Aladdin kebab

namnam

Olen asunut vuosia pois Kemistä ja joskus muistelen Aladdinin mainoksia. Vieläkö mainostekstit vaihtuvat yhtä hauskoina?

66

5457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJ

En nyt tiedä siitä hauskuudesta mutta mainosteksejä kyllä

• Juu hyvinki

yks mikä oli vasta-aikoihin;

Rakkaus tekee sokeaksi, mutta avioliitto palauttaa näön.

• jotain rotia

ikinä en siellä enää käy. enkä kehota ketään käymään.

• 356j767kuryk

hyvä että sentään syyn mainitsit, muutenhan tuo viestisi olisi ollut täysin turha.

• vittu aina on jotain nurisijoita,,en käy,,se on paska...kemiläiset on urpoja--olkaa ny joskus edes tyytyväisiä ja eläkää tätä päivää

• Ei Nam enää

Aladdinin mainokset on hyviä, mutta ruuan taso on viime vuosina kovasti laskenut. Kaiholla muistelen niitä annoksia viime vuosituhannen puolelta, nykyään ovat pieniä ja mauttomia...

• rattttooo

heheheee niin kaikki ulkomaalaisten pitämät kebab ja pitsapaikoissa myytävä liha on ROTAN lihaa namm nam, suomalaiset syökää hyvin,,,,,,tuodaan suomeen satojatonneja vuodessa,,,,

• ddsfsdf
        rattttooo kirjoitti:

heheheee niin kaikki ulkomaalaisten pitämät kebab ja pitsapaikoissa myytävä liha on ROTAN lihaa namm nam, suomalaiset syökää hyvin,,,,,,tuodaan suomeen satojatonneja vuodessa,,,,

Mikä järjen jättiläinen. Eikö se käy jo kipeää olla noin helvetin tyhmä?

• 1+1=3 jos osaa laske
        rattttooo kirjoitti:

Suomeen tuodaan tuhansia tonneja "pimeää" lihaa, jonka alkuperää ei tiedetä. Suurinosa siitä tulee ulkomaisille yrittäjille heidän kotimaistaan.
        Kemissä olen kysellyt asioidessani näissä kebab- ja pitsapaikoissa.. Kaikille tulee "kotimaista lihaa", yksikään ei pystynyt kertomaan edes minkänäköinen on kebab-eläin? Sitä kuitenkin syödään tosi paljon.
        Minä haen metsästä oman lihani ja tiedän tasan tarkkaan, mitä syön

• -
        1+1=3 jos osaa laske kirjoitti:

Suomeen tuodaan tuhansia tonneja "pimeää" lihaa, jonka alkuperää ei tiedetä. Suurinosa siitä tulee ulkomaisille yrittäjille heidän kotimaistaan.
        Kemissä olen kysellyt asioidessani näissä kebab- ja pitsapaikoissa.. Kaikille tulee "kotimaista lihaa", yksikään ei pystynyt kertomaan edes minkänäköinen on kebab-eläin? Sitä kuitenkin syödään tosi paljon.
        Minä haen metsästä oman lihani ja tiedän tasan tarkkaan, mitä syön

Ihan tarkennukseksi: Väitätkö siis että on olemassa eläin nimeltä kebab?

• älä ole.. ... .
        - kirjoitti:

Ihan tarkennukseksi: Väitätkö siis että on olemassa eläin nimeltä kebab?

TYHMÄ siis T Y H M M Ä tarkennan TYH-MÄ. Vielä kerran kemiläisittäin TY-HY-MÄ

• Kebab-eläin
        älä ole.. ... . kirjoitti:

TYHMÄ siis T Y H M M Ä tarkennan TYH-MÄ. Vielä kerran kemiläisittäin TY-HY-MÄ

Muistutan työtöntä alkoholistiamista.

• Unnah Anumemah

Aladdinin pekonihampurilainen on Kemin paras.

• Ei koskaan Aladdin!

Alddinissä ei tehdä pekoni hampurilaisia!
        Omistaja joka on pihi Israelilainen täysi mulkku ei käytä sianlihaa!!

Katsokaapa miksi siellä työporukkaa vaihtuu ja tiuhan tahtiin!
        Juuri älyttömästä työnantajasta ja siitä pirun vcanhapiiasta joka ajattaa kaikki työntekijät pois sieltä vittumaisella luonteellaan!
        Aivan niinkuin omistaisi paikakn Oikea selkäänpuukottaja !!

• Kaikki ruokainen
        Ei koskaan Aladdin! kirjoitti:

Alddinissä ei tehdä pekoni hampurilaisia!
        Omistaja joka on pihi Israelilainen täysi mulkku ei käytä sianlihaa!!

Katsokaapa miksi siellä työporukkaa vaihtuu ja tiuhan tahtiin!
        Juuri älyttömästä työnantajasta ja siitä pirun vcanhapiiasta joka ajattaa kaikki työntekijät pois sieltä vittumaisella luonteellaan!
        Aivan niinkuin omistaisi paikakn Oikea selkäänpuukottaja !!

Pihi mies rakennutti kerrostalon Hahtisaaren- ja Seulankadun risteykseen.
        Aika hyvin kebab ja hampurilaiskauppiaalta. Onnistuuko teiltä?

• dippadiin
        Kaikki ruokainen kirjoitti:

Pihi mies rakennutti kerrostalon Hahtisaaren- ja Seulankadun risteykseen.
        Aika hyvin kebab ja hampurilaiskauppiaalta. Onnistuuko teiltä?

Hyvähän se on rakennuttaa kerrostaloja, kun ei raski maksaa työntekijöilleen kunnon palkkaa!!!
        Oikea ihmisten hyväksikäyttäjä!!

• respectiä
        dippadiin kirjoitti:

Hyvähän se on rakennuttaa kerrostaloja, kun ei raski maksaa työntekijöilleen kunnon palkkaa!!!
        Oikea ihmisten hyväksikäyttäjä!!

Kunnon palkkaa? Paljonko sinun mielestäsi on hampurilaismyyjän palkka?

Mahtava saavutus pyörittää firmaa ja laittaa kerrostaloja pystyyn. Kuinkahan moni tälläkään palstalla osaa edes itsestään huolehtia? Todella kunnioitettava kaveri tämä Aladdin pitäjä.

• Ei enää niin hyvä

Harvoin tulee käytyä, mutta tosiaan kaiholla muistelen niitä maukkaita ja isoja annoksia...
      Nykyään taso laskenu mutta hinnat noussu pilviin.

• sage0

6 Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä me käskemme teitä, veljet, pysymään erossa jokaisesta veljestä, joka elää kurittomasti eikä seuraa antamiamme opetuksia. 7 Tiedätte itse, miten teidän tulee seurata meidän esimerkkiämme. Kun olimme luonanne, emme pakoilleet velvollisuuksiamme. 8 Me emme syöneet ilmaiseksi kenenkään leipää, vaan teimme työtä ja uurastimme yötä päivää, jotta emme olisi olleet teidän vaivoinanne. 9 Olisihan meillä tosin siihen ollut oikeus, mutta halusimme olla teille esimerkkinä. 10 Kun olimme luonanne, me määräsimme, että jos joku ei suostu tekemään työtä, hänen ei pidä myöskään syödä. 11 Olemme nimittäin kuulleet, että jotkut teidän joukostanne elävät kurittomasti eivätkä tee työtä vaan touhuavat joutavia. 12 Sellaisia me käskemme ja kehotamme Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä rauhoittumaan ja ansaitsemaan itse leipänsä. 13 Mutta älkää te, veljet, väsykö tekemään hyvää. 14 Jos joku ei alistu siihen, mitä olemme tässä kirjeessä sanoneet, antakaa hänelle opetus älkääkä olko hänen kanssaan tekemisissä. Ehkä hän silloin häpeää. 15 Älkää silti pitäkö häntä vihollisenanne vaan ojentakaa kuin veljeä.

