Rakastan seksiä, siksi harrastan yhdenyönjuttuja.

t-93

Voiko tätä nyt enää selkeämmin kuvailla?

En siis voi ymmärtää miksi jotkin ihmiset tyrmäävät naiset, jotka ajautuvat jatkuvasti seksisuhteisiin ja heillä on ollut monta seksikumppania.

Itse rakastan harrastaa seksiä, mutta toki ajattelen myöskin vastapuolen olemusta ennenkuin hyppään vieraiden sänkyyn. Minulle ei ole suurikaan kynnys pettää "poikaystävää" tai miestä jonka kanssa olen ollut jonkin aikaa vakavamminkin... syy ei koskaan ole ollut se, että olisin joutunut olemaan puutteessa, eikä myöskään koskaan ole käynyt niin että olisin joutunut miettimään pitäisikö vai eikö. Joka ainoan kerran olen vain yksinkertaisesti halunnut kokeilla uutta ja HARRASTAA VILLIÄ SEKSIÄ, että en ole miettinyt seuraamuksia. Eikä niitä ole tähän mennessä kyllä tullutkaan. Kukaan ei tiedä että olen näin koukussa seksiin tai että kenen kaikkien kanssa olen ollut.

Olen miettinyt paljon miksi asia on muuttunut tälläiseksi, mutta en ole saanut syytä selville.. Aloitin seksielämäni 12 vuotiaana ja sen jälkeen on kumppaneita ehtinyt olla varmastikkin yli 100 :S olen nyt siis 18 v...

29

2669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahahhahahah

      Hieno homma! Haluatko palkkion?

      • juuu-u

        Kiva tietää... vaihtokaupassa voin kertoa, että olen 28v enkä ole aloittanut seksielämääni...True Story! ;D


    • Oulusta olen

      Hyvä harrastus..Asutko missä päin niin voisit minullekkin antaa...

      • hshshshshshshshshs

        nainen ei vain anna, nainen myös saa. jos et tiennyt.


      • oioioiokuh
        hshshshshshshshshs kirjoitti:

        nainen ei vain anna, nainen myös saa. jos et tiennyt.

        saa saa mut yleensä antaa


      • she:wolf
        hshshshshshshshshs kirjoitti:

        nainen ei vain anna, nainen myös saa. jos et tiennyt.

        i give my dick to you = you take my dick in all of your three holes. sama juttu


      • :DDD
        hshshshshshshshshs kirjoitti:

        nainen ei vain anna, nainen myös saa. jos et tiennyt.

        koskahan olet viimeksi saanut??

        Minusta tuntuu että siitä on aika.........itse kirjoitit toisaalla ettet ole käynyt ulkona 15,sta vuoteen!!
        Emma palkinto sepustuksistasi näille S 24 palstoille.


    • aikuinen nainen

      Varmaan hienoa olla ilmainen horoperse!Voi kuin säälittävä olet!

      • hahahahaha

        on kivaa saada,sä et varmaan sää ??


      • AikuineN minäkin :)

        Säälittävää on korkeintaan puuttua toisen elämään. Annetaan toisten elää niinkuin haluaa, arvostelu ei ketään muuta.


    • greaaat horotsut

      Tämmöisiä naisia tulee jokaiselle jätkälle joskus kohdalle, pitää vaan varoa että ei jää seurustelu vaihe päälle, se on meinaan tuhlattua aikaa omasta elämästä. Nymfo ei koskaan muutu eikä tarvii muuttuakaan -ne ei kiinny eikä itke perään, ei koskaan.

      Vanhempana anna neuvon herkku horatsu pilluja kun panette, pankaa niin paljon kuin jaksatte ja joka reikään, ennen kuin seuraava ehtii pukille.

      Näitä on muutama tullut vastaan ja ilo on otettu irti, rojut ränniin ja sladdi kuivaksi verhon kulmaan ja menoks.

      • hahahahah

        eikös tuollainen käytös tee miehestäkin horatsun??? ei kai sinullakin ole sitä kuuluisaa huora/madonna-syndroomaa...?


    • Adjöö pox

      tärähtänyt viesti

      miksi on pakko olla kaksinaamainen valehteleva paska kun on varmaan helpompaa vaan mennä ja nussia muutenkin suomen jokaista miestä?

    • ööö.s.s.s.s.s..s

      naisillakin on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.

      • mässynmässyn

        pettämällä vai?


      • hahahahahahahaha
        mässynmässyn kirjoitti:

        pettämällä vai?

        no kuka tässä pettää, jos on sinkku ja harrastaa yhden yön suhteita?? haloo??


    • sinkkux

      Miten niin pettämällä? sinkkunaisia on oikeasti elämässä..ne vonkaajat kylläkin pääosin ukkomiehiä!

