Miehet

arkisia asioita

yhteisössä pitävät yhtä mutta naiset puukottavat usein toisiaan selkään.

Sopivat naisista kuka ottaa kenetkin ja naiset sen sijaan tekevät itsenäistä työtä sen saralla. Yrittävät mieleistään ja jos joku nappaa nenän edestä niin välit katkaistaan.

Siinä pieniä eroja miehessä ja naisessa.

11

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketkä

Sopivat naisista kuka ottaa kenetkin ?

• arkisia asioita

Miehet. Yleensä naisia ollessa läsnä samassa rakennuksessa tms. esim. ravintolassa tietenkin, kaveripiirissä, harrastuksissa.

• Mut eihän sellaista voi sopia! Tietenkin harmittaa, jos ystävä vie sen jota oli itselleen ajatellut :) Munkin piti saada Pauli Hankijoki, mut ystävä päätti et se on hänelle.. ja Matti Nykänen, jonka tosin sallin hänelle. Oli niitä hänellä paljon muitakin.. Täytyy vaan muistaa, et huutaa heti ääneen, kenet haluaa. Siten ei tule selkään puukotuksia :)

• Siis Pauli Hanhiniemi. Kirjoitin sen ihan selkäänpuukotus tarkoituksella väärin ;)

• Anonyymi

Niin miehet vihaa naisia. Joten naisetkin oppivat vihaamaan itseään.

Ennen sentään miehet oli miehiä ei kuitenkaan naisia porukassa vainottu tai kiusattu. Kun oli puhumattomia miehiä niin sentään kävivät töissä.

Oma miesnaapuri vaimoineen käynnisti joukkovainonnan minua vastaan.

On saanut aikaan sen että perheet ja miehet pyörii pikku taajamatontilla ilkeyttään pitämässä kovaa melua jätkineen, 800 neliön tontilla pelataan frisbeegolfia golfia tiellä jalista....ja jos itse menen sanotaan mene mökkiin tai soitan poliisin. Käynnistävät koneet laittavat karjunnan huutamisen joka puolelta. Karjuntaa huutoa melua. Muistan että lapsuudessa piha ja koti oli naisten puutarhaharrastukselle ja auringonottoon. Kyllä miehet ja jälkikasvu oli ihmisittäin.

Raukkamaisemmaksi ei ihmislaji voi muuttua tästä. Gang stalking/mobbing tyylinen vainoaminen kyseessä

Edim takapihan burman katri ja petri kun tultiiin kotia jätkänsä oli lapsia pakottaa jätkänsä tontille puistosta jossa ne sai olla kun me ei oltu kotona.

Täydin addiktio ksikille naapureille 2007-2025 mimun ja viattomien löheisteni piinaaminen.

Alkoi alun alkaen koska olen suoraselkäinen enkä alkaisi muille tuottaa tahallisesti kärsimystä.

• Anonyymi

Tämän jälkeen hsnkki pihaan koiran häkkiin jonka kanssa järkyttävää meteliä pihassa. Esim kutsuu pihaansa jätkiö tai muita koiria jotta mahdollidimmsn kova melu.

Aikuiset miehet opettavat tässä jätkille että heillä oikeus, naiset ei mitään. Pyörivät tässä eikä jätkätkään halua lähteä minnekään. Sama addiktio. Mobbing on addiktio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän jälkeen hsnkki pihaan koiran häkkiin jonka kanssa järkyttävää meteliä pihassa. Esim kutsuu pihaansa jätkiö tai muita koiria jotta mahdollidimmsn kova melu.

Aikuiset miehet opettavat tässä jätkille että heillä oikeus, naiset ei mitään. Pyörivät tässä eikä jätkätkään halua lähteä minnekään. Sama addiktio. Mobbing on addiktio.

Ja siis ksikki mitä tekevät tuottaa saatanallisen melun. Siksi valitsevat toimet. Naiset eivät metelöi.

• Anonyymi

Jostain hommaa tähän miehiä jotka ei käy töissä. Esim oikari tuulan mies 10 vuotta seissyt puhassa /katoksessa päivittäin mönkijän /auton/ jnr vieressä.

Ei poistu kotoa. Ei töitä ei harrastuksia muita kuin ldhtipuhaltimella autoa ja pihaa siivota ja ajekla pihassa mönkijällö.
        Jos lähden ja on hävinnyt, palaa 5 minuutin sisään.

Kunttu pekka ja sari järjestäneet kovaa melus autonpesu esim koko sunnuntsi aamusta iltaan pestään ksikki tavarat painepesurilla 2006-2016 ja muut päivät kutsutaan äänekkäät sukujätkät tai muuts jengiä joita ei itse kestetä ja laitetaan tielle.

Ovat tietoisia haitasta. Tahallisesti pitävät tässä sen sijaan että miehet ja jätköt pois asuntojen läheltä harrastamaan muualle kodka kaikki mitä tekevät tuottaa kovsn melun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain hommaa tähän miehiä jotka ei käy töissä. Esim oikari tuulan mies 10 vuotta seissyt puhassa /katoksessa päivittäin mönkijän /auton/ jnr vieressä.

Ei poistu kotoa. Ei töitä ei harrastuksia muita kuin ldhtipuhaltimella autoa ja pihaa siivota ja ajekla pihassa mönkijällö.
        Jos lähden ja on hävinnyt, palaa 5 minuutin sisään.

Kunttu pekka ja sari järjestäneet kovaa melus autonpesu esim koko sunnuntsi aamusta iltaan pestään ksikki tavarat painepesurilla 2006-2016 ja muut päivät kutsutaan äänekkäät sukujätkät tai muuts jengiä joita ei itse kestetä ja laitetaan tielle.

Ovat tietoisia haitasta. Tahallisesti pitävät tässä sen sijaan että miehet ja jätköt pois asuntojen läheltä harrastamaan muualle kodka kaikki mitä tekevät tuottaa kovsn melun

Jos sanoo ääneen painepesurista---> uhriutuminen---> kaikki minun naapurit siis miehet leikkii sankaria eli tsuoton auton pesu
        Minua koulutetaan että oikeus

Esim tämä oikari pesee monta kertaa päivässä

Fareed tamir takspihamme rajapinnassa koko viikonlopun hänellä yli kuusi kulkuneuvos

Voiko raukkamsisempaa olla kuin porukasa yhden piinaaminen

Ja siksi että huutaisin ja käskisin hävetä jos tämä jolllekin toiselle tehtäisiin. Ikinä en ole piinanmut porukassa ketään.

• Anonyymi

Olisin ollut onnellinen jod olisimme saaneet tontin metsän rajalta. Ei olisi tullut mieleenkään viedä sieltä perhettä kadun toiselle puolelle riekkumaan kuten kunttu ja ruhkala vääkisin toi meidän tontille perheensö ja kun pyysin poistumaan rajapinnasta aloittivat ihmisjahdin.värväämisen. Minä kuulemma yritin heitä määrätä ja minua piti sami ruhkalan mielestä kouluttaa

Vainoon liittyy myös minun maslaaminen hulluksi. Sari kunttu kertonut että aikoo näin kertoa ksikille jotta meidän viereen ei rakennettaisi

• Anonyymi

Tuo on stereotypioinen näkemys. On persoona sidonnainen ominaisuus, miesporukoissakin löytyy selkäänpuukottajia ja ”juoruakkoja”.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4205
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      114
      2517
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1068
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      191
      954
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      37
      915
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      901
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      836
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      815
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      792
    Aihe