TE JOUDUTTE KAIKKI HELVETTIIN, ETTE VOI PELASTUA

• antaa palaa

mitä vitun väliä sillä on,mihin joudutaan.nautitaan nyt tästä hetkestä ja surraan sitten myöhemmin.

• pläääääääääää

vapisen kauhusta :|

• Costa Ricaa 1 kuppi

Ei helvetissä ole niin paha olla kun sanotaan...vaikka joutuukin seisomaan käsillään kahden metrin sianpaskaska-kerroksessa, niin tuhannen vuoden välein on sentään kohtuullinen 5 min kaffee-paussi.

• cooperintesti

Annokset on aina ollut Aladdinissa pieniä, käykää joskus vaikka Oulussa niin näette kunnon annoskokoja.

• H

ruoka on iha jees mutta sieltä tulee hirveä ripuli

• melekosia valittajia

Mitenkäs joku sano. Maku asiosta ei voi kiistellä.

No täällä näkyy voivan. Alladin on Kemin paras hampurilais- ja kepappipaikka. Ja tää on mun makuasia. Piste.piste

• nami nami

Jotain vanhoja kuivia grahamsämpylöitä joiden välissä pieni pihvi ja suolakurkku.

• 777666

Kebabpaikkana saatanan huono ja kallis!!

• jooo-ooooooooo

juuh, aladiiniin kun menee ni saa varmasti nyrpeää naamaa kassan takaa ( oli työn tekijä kuka tahansa, liekkö alibaba Na*nut jokasta ahteriin ennen työvuoroa) hinta annoksille on ylisuuri ja annos nääh mauttomia ja pieniä. paitsi hampurilaiset siellä on maukkaita, mutta pieniä. ja tyyliin 4-5euroa/kpl.. tjooh sisustuskin kuin räkälä. joopasenjooh

• alladin yök!

Ei ole ihme kuule jos ovat nyrpeitä Helvetin huono palkka ja työtä saa tehdä hullunlailla. Siellä kun kaikki tehdään ite, paitsi ei hampurilaispihvejä. Pieni ahdas keittiö, epähygieeninen ja ahdas, Siellä ei leveäperseet mahdu tekemään töitä

Pirullinenm keskiikäinen akka joka vittuilee koko ajaj kaikille uusille työntekijöille!!
        On ollut siellä jo 20 vuotta, niin on aivan kun omistaisi paikan!!
        Hänen vuokseen siellä ei kauaa jaksa kukaan!!

Kallis ja paska paikka!!

• Metku Mertsi

Kannattaa tilata porsaankyljykset (2) pekonivalkosipuliperunoilla. Aaaahhhh!

• Vaki asikas

Parasta mitä Kemissä saa isot annokset todella maukkaat ja hinnat ok

• Vaki Asiakas
        Vaki asikas kirjoitti:

Tietysti piti olla ASIAKAS

• kebabbin alad
        Vaki asikas kirjoitti:

No et kai nyt pokkana väitä, että annoskoko ja hinta olisi oikeassa suhteessa.
        Annos on pieni ja hinta on suuri. Maku kylläkin on ihan kohdallaan.

• miniannokset

"Annos on pieni ja hinta on suuri. Maku kylläkin on ihan kohdallaan. "

Juuri noin ja senpä takia en siellä enää nykyään käy, kun ei kerran nälkä lähde.

• hullujussi

Suursyömäri kun olet. Kyllä niillä nälkä lähtee ja ovat hyvälaatuisia.

• Alluko huono?

Ostakaapa (ja syökää) poronkäristys Allulta, ja toinen vertailun vuoksi mistä tahansa ravintolasta. Eroja on kaksi.

Allun käristys on... 1.) parempaa... ja 2.) paljon halvempaa!

• Spytta ej?

Tuleeko mulkuille asiakkaille ylimääräistä "maustetta" ruokiin?

• So disapointed

Alin kebabbi oli aikoinaan paras muttei enää..
      - Annokset kutistuneet aivan surkeiksi
      - Annoskokojen hinta sen sijaa ottanu aivan toisen suunnan...
      - Työntekijät aivan surkeita joilta ei tunnu onnistuvan normaali pitan teko...

• Pyh!

Sinne kun ei kukaan halua töihin, alipalkattuna ja työtä saa tehdä hullun lailla,
        ei aina itse ehdi syödä, kun on jatkuvasti tekemistä pikkukopissa..
        Työ epäinhimmillistä!! Vaativa ja pirullinen pihi juutalainen!!

• poro 4 ever
        Pyh! kirjoitti:

Sinne kun ei kukaan halua töihin, alipalkattuna ja työtä saa tehdä hullun lailla,
        ei aina itse ehdi syödä, kun on jatkuvasti tekemistä pikkukopissa..
        Työ epäinhimmillistä!! Vaativa ja pirullinen pihi juutalainen!!

Aladdinin poroburger on maailman paras ja mä oon saanut aina hyvää palvelua. Haukkujat käykää joskus selvin päin syömässä, aamu puoli viis ja kaatokännissä tilaaminen ja selville saaminen mitä haluat on aika haastavaa. Minusta Adi on onnistunut hyvin ja täällä kitisee vain köyhät juopot kateuttaan.

• ex-asiakas..
        poro 4 ever kirjoitti:

Aladdinin poroburger on maailman paras ja mä oon saanut aina hyvää palvelua. Haukkujat käykää joskus selvin päin syömässä, aamu puoli viis ja kaatokännissä tilaaminen ja selville saaminen mitä haluat on aika haastavaa. Minusta Adi on onnistunut hyvin ja täällä kitisee vain köyhät juopot kateuttaan.

Joko ne on oppineet laskemaan vaihtorahat oikein myös puolenyön jälkeen?

• Ulkopaikkakuntalainen.

On mainos tekstit vieläkin. Muutin vasta kemiin ja kävin syömässä aladdinissa muiden negatiivisesta asenteesta paikan ruokaa ja/tai hintoja kohtaan. Yllätyin positiivisesti, ruoka oli hyvää ja nälkäkin melkein lähti toisin kuin useilla muilla kebab-paikoilla joissa olen ruokaa suuhuni tunkenut. Hinta oli mielestäni sopiva ja samaa luokkaa kuin muissakin paikoissa. Joten tunkekaa kemiläiset se negatiivinen ajattelutapa vaikka pe*seisiinne.JA SYVÄLLE. Kiitti ja kuitti.

• PikkuPorvariPerkele

Jep jep! Hyvää on.
        Mutta saa nähdä mitä uusi omistaja tuo tullessaan?
        Veikkaampa että sitä sianlihaa ja laskiä, sekä muita epäpuhtaita tuotteita mitä jossain Hesburgerissa, tai McDonald`seissa.
        Tähän asti ollut vielä košer ja toivottavasti pysyykin.

• salmonellan sain

Pas...ruoka, palvelu ja ählämi omistaja.
      Kebebllihat edellispäivän, mikrossa lämmitetty aamuisin eli huijataan maksavaa tietämätöntä asiakasta.

• Jepulis
    • Ampladdin

adi on asunut suomessa muistaakseni 80-luvulta lähtien.

• mamu

sais painua takaisin mistä lie tänne tullutkin..pakolainen.

• Ahmed Khaheli
        mamu kirjoitti:

sais painua takaisin mistä lie tänne tullutkin..pakolainen.

Ei oo pakolainen hän. Rikas on ja veroja maksanu Suomen valtiolle enämpi kuin sinä koskaan tulen bruttona tienaamaan.

• Totta on

Juu ei maksa palkkoja orja työntekijöilleen, senhän tietää kaikki, työkkärikin, joten ei tule edes karenssia jos ei mee ko. puljuun töihin. On "mustalla" listalla.

• hullujussi1

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Vai onko sinulla osoittaa faktaa tästä?

Pidätkö noin nimettömästä mustamaalaamisesta paljonkin noin yleensä?

• kebeb kunta kinte
        hullujussi1 kirjoitti:

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Vai onko sinulla osoittaa faktaa tästä?

