Kun jonkin aika sitten täällä oli keskustelu suvaitsevaisuudesta ja siinä kävi ilmi mm. persujen kanta kehitysapuun. He monilla nimimerkeillä toistelivat sitä, kuinka eivät auta nälänhädässä tai muussakaan ulkolaisia, niin kauan kuin kotimaassa köyhiä löytyy. tosin se kotimaisten köyhien auttamiset jäivät konkreettisella tasolla hyvinkin epäselväksi.
Nyt olisi sitten persuilla ja miksei muillakin paikka, ojentaa auttava kätensä kotimaisten köyhien hyväksi.
Hyvä mieli joulukeräys köyhille kerää köyhille perheille jouluruokaan rahaa. Tarkoitus on antaa 70€ ruokaseteli ja keräys on tuottanut jo 180-000€. Keräyksellä toivotaan kuitenkin saatavan kasaan yli miljoona euroa, joten vielä kerkiää hyvin mukaan
Nyt kaikki persut kerrankin paikka, sanoista teoiksi!
Ja kaikki muutkin puoluerajoja katsomatta.
Hyvä joulumielikeräys
6
85
Vastaukset
- nyt auttamaan
Missäs Ellat ja muut kotimaan köyhien auttajat nyt ovat?
- riekkuja.
Täälläpä on riekkuja herra demari! Vastako honasit, että on tommoinenkin keräys? Sehän ollut jo vuosia!
- oman kyvyn mukaan
Ei mitään riekkumista, vaan hyvän asian puolesta haetaan puheille katetta, puskista on hyvä huudella, mutta nyt on helppo mahdollisuus odssallistua juurikin siihen auttamiseen mikä tuntui olevan lähellä sydäntä.
Tiedoksi nim.merkki riekkujalle, keräys on toki ollut jo toistakymmentä vuotta, montako kertaa sinä olet siihen osallistunut?
Auttaminen on tehty helpoksi, valitset vain Mannerheimin Lastensuojeluliiton sivut ja osallistuminen käy vaikka kännykällä. Vaikka vain se 15 euroa, sekin auttaa jos mahdollisiman moni siihen osallistuu.
Vielä riekkujalle tiedoksi minä ole osallistunut siihen viidelläkympillä jo vuodesta 2004.- en rieku
Miten sinä noin suutuit? On myös HOPE-yhdistys.
- Ella.
en rieku kirjoitti:
Miten sinä noin suutuit? On myös HOPE-yhdistys.
Jatkan, vaikka lupasin olematta riekkuja, vaan sinähän rupesit kuttuu minua riekkujaksi, enkä suuttunut! Olet hieno ihminen, kun laitat niinkin ison summan rahaa! Minulla ei ole tulot niin isot, mutta korkein panos(kerran) 20 ekua, 10e on minun panos yleensä. En muuten sänkkää rahoja ja siksi 10e on iso raha. Saman summan olen veteraaneillekkin laittanut, myös mieheni, silloin se on 20e. Voissahan sitä singuttaa, mutta pienikin summa kait on kohtuullinen. Niiaan ja kiitän! Yritän olla häirittemättä enään sinua, adjöö!
- kiitos Ellalle
En minä sinua (ellaa) riekkujaksi kutsunut, vaan henkilöä sitä nimimerkkiä käytti.
Sinulle nostan hattua, koska otit osaa hyvän asian puiolesta, summa ei niinkään ole pääasia, vaan niinkuin sanoin oman tilanteen mukaan.
Minä olen yksinäinen ihminen ja omat kulut pienet, viisikymppiä olen laittanut kun en yksin isommin joulua vietä, saan asiasta itse hyvän joulumielen ja sitä toivon asian tiimoilta muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812