miehellä ei ollut käteistä rahaa, mutta oli järjestänyt treffit kahvilaan, jossa ei voi kortilla maksaa. Minä maksoin. Parkkipaikalle kävellessä kysyin, mitä mieltä hän jatkosta (ajattelin, että tarjoaisi itse vastineeksi kahvit). Hän sanoi miettivänsä asiaa. Viikon päästä laittoi viestiä, että jos tavataan sittenkin uudelleen. Eipä huvittanut enää tavata, jos pitää oikein viikko miettiä. Kai se kaivoi ensin verotiedot tms. esille, ennenkuin alkoi kiinnostaa.
No. 2 selitti koko treffien ajan, miten exällä oli ollut toinen mies. Ja kertoi yksityiskohtaisesti, pohjapiirroksia lautasliinaan piirtäen, millaisissa asunnoissa olivat yhdessä asuneet. Kun yritin muuttaa puheenaihetta, hän totesi "Odota, en kertonut vielä siitä rivariasunnosta..." Ja arvatkaa, kiinnostiko!
No. 3 kanssa ei päästy treffeille. Hän ensin kuvan nähtyään ja puhelimessa puhuttuaan ylisti, miten kiva nainen. Hänelläkin tuntui olevan hauska huumorintaju. Sovittiin treffit parin päivän päähän. Sitten hän alkoi pommittaa viesteillä ja puheluilla. Jos en heti vastannut, niin hän alkoi syytellä, että olenko tapaamassa jotakuta toista miestä ja petänkö häntä jo nyt?!? Peruutti treffit. Laitoin viestin, että olin töissä. Mies soitti, pyyteli anteeksi. Kun illalla menin kaverin kanssa uimaan, oli sama pommittelu ja syyttely taas alkanut. Ja mies peruutti taas treffit. Laitoin viestiä, että en noin pelottavaa miestä uskaltaisi edes tavata, kun tuolla tavalla reagoi. Ja siitä alkoi anteeksipyytelypommittelu... Ja paljastui, että huumorintajuksi luulemani jutut olikin jotain sekopäisen pälinää.- dodoja
Ja jatkoa...
No. 4 vaikutti tosi kiinnostavalta, oli samanlaisia mielenkiinnonkohteita, jne. No, kun tavattiin ja aloin jutella näistä harrastuksista, niin paljastui, että miehen harrastuksekseen mainitsema arkeologia rajoittui yhden kirjan lukemiseen ja toinen harrastus, tenniksen peluu, no, sitä hän oli harrastanut 10-vuotiaana viimeksi. Paljon kiinnostaa tutustua ihmiseen, joka tuollaisia valehtelee!
No. 5 oli niin taiteilija, niin taiteilija - tosin ei ammatiltaan. Kuulemma ammattilaistason muusikko (siis mulla on korkeampi musiikillinen tutkinto kuin sillä ja sillä tunnetulla pianistilla, mieti! - silti tästä treffeille tulleesta musiikkinerosta ei kukaan ole kuullut) ja graafikko ja ymmärtää kaiken syvällisen kuvaamataiteista ja kirjallisuudesta. Varmaan näin on. Mutta on ikävää, jos älykäs ihminen on liian täynnä erinomaisuuttaan ja korostaa sitä joka käänteessä haukkumalla kaikkia muita.
No. 6 oli niin ujo, että sain hoitaa kaiken puhumisen.
No. 7 kanssa tapailin muutaman kerran. Sitten alkoi ihmetyttää hänen juttunsa vanhemmistaan, tuntui, että hän oikein odottaa vanhempiensa poismenoa, järjesteli puheissaan jo perintöä ja mihin sitten kotonaan senkin sohvan aikoo laittaa ja mitä puhuu hautajaisissa... Oli myös hyvin negatiivinen elämänasenteeltaan, mikään ei koskaan hyvin. Eikä voi kuulemma ollakaan, kun ei ole parisuhdetta. Kutsuin hänet kerran luokseni. Tyyppi veti pultit, kun kaadoin vedenkeittimestä pois jäähtyneen veden keittääkseni uutta, alkoi läksyttää. Kiitos ja hei.