Pidätkö noin nimettömästä mustamaalaamisesta paljonkin noin yleensä?

Hullujussi 1.lle, faktaa ja todisteita on ja paljon!

• Jepulis
    • Hkgkigv

Selvännäkijä saa paikan. Tiedät, mihin soittaa. :)

Ketsuppisanko 30€

• GeeGan

Ei, kun paikka on myynnissä. Jos osaat arvata hinnan oikein, voit ostaa sen itsellesi.

• Taas Palataan
        GeeGan kirjoitti:

Ei, kun paikka on myynnissä. Jos osaat arvata hinnan oikein, voit ostaa sen itsellesi.

Olemme käynneet torniosta asoilla usein kemissa.Parina viimekertana poikenneet vaihteeksi aladdinissä.Chili hampurilaiset valkosipulilla ovat ainakin meidän kohdalla olleet huippuhyviä! Niistä olemme antaneet kiittävää palautetta.Palvelukin asiallista,Jos joku pitää annoksia pieninä, syököön useamman,jos haluaa itse samaan painoluokkaan kuin jenkit. Hinta taas on ollut mielestämme kohdallaan makuun nähden.Ei se määrä,vaan laatu! Joku on kylläkin joskus maininnut"ettei helmiä sioille" Tai "Koirat haukkuu,mutta karavaani kulkee".Hyvää jatkoa!

• tiu + tiu = 40
        Taas Palataan kirjoitti:

Olemme käynneet torniosta asoilla usein kemissa.Parina viimekertana poikenneet vaihteeksi aladdinissä.Chili hampurilaiset valkosipulilla ovat ainakin meidän kohdalla olleet huippuhyviä! Niistä olemme antaneet kiittävää palautetta.Palvelukin asiallista,Jos joku pitää annoksia pieninä, syököön useamman,jos haluaa itse samaan painoluokkaan kuin jenkit. Hinta taas on ollut mielestämme kohdallaan makuun nähden.Ei se määrä,vaan laatu! Joku on kylläkin joskus maininnut"ettei helmiä sioille" Tai "Koirat haukkuu,mutta karavaani kulkee".Hyvää jatkoa!

Pekonihampurilainen ehdoton ykkönen.

• YÖK!

Suomen surkein ruokapaikka!!!!!

• alladin

allain on huono paikka en käy sillä kun siellä myydään rotan lihaa

• Pientä rajaa

Kuule,maku on ainakin niin hyvää,että taidan alkaa pyydustään itsekin niitä,jos se siitä johtuu! Nuo sinun kommentit kuvaavat hyvin sinun juoruporukkaasi.

• vakiasiakas
        Pientä rajaa kirjoitti:

Kuule,maku on ainakin niin hyvää,että taidan alkaa pyydustään itsekin niitä,jos se siitä johtuu! Nuo sinun kommentit kuvaavat hyvin sinun juoruporukkaasi.

poroburger on best in the world ja annokset on mulle ainakin riittäviä olleet. Adi on tosi makee tyyppi ja maksaa veroja rehellisesti.

• suu nappasee
        vakiasiakas kirjoitti:

poroburger on best in the world ja annokset on mulle ainakin riittäviä olleet. Adi on tosi makee tyyppi ja maksaa veroja rehellisesti.

Laittais Adi Tornioonkin myyntipisteen,sais varmaan asiakkaita.Tervetuloa!

• Ahmed Khaheli

• Mari2

Joskus muinoin tuttavani sai sieltä ruoka/verenmyrkytyksen..taisi olla vuonna -98. joten eipä sinne ollut sen jälkeen asiaa ja enkä ole muillekkaan tutuille suositellut sitä paikkaa..

• joopajoooo

Toivottavasti ilmoitti siitä Kemin terveystarkastajalle. Itse olen tuolla syönyt lukematomia kertoja eikä mitään ruokamyrkytyksiä ole tullut.

• Kebaba

Onkohan adi myyny paikan???

• Ahmed Khaheli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2273
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      304
      1234
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe