Hei..olisiko kenelläkään tietoa sinisestä nesteestä jota ainakin sai laivalta noin 7-9 vuotta sitten. Niillä tipoilla lähit punotus ja väsymys silmistä aivan kuin taika.
Myöhemmin tätä tuotetta ei enää myynnissä . Muistakseni nimessä oli `star ` ja sitten jotain muuta.
T.nata66
Tipat jolla kirkkaat silmät.
2
923
Vastaukset
- rva 38
En tiedä noista etsimistäsi tipoista ovatko samoja, mutta itse olen käyttänyt tähän tarkoitukseen satunnaisesti ihan apteekeista reseptivapaasti ostettavia Oftan Starine silmätippoja. Näillä olen saanut esim. väsymyksestä punoittavat silmät kirkkaiksi ja virkeän näköiseksi:-)
"Oftan Starine -silmätipat on tarkoitettu silmän ärsytystilojen ja punoituksen hoitoon. Syynä voi olla esim. tuuli, pöly tai savu. Niitä käytetään myös heinänuhan tai muun siitepölyallergian aiheuttaman sidekalvon ärsytystilan hoitoon. Vaikuttava aine on tetrytsoliini.
Oftan Starine -silmätipat on tarkoittu vain tilapäiseen käyttöön." - Ei ole näkynyt
Ei tainnut olla tuossa edellä mainittua Starinea, jota minäkin nykyisin käytän.
Mainitsemaasi ainetta (ässällä alkoi, muuta en muista) ei käsittääkseni valmisteta enää, koska se supisti verisuonia ja sai siksi punoituksen katoamaan. Sehän johti sitten siihen, että niitä tippoja käytettiin jatkuvasti ja ohjeiden vastaisesti, eikä se hyvä ole lääketehtaallekaan, ettei silmissä veri kierrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815