Tipat jolla kirkkaat silmät.

nata66

Hei..olisiko kenelläkään tietoa sinisestä nesteestä jota ainakin sai laivalta noin 7-9 vuotta sitten. Niillä tipoilla lähit punotus ja väsymys silmistä aivan kuin taika.
Myöhemmin tätä tuotetta ei enää myynnissä . Muistakseni nimessä oli `star ` ja sitten jotain muuta.
T.nata66

2

898

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rva 38

En tiedä noista etsimistäsi tipoista ovatko samoja, mutta itse olen käyttänyt tähän tarkoitukseen satunnaisesti ihan apteekeista reseptivapaasti ostettavia Oftan Starine silmätippoja. Näillä olen saanut esim. väsymyksestä punoittavat silmät kirkkaiksi ja virkeän näköiseksi:-)

"Oftan Starine -silmätipat on tarkoitettu silmän ärsytystilojen ja punoituksen hoitoon. Syynä voi olla esim. tuuli, pöly tai savu. Niitä käytetään myös heinänuhan tai muun siitepölyallergian aiheuttaman sidekalvon ärsytystilan hoitoon. Vaikuttava aine on tetrytsoliini.
      Oftan Starine -silmätipat on tarkoittu vain tilapäiseen käyttöön."

• Ei ole näkynyt

Ei tainnut olla tuossa edellä mainittua Starinea, jota minäkin nykyisin käytän.

Mainitsemaasi ainetta (ässällä alkoi, muuta en muista) ei käsittääkseni valmisteta enää, koska se supisti verisuonia ja sai siksi punoituksen katoamaan. Sehän johti sitten siihen, että niitä tippoja käytettiin jatkuvasti ja ohjeiden vastaisesti, eikä se hyvä ole lääketehtaallekaan, ettei silmissä veri kierrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe