Mieluummin sinkkuna

Tykkimies1991

Minkä takia? No pelien tietenkin! Jos saisin nyt tyttöystävän niin rahan menetys olisi yli 800€ ja tunnemenetys olis vielä suurempi. Paljon kivempaa tulla sitten töistä kotia, syödä ja alkaa pelaamaan. Tietenkin on surullista, kun kuuntelee ja katsoo kun muut juttelee puhelimessa tyttöystävilleeen, he ovat meinaa niin onnellisen näköisiä. Ja surullista kun nousee junasta niin muilla on aina tyttöystävät vastassa. Mutta ei se mitään, mieluummin pelaan, koska pelit eivät jätä ja jos jättävät niin aina voi ostaa uuden. Ja miettii nyt, että miten hienoja jotkut pelit voi olla, siis vau!

8

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhmhmmm

Mitäs te tykkimiehet muuten teette nykyään siellä armeijassa?

Siis onhan Suomen puolustusvoimien kenttätykistö‎ maailmankuulu tarkkuudestaan, mutta ei tykeillä enää pärjää. Tässä on ilmeisesti yksi video siitä:
      http://www.youtube.com/watch?v=4xgKxUeUPrM&feature=related

Kun katsoo esim. venäläisen Almaz-Antey yhtiön demoja venäläisistä asejärjestelmistä, niin eipä suomalaisella tekniikalla pärjää kovinkaan pitkälle:

http://www.youtube.com/watch?v=qZZ_RxcFwow&feature=related

• Tykkimies1991

No perus tykkimiehet ampuilee kyllä tykeillä. mutta minä rakennan parikaapeliyhteyksiä komentopaikan ja tykistön välillä

• Tykkimies1991 kirjoitti:

No perus tykkimiehet ampuilee kyllä tykeillä. mutta minä rakennan parikaapeliyhteyksiä komentopaikan ja tykistön välillä

Tuttua puuhaa, on sitä itsekin tullut tehtyä. Mutta vieläkö te sitä teette? Luulin jo että se oli 90-luvulla ikivanhaa tekniikkaa. Oli meillä valokaapeleitakin lyhyempiä yhteyksiä varten. Jos joku ajoi vahingossa valokaapelin yli vaikka autolla, niin se oli entinen. Ja eivät ole halpoja.

• Tykkimies1991
        m36-intj kirjoitti:

Tuttua puuhaa, on sitä itsekin tullut tehtyä. Mutta vieläkö te sitä teette? Luulin jo että se oli 90-luvulla ikivanhaa tekniikkaa. Oli meillä valokaapeleitakin lyhyempiä yhteyksiä varten. Jos joku ajoi vahingossa valokaapelin yli vaikka autolla, niin se oli entinen. Ja eivät ole halpoja.

Valitettavasti vielä tehdään. Ja vielä pitäs vielä 10 päivää Rovajärvellä kestää sitä.

• JK

VAINNIIN

• ffeawfghb

Itse ostin juuri Steamista eilen vitosella New Vegasin, feels good man.

• Pakko myöntää, peleissä on puolensa.

• Ja se on ok niin kauan kuin on itse ok sen kanssa. Siis pelaaminen.

Vaan jos jonain päivänä, kokonaisen vuosikymmenen tai enemmän pois pelattuaan alkaakin kaipaamaan muuta, on siitä vaika päästä pois. Sit se on ihan vaan traagista touhua. Kuinka monta kertaa tulikaan erehdyttyä juttelemaan vakavia wowissa... Kuinka monta itsetuhoa lähestyvää ihmisrauniota siellä oliskaan...

http://www.youtube.com/watch?v=XBCp_rgAkfc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe