Tiedättekö rovaniemiläisiä muuttofirmoja?
Itse tiedän Puljulan ja sitten löytyi tällainen Matilainen mutta tiedättekö muita?
Pitäisi löytää joku tullakseen ex-rovaniemiläiseksi.
Muuttofirmoja?
12
3089
Vastaukset
- Johtopäätös
Rovaniemeläiset ei näköjään tänne kovin montaa viestiä kirjoita. Voi olla, että jotkut trollit ovat ex-rovaniemeläisiä, mutta ne on ihan pihalla.
- rovaniemeläinen
Tässä ainakin pari..en tiedä onko jo myöhäistä, mutta kumminkin:
MUUTTOPALVELU PULJULA J OY
Nahkimontie 4
96910 ROVANIEMI
puh.016 310085
fax 016 311468
MUUTTOPALVELU ROVANIEMEN
Metsäpeurantie 7
96500 ROVANIEMI
puh.040 5859999- Muuttaja
Ei ole myöhäistä vielä pitkään aikaan.
Puljula olikin tiedossa mutta tuo toinen oli uusi tuttavuus. Kiitän. - Rovaniemeläinen
Muuttaja kirjoitti:
Ei ole myöhäistä vielä pitkään aikaan.
Puljula olikin tiedossa mutta tuo toinen oli uusi tuttavuus. Kiitän.Sitten kun menet www.020202.fi ja pistät hakusanaksi kuljetus, niin sitäkin kautta löytyy jotain kuljetuspalveluita.Hauskaa kesän jatkoa!
- Anttu
Rovaniemeläinen kirjoitti:
Sitten kun menet www.020202.fi ja pistät hakusanaksi kuljetus, niin sitäkin kautta löytyy jotain kuljetuspalveluita.Hauskaa kesän jatkoa!
Elikkäs mikäli sinulla olisi tavaraa noin 2- 3 h verran niin mulla olis uus iso paku ja peräkärry joihin voin lähtee kuskiksi. Hinta riippuen tietysti paikkakunnasta mihin muuttaa mutta noin 25 % halvemmalla pääset.
- Muuttaja
Anttu kirjoitti:
Elikkäs mikäli sinulla olisi tavaraa noin 2- 3 h verran niin mulla olis uus iso paku ja peräkärry joihin voin lähtee kuskiksi. Hinta riippuen tietysti paikkakunnasta mihin muuttaa mutta noin 25 % halvemmalla pääset.
Tavaraa on kaksion verran ja muutto Kuopioon. Ajankohdasta ei vielä ole tietoa. (Menen ensin väliaikaiseen pikkukämppään, jonne vien vain välttämättömän) Luulen, että aikaisintaan syys-lokakuun vaihde olisi tuon varsinaisen muuton ajankohta.
"...noin 25 % halvemmalla pääset"
Halvemmalla kuin mikä? Mikä olisi hintasi? Olisitko kuskauksen lisäksi myös kantaja? Pystyisitkö hankkimaan mukaan toisen kantajan ja jos, niin millä hinnalla? Montako kuutiota tavaraa pakuun mahtuu?
[email protected] - Anttu
Muuttaja kirjoitti:
Tavaraa on kaksion verran ja muutto Kuopioon. Ajankohdasta ei vielä ole tietoa. (Menen ensin väliaikaiseen pikkukämppään, jonne vien vain välttämättömän) Luulen, että aikaisintaan syys-lokakuun vaihde olisi tuon varsinaisen muuton ajankohta.
"...noin 25 % halvemmalla pääset"
Halvemmalla kuin mikä? Mikä olisi hintasi? Olisitko kuskauksen lisäksi myös kantaja? Pystyisitkö hankkimaan mukaan toisen kantajan ja jos, niin millä hinnalla? Montako kuutiota tavaraa pakuun mahtuu?
[email protected]Kaksi kantajaa saa mukaan ja hintaa olis 450 €.
- Helga-neiti
Anttu kirjoitti:
Kaksi kantajaa saa mukaan ja hintaa olis 450 €.
Paljonkos sie velottaisit sitten, jos hakisit kuorman Jyväskylästä Rovaniemelle ja täällä olisi extra-kantajia omasta takaa? Tavaraa ois kaksiollisen verran, kuutiomäärä en osaa arvioida. Rovaniemen päässä ois tietty omat kantajat valmiina viemaan tavarat sisään? Saakos siun puuhista kuittia?
- ..........
Helga-neiti kirjoitti:
Paljonkos sie velottaisit sitten, jos hakisit kuorman Jyväskylästä Rovaniemelle ja täällä olisi extra-kantajia omasta takaa? Tavaraa ois kaksiollisen verran, kuutiomäärä en osaa arvioida. Rovaniemen päässä ois tietty omat kantajat valmiina viemaan tavarat sisään? Saakos siun puuhista kuittia?
>Saakos siun puuhista kuittia?
25% halvempi hinta saattaa perustua siihen, että 50% vero-osuus puolitetaan :-) - Anttu
.......... kirjoitti:
>Saakos siun puuhista kuittia?
25% halvempi hinta saattaa perustua siihen, että 50% vero-osuus puolitetaan :-)Elikkäs kokonaisuudessaan noin 10 kuutiota on tilaa ja kuitin saa keikasta. Hinta 450 € / kaksi kantajaa. Eli minulla on aina kaveri mukana näillä reissuilla. Kallishan tuo ei sinänsä ole kun monet ottaa 1000 €.Mutta rajallinen määrä sopii tuota tavaraa.
- kjncdkjdckjdsvkj
Kuittia kuka tarvitsee, lestadiolainen ?
- Muuttohaukkako
Joo, noin 110 euroa on näiden paikallisten muuttofirmojen tuntitaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088