No. 8 kanssa ekat treffit meni oikein sujuvasti ja oli hauskaa ja mukavaa. Toiset treffit sovittiin hänen kotikaupunkiinsa. Yhtäkkiä hänelle tulikin jotkut yllätystreenit. No, odottelin. Kun lopulta tavattiin, sanoin, että mun täytyy kyllä kohta lähteä, kun viimeinen juna menee tunnin päästä. Hän alkoi kinuta minua yöksi luokseen. Mutta ei pitäisi kuulemma ihmetellä, kun hänen asuntonsa on sitten täynnä naisen ja lapsen kuvia ja tavaroita. Se on vaan hänen ex-tyttöystävänsä, joka teki eron jälkeen lapsen jonkun rentun kanssa ja nyt tämä mies sitten auliisti on lapselle isän korvike. Ja koska nainen ja lapsi asuvat Tukholmassa nyt, kun nainen tekee väitöskirjaa siellä, niin Suomessa käydessään asuvat sitten miehen luona. Ja seliseli. Eli halusi pettää vaimoaan, jonka kanssa hänellä pieni vauva ja vielä keksii tuollaisia satuja! Mies suuttui, kun en suostunut vuoteenlämmittäjäksi ja lähetti vielä kotimatkaterveisiksi ilkeän viestin kännykkään.
Että tässä nämä. Joukkoon mahtuu muutama muuten mukava, mutta aikas hajuton, mauton ja mielenkiintoa herättämätön viikonloppu/vuoroviikkoisi.
Ja jos on ollut tavallinen, mukava suomalainen lapseton mies... Niin eipä niistä ikinä ole kuulunut treffien jälkeen. Vaikka treffeillä vakuuttavat, että olipa mukavaa ja nähdään pian uudelleen. - -Neiti.88-
dodoja kirjoitti:
Ja jatkoa...
No. 4 vaikutti tosi kiinnostavalta, oli samanlaisia mielenkiinnonkohteita, jne. No, kun tavattiin ja aloin jutella näistä harrastuksista, niin paljastui, että miehen harrastuksekseen mainitsema arkeologia rajoittui yhden kirjan lukemiseen ja toinen harrastus, tenniksen peluu, no, sitä hän oli harrastanut 10-vuotiaana viimeksi. Paljon kiinnostaa tutustua ihmiseen, joka tuollaisia valehtelee!
No. 5 oli niin taiteilija, niin taiteilija - tosin ei ammatiltaan. Kuulemma ammattilaistason muusikko (siis mulla on korkeampi musiikillinen tutkinto kuin sillä ja sillä tunnetulla pianistilla, mieti! - silti tästä treffeille tulleesta musiikkinerosta ei kukaan ole kuullut) ja graafikko ja ymmärtää kaiken syvällisen kuvaamataiteista ja kirjallisuudesta. Varmaan näin on. Mutta on ikävää, jos älykäs ihminen on liian täynnä erinomaisuuttaan ja korostaa sitä joka käänteessä haukkumalla kaikkia muita.
No. 6 oli niin ujo, että sain hoitaa kaiken puhumisen.
No. 7 kanssa tapailin muutaman kerran. Sitten alkoi ihmetyttää hänen juttunsa vanhemmistaan, tuntui, että hän oikein odottaa vanhempiensa poismenoa, järjesteli puheissaan jo perintöä ja mihin sitten kotonaan senkin sohvan aikoo laittaa ja mitä puhuu hautajaisissa... Oli myös hyvin negatiivinen elämänasenteeltaan, mikään ei koskaan hyvin. Eikä voi kuulemma ollakaan, kun ei ole parisuhdetta. Kutsuin hänet kerran luokseni. Tyyppi veti pultit, kun kaadoin vedenkeittimestä pois jäähtyneen veden keittääkseni uutta, alkoi läksyttää. Kiitos ja hei.
No. 8 kanssa ekat treffit meni oikein sujuvasti ja oli hauskaa ja mukavaa. Toiset treffit sovittiin hänen kotikaupunkiinsa. Yhtäkkiä hänelle tulikin jotkut yllätystreenit. No, odottelin. Kun lopulta tavattiin, sanoin, että mun täytyy kyllä kohta lähteä, kun viimeinen juna menee tunnin päästä. Hän alkoi kinuta minua yöksi luokseen. Mutta ei pitäisi kuulemma ihmetellä, kun hänen asuntonsa on sitten täynnä naisen ja lapsen kuvia ja tavaroita. Se on vaan hänen ex-tyttöystävänsä, joka teki eron jälkeen lapsen jonkun rentun kanssa ja nyt tämä mies sitten auliisti on lapselle isän korvike. Ja koska nainen ja lapsi asuvat Tukholmassa nyt, kun nainen tekee väitöskirjaa siellä, niin Suomessa käydessään asuvat sitten miehen luona. Ja seliseli. Eli halusi pettää vaimoaan, jonka kanssa hänellä pieni vauva ja vielä keksii tuollaisia satuja! Mies suuttui, kun en suostunut vuoteenlämmittäjäksi ja lähetti vielä kotimatkaterveisiksi ilkeän viestin kännykkään.