    • 6

      Ei muuta kun diplomi asiasta seinään

      • zz.........

        Olet sä muuten V.itun kova ämmä panemaan.


    • provoiluako

      Ehkä sinunlaiset naikkoset ovat syynä siihen, että jotkut tyrmäävät irtoseksiin ajautuvat naiset. Olisit nyt edes reilusti sinkku, jos et minkään valtakunnan uskollisuuteen kykene.

      Tapauksessasi on kyllä kyse jostain paljon patologisemmasta kuin vain rakkaudesta seksiin. On sulla vielä paljon opittavaakin, voivoi.

    • oppeliini

      Ethän sinä sentään niin tyhmä ole että et ottaisi maksua nautinnostasi.

      Ammattisisaresi ovat sen verran älykkäitä että he saavat nautintonsa lisäksi taloudellisen palkkion. Sitä he todellakin tarvitsevat koska tuossa nautinnollisessa puuhassa "eläkeikä" tulee vastaan varmasti pljon ennen 65 vuotta!

    • oppeliinin fani

      oppeliinin kommentti täyttä asiaa!

    • Kukouritar

      Et varmaankaan anna naida ilman kortsua ja kortsun kanssahan se ei ole mistään kotoisin. Sen takia vakituinen kaveri on parempi, kun ei tarvitse kortsua käyttää.

    • b..tipu1975

      Minulla asiat on melkein samoin kuin avaajalla, paitsi että koska mä rakastan nainteja, niin mä olen huorannut. Miksi mä olisin antanut seksiä ilmaiseksi, kun siitä saa rahaakin. Sen lisäksi, että mä olen saanut kunnolla seksiä, mä olen siinä sivussa ansainnut itselleni jo hyvät rahat. Nyt mä olen parisuhteessa, joten hommat ovat jääneet isommalta osalta pois. Mitä nyt parhaiden vakkariasiakkaiden kanssa mä olen yhä yhteydessä tapaamisten ja seksin merkeissä.

      Ja tuolle avaajalle sanon, ellei avaus ole pelkkä provo, niin että kyllä ainakin ne miehet tietää, joille sä olet antanut ja heillä sana taas kiertää, että sä olet helppo pano ja sulta saa seksiä. Mutta miehet eivät taas kerro eteenpäin sitä, että he ovat joutuneet maksamaan seksistä, joten mun yksityisyys on liki taattu. ;)

    • Aika selkeästi kuvailet.
      Sinulla lienee varsin suuret seksuaaliset halut ja ei se mikään synti ole. Lähinnä funtsin noita kommentteja horoperseestä ja sinun varomisesta. Omalla tapaa tilanteesi ei ole pelkästään hyvä. Tässä, sanotaa vahanaikaisesti - porvarillisessa, yteiskunnassa sinä saat turhan huonon maineen ja kivittjiä keskuudestamme löytyy. Turhan huono maine ei ole aina hyvästä.
      Voisit ehkä miettiä itsellesi muutaman pelisäännön mistä pidät kiinni. Ensinnäkin, voisit hommata itsellesi parikin hieman vanhempaa ventovierasta urosta, sillai että ovat arkena helposti saatavissa. Annat heidän tyydyttää perustarpeesi. Mielesi pysyessä vähän rauhallisempana, elät normielämää ystävinesi. Toiseksi, huppelissa varot tilanteita ja kartoitat menemisiäsi etukäteen, pitäen niistä kiinni.
      Me miehet olemme lähes poikkeuksetta halukkaita ja olemme sankaripukkeja siinä kun sinua kutsutaan huoraksi. Näin reilusti se menee.
      Noinkin nuorena et vielä ehkä oivalla sudenkuoppia edessäsi ja asia on otettava vakavasti. Seksi, ja suuret halusikin, ovat maailman ykkösasia pysyä virkeänä ja iloisena ihmisenä.
      Et näin minä asiaa funtsin.

    • Aikuinen Tosi Mies

      Oikein hyvin ymmärrän Sinua! Minä aikuisena estottomana miehenä käyttäydyn aivan samalla lailla! Aina saalistettavaa riittää ja sitä saa.

    • vijo

      mä harrastan anaaliyhdyntöjä

    • todellisuus ?

      Jotenkin säälittävää nuo seksin vonkaajat.Esim minulla on kauniit kasvot ja vartalo luojan armosta saatu. Miehet kysyy heti että voitaisiinko olla salasuhteessa? ja hinkkaavat itseään tanssiessa...Minä en sellaista suvaitse.On oma kulta ..ja muita en huoli.Meitä on moneen junaan. Tasapuolisuuden vuoksi säälittäviä ovat myös naiset jotka vonkaa seksiä baarissa keltä tahansa mieheltä..hyi,,

    • Dämdum

      Naisilla se vaan on helpompaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe