Tarvitsisin uuden lämpösuojasuihkeen, mutta en tiedä minkä valitsisin. Omistan kyllä yhden nyt jo mutta en käytä sitä koska hiukseni tuntuvat jotenkin tahmaisilta sen käytön jälkeen. Sitä paitsi suihkaukset ovat hyvin kapeita ja yhteen kohtaan tulee sen vuoksi paljon ainetta.
Hiukseni ovat aika pitkät ja paksut, joten kunnon kiharoilla ne eivät kauaa pysy. Luulen, että jos käyttäisin lämpösuojasuihketta niin ne voisivat myös pysyä paremmin.
Elikkä siis, mitä lämpösuojaa te käytätte? Haluaisin kuulla kokemuksia eri tuotteista. Kiitos vastauksista etukäteen! :)
Suositelkaa hyvää lämpösuojasuihketta!
7
3836
Vastaukset
- Suber Boom
Kokeiles Tresemmen Heat Defence -lämpösuojaa!
http://yummy.indiedays.com/2009/09/08/testissa-tresemme/
Tuossa blogissa arvostelu kyseisestä tuotteesta (ja muutamasta muustakin Tresemmen tuotteesta).
Iteltä löytyy sama ja ajaa asiansa, ihan perus marketeista saa. :) - lipsicious
Yhdyn edelliseen, ehdottomasti Tresemme! Sain sen joskus kaupanpäällisiksi muotovaahdon kanssa, toimii!! Taitaa maksaa jotain 7-8 euroa, mutta on hintansa väärti :) sitä saa vielä kätevästi marketeista. Mulla se jättää aina hiukset ihanan ilmavan ja pehmosen tuntusiksi, en aio vaihtaa mihinkään muuhun. Suosittelen!
- vjioehvohniuoevho
Frank Provorts on ainakin tosi hyvä ja lisää hiuksiin kiiltoa ja sitä voi laittaa myös kuiviin hiuksiin, se toimii niinkun muotoilutuotteena ja lämpösuojana ja ittellä antaa viel hiuksiin kiiltoa :)))
- summer123__
omasta mielestäni paras on no reason- merkkinen lämpösuoja, joka myös pitää kampauksen pitkään. Itselläni on myös pitkät ja paksut hiukset, ja tämä on ihanteellinen juuri kiharoiden tekoon. Plussana myös ihana vanilijainen tuoksu! Maksaa n. 9 e ja saa kampaamoista ja emotioneista :)
- Turre
Healthy sexy hairin Soya want flat hair ja Osiksen Flatliner tekevät hiukset tosi kiiltäviksi ja kampauksen joustavaksi, vaikka tekisi kiharoita. Suoristusrautaa en ite omista, mutta noiden molempien nimistä päätellen uskon että taitaa toimia senkin kanssa. Tota HSH:n tuotetta mulle suositteli kampaaja kun pyysin lämpösuojaa, se sano että toi on paras minkä se tietää. :)
- prof
Valitse lämpösuojasuihke, jossa ainakin 230 asteeseen suoja ja kosteussuoja, näin hiukset eivät kiharru sateessa. Myös UV-suoja olisi hyvä lisä..
- hemppa
Osaatko sanoa, missä tuotteissa sitten olisi tämä kosteussuoja? En ole ene kuullut tuosta, ja olen erittäin kiinnostunut, sitäkun omaan sateella erittäin kihartuvat hiukset, ja apua olen etsinyt.
Käytän Osiksen harmaassa "metallisessa" pulossa olevaa lämpösuojaa, jossa on punainen "sumuutin" (en osaa paremmin kuvailla, enempää en tiedä kuin että olen sen kampaamosta hankkinut ja merkki on Osis)
Eli apua! Missä lämpösuojissa/suoristusnesteissä on se kosteussuoja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382446Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482030Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91976Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien491708Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391438Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241116Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68915Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62903Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119898- 67886