Että tässä nämä. Joukkoon mahtuu muutama muuten mukava, mutta aikas hajuton, mauton ja mielenkiintoa herättämätön viikonloppu/vuoroviikkoisi.
Ja jos on ollut tavallinen, mukava suomalainen lapseton mies... Niin eipä niistä ikinä ole kuulunut treffien jälkeen. Vaikka treffeillä vakuuttavat, että olipa mukavaa ja nähdään pian uudelleen."Ja jos on ollut tavallinen, mukava suomalainen lapseton mies... Niin eipä niistä ikinä ole kuulunut treffien jälkeen. Vaikka treffeillä vakuuttavat, että olipa mukavaa ja nähdään pian uudelleen."
Itsellä kävi vähän samalla tavoin, vaikka miekkosesta kuuluikin lopulta.. Viikko sitten käytiin kahvilla, puolisentoista tuntia jutusteltiin ja mielestäni meni ihan mukavasti vaikka itse olin välillä vähän hiljainen. Puhuttiin kuitenkin, et käydään seuraavalla viikolla lounaalla joku päivä tai kävelemässä. Erotessa vielä halasi ja sanoi että ehdottomasti nähdään toistekin. No, ihmettelin jo vähän kun ei kuulu mitään pariin päivään.. Sunnuntai-iltana laitoin itse tekstaria että mitäs kuuluu, kun ei oo soitellut. No vastaus viestiin tuli maanantaina iltapäivällä, ja hieman erisävyinen sellainen kuin odotin: oli miettinyt viikonlopun ja tullut siihen tulokseen, että halutaan eri asioita eikä kemiaa ollut, vaikka oon kyllä mukava ja kaunis tyttö. Okei, eipä siinä mitään, eihän sille mitään voi jos tuolta tuntuu.. Mutta minkä ihmeen takia pitää sitten esittää ja sanoa että haluaa nähdä uudestaan?! Luulisi moisen päätöksen syntyvän jo siinä tapaamistilanteessa eikä parin päivän mietiskelyn tuloksena..
- entinen treffaajatar
Voi hurja ja kurja. :( Tulee mieleen niin monet pieleen menneet treffini kamalien miesten kanssa näistä jututista.
Onneksi löysin kuin löysinkin sopivan kumppanin itselleni suomi treffeistä. Se vei monta vuotta, mutta sopiva kuitenkin loppujen lopuksi löytyi!
Ja kumpikin olemme sitä mieltä, että jos joskus vuhteemme jotain syystä päättyisi, niin missään tapauksessa ei enää ikinä suomitreffeihin. Niin järkyttäviä miehiä ja naisia siellä oon.
En edes onneksi enää muista niitä järisyttävimpiä kokemuksia, mutta monesti oli niin huono fiilis treffien jälkeen, että vois verrata jonkin asteiseen masennukseeen.
Ja vedättäjiä oli aivan lukematon määrä. Valehtelevat ihana kaikesta,esim lapsia ensin ei ole, sitten on kaks ja kohta onkin kolme. Ja kun jäävät kiinni niin valehtelevat vielä lisää!
Terapeutti ja mielenterveyspalveluja tarvitsevien määrä on myös aivan järkyttävän suuri. Sitten näitä jotka pyörittelee kymmeniä eri ihmisiä. Sekoavat omissa jutuissaan ja ihmisissä. Todella säälittävää touhua.
Kuvallisen profiilin kun erehdyin laittamaan, niin sitten alkoi tulla näitä arvuuttelijoita tyyliin : oon nähnyt sut jossain..taidan tunteakin sut..hahaa etpä tiedä kuka se täällä kirjoittelee....
AIVAN SAMA kuka kirjoittaa, jos ei edes sen verta olla aikuisia, että omilla kasvoillaan kirjoittele ihmisille, jotka kuitenkin oon ulkonäön perusteella valokuvan avulla ihan itse valinnut!!!
Hämärä tyyppeihin eli rikollisiin en tietääkseni törmännyt treffeillä asti. Mutta parista miehestä sain sellaisen kuvan, että jos seurusteluun olis heidän kanssaa erehtynyt, niin turpaan olis jossain vaiheessa tullut...sen verran agressiivisen oloisia olivat puheiltaan. Esim kuvailivat kuinka jonkun miehen jalat olis pitänyt katkoa ja pyssyllä vielä päähän tusauttaa. Että aivan ihanan yltiö "romanttistahan" se oli niidenkin juttujen kuuleminen.
No, onneksi se on nyt takana päin. Rakkaimman kanssa suunnitellaan nyt yhteistä elämää ja loppu hyvin kaikki hyvin.- entinen treffaajatar
Ja kauheesti anteeksi hirvittävä virheitten määrä tuossa tekstissä...en hoksinu oikolukea.. :) Ihanaa pikkujouluaikaa kaikille! :)))
- 29
entinen treffaajatar kirjoitti:
Ja kauheesti anteeksi hirvittävä virheitten määrä tuossa tekstissä...en hoksinu oikolukea.. :) Ihanaa pikkujouluaikaa kaikille! :)))
Noista aggressivisen oloisista tyypeistä tai niitä sivuten... Monestihan nuo pakit saaneet tai ei-kiinnostavat tyypit käyttäytyvät jopa aggressiivisesti, siis verbaalisesti. Itselläni se viimeistään vahvistaa, että päätös olla tapaamatta/jatkamatta juttua oli oikea.
Mies, joka ei kykene käsittelemään turhautumista tuon tasoisessa jutussa purkamatta sitä toiseen ihmiseen, käyttäytyy ihan varmasti aggressiivisesti muissakin elämän koettelemuksissa, jotka usein (itsellä ainakin) ovat toista suuruusluokkaa kuin deiteistä kieltäytyminen netissä.
Hyvää pikkujouluaikaa kaikille minunkin puolesta!
- Treffikandidaatitar
Tosiaan myös verbaalisella tasolla, tai kirjoittelun perusteella jonkinlaisia oletuksia tekeviä, että se tapaaminen ei millään muotoa saattaisi vaikuttaa toisesta mielipiteen muodostumiseen...! Eihän kirjoittelu vielä kerro kenestäkään mitä täysin on. Jos treffikummpanin mielipiteellä ei ole mittän merkitystä, eikä häntä muutenkaan kunnioita edes kirjoitellessa, kun on selvästi mielipiteen tuonut esille, niin mitenkökän tuo sitten olisi oikeassa elämässä? Kun nyt puhutaan treffeistä, joissa toinen osapuoli on, ulkoiselta olemukseltaan jokseenkin luotaantyöntävä, epäsiisti ja nenäänsä olevinaan huomaamatta kaiveleva tyyppi ja jonka pituus oli ihan muuta kuin ilmoitettu?!
Täytyy kyllä miettiä, kenen kanssa kannattaa treffeille lähteä...mutta ehdottomasti nopeasti, kun kirjoitellen kuva ei välttämättä todellakaan vastaa todellisuutta. - 12+19
Just kun ajattelin, et pitäiskö kuvallinen profiili laittaa, niin tämän kaiken luettuani taidan jättää laittamatta ko. profiilia. T:m
- hihhuli hei
Laita vaan, niin jossain vaiheessa joku neropatti kiskoo profiilisi tänne arvosteltavaksi kun siinä on kaikki päin mäntyä. Sulla on kumminkin jotain häikkää korvien välissä, koska olet mies tai nainen ja koska haet naista tai miestä.
Tässä maassa on sairas ihminen jos kehtaa kaivata kumppania.
- lkjdfjdsf4345
Treffeille ilmaantui area51:ltä karannut suohirviö...
- P.S.A.T
Oon huomannu asian.. Varmasti moni muukin.. Eli jos juttelette toosi kauan jonku deitti ehdokkaan kaa, ni jättäkää aiheita joista voi treffeillä puhua.. Keskustelu lopahtaa ja kiinnostus katoaa jos kumpikin on hiljaa eikä keksi sanottavaa, kun mesessä/meileillä on kaikki maailman asiat käyty läpi. Tässä vaan pieni vinkki.. ;)
- kaikellaista
Itse treffasin joskus vuosia sitten miehen, joka vaikutti viestien perusteella tosi mukavalta ja nauroin välillä ääneen viestejä lukiessani. Jostain syystä miekkonen ei halunnut kuvaansa lähettää, kehui vaan olevansa ihan katseenkestävä.
Niin. Juotiin sitten kahvit kaljuuntuvan, huonoihoisen tuppisuun kanssa. Jätkä ilmeisesti jännitti niin paljon, ettei oikeasti saanut sanaa suustaan, tuijotti vain minua kuumeinen kiilto silmissään. Vetosin kotona odottavaan koiraan ja poistuin pikaisesti paikalta. Mies lähetti perään tekstarin jossa ehdotti uutta tapaamista ja kehui kroppaani. Vastasin että kiitos ei, kun ei livenä ihan synkannyt. Mies vain totesi, että ei hänen edellinen tyttöystävänsäkään ollut aluksi lämmennyt, mutta olivat kuitenkin 4kk seurustelleet.
Ehkä olin tyly, mutta jos ei kolahda niin toisen mieliksikö pitäisi jatkaa deittailua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844282Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303211- 1702590
- 141976
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862