No niin, nyt on aika kertoa arvon naiset että jos ette itse lähesty miestä ja iske häntä niin mitä vihjeitä (hienovaraisiakin) annatte tai olette antaneet jotta mies tajuaisi ja usklataisi lähestyä teitä?
Vai oletteko niinkuin ei mitään ja oletatte että mies tekee joka tapauksessa aloitteen jos häntä kiinnostaa tarpeeksi?
Nyt on aika avata suunne (tai oikeammin koukistaa sormenne) ja kertoa jotta miehet osaavat lukea teitä paremmin?
Jos kohtaatte miehen harvemmin tai vaikka ekaa kertaa, niin mistä sitä voi lukea?
Oletteko hermostuneita kenties?
Katsotteko silmiin ja kuinka kauan ja kuinka usein vai vältättekö katsekontaktia?
Lähestyttekö miestä ja viipyilette hänen lähellään vai pakenetteko?
Kertokaa käytännön esimerkkejä. Varmasti helpotatte tällöin sekä miesten lähestymistä että tietysti omaa toimintaanne saavuttaaksenne tuon miehen.
Tämä ei liity mihinkään yksittäiseen naiseen tai tilanteeseen itselläni vaan kiinnostaa tietää koska joskus on paljastunut että joku nainen on ollut kiinnostunut sekä tehnyt eleitä siihen suuntaan vaikka en olisi koskaan voinut kuvitella sellaista.
Toisaalta joku joka niin ei ole tehnyt on vaikuttanut minusta kiinnostuneelta mm. katseineen jne.
Mielestäni on hyvä että molemmilla sukupuolilla on mahdollisuus lähestyä, mutta jos lähestyminen jätetään miehen harteillle niin tällöin ainakin olisi hyvä että mies pystyisi selvemmin lukemaan teitä hyvät naiset että lähestyminen ei ole pelkästään ok (eikä siis epämiellyttävää) vaan myös suorastaan toivottua.
Teitä on vaikea lukea joten auttakaa meitä. Ja jos jatkossa on tilanne päällä miehen kanssa niin miettikää onko miehen mahdollista päätellä teidän kiinnostusta jos jätätte aloitteen miehen käsiin.
Pelkkä hienovaraisuus ei aina riitä, joskus tarvitaan vasaraa, ainakin itse olen sen verran kovapäinen miehenä että vaikka muuten tulkitsen ihmisiä varsin hyvin niin en koskaan tunnista onko joku nainen kiinnostunut minusta vai ei.
Naiset: Mitä vihjeitä annatte miehelle?
31
3112
Vastaukset
- Ex pimp
En ole nainen mutta vastaan silti oman kokemukseni pohjalta, että aika usein se menee siten, että nainen ei ole kiinnostunut, joten hän ei myöskään näytä sitä mitenkään.
Kiinnostus naisessa herää vasta kun mies on mennyt juttusille. Mistä nainen edes voisi olla kiinnostunut? Ulkonäöstä toki, mutta usein naisille pelkkä ulkonäkö ei riitä ellei ole todella komea.
Eli ei sitä kiinnostuksen merkkiä pidä jäädä odottamaan. Ja toisaalta kuten itsekin olet kokenut, vaikka nainen olisi kiinnostunut niin välttämättä mitään merkkiä et saa.- Lähestyvä mies
Hienosti ammuit alas koko aloituksen idean.
No turhapa tässä on keskustella mistään eli miehenä vain pitää lähestyä jokaista naista joka on tarpeeksi panettavan näköinen. Eipä muuta. - Jebujebujee
Lähestyvä mies kirjoitti:
No turhapa tässä on keskustella mistään eli miehenä vain pitää lähestyä jokaista naista joka on tarpeeksi panettavan näköinen. Eipä muuta.No ei naiset taida käytöstään muuttaa jonkun random-kaverin nettikirjoittelun takia. "ongelma" voidaan tietysti tuoda tietoisuuteen.
- Lähestyvä mies
Jebujebujee kirjoitti:
No ei naiset taida käytöstään muuttaa jonkun random-kaverin nettikirjoittelun takia. "ongelma" voidaan tietysti tuoda tietoisuuteen.
Että mitäh häh?
Kuka tässä on puhunut mistään käytöksen muutoksesta vaan siitä miten nainen itse huomaa itsensä toimivan tai miten antaa merkkejä miehelle jos tästä on kiinnostunut eri tilanteissa?!!
Onpas tähän ketjuun taas kerääntynyt tyhmiä ihmisiä kun eivät noin yksinkertaista aloitusta ymmärrä. - Ex Pimp
No turhapa tässä on keskustella mistään eli miehenä vain pitää lähestyä jokaista naista joka on tarpeeksi panettavan näköinen. Eipä muuta.Kyllä ammuin alas ihan tahallaan. Se johtuu siitä että suurin osa sinun aloituksesi lukijoista kuvittelee, että naiselta pitää saada joku merkki, että häntä voisi yrittää iskeä. En väitä että sinä uskoisit näin. Enkä tietenkään voi naisten puolesta vastata varsinaiseen kysymykseesi.
- Ex pimp
No turhapa tässä on keskustella mistään eli miehenä vain pitää lähestyä jokaista naista joka on tarpeeksi panettavan näköinen. Eipä muuta.No heitän nyt vielä kuitenkin jotakin..
Vaikken naisten puolesta voi vuoren varmasti vastata niin ainakin on nainen ollut kiinnostunut kerroilla joilla hänen käyttäytymisessään on ilmennyt yhtä tai toista seuraavista:
- tullut tanssimaan eteen
- tanssinut perse penkissä istuen ja katsonut kohti
- hymyillyt tanssilattialla ja katsonut kunnolla kohti
- tärkein: ei ole lähtenyt heti vetämään kun on mennyt juttelemaan
- tullut juttelemaan
- kysynyt: "mitä sun tyttöystäväs tekee" (vaikkei tiedä onko minulla tyttöystävää)
- kysynyt: "Mitä sä juot? Mä tykkään ottaa suihin."
Mutta nuo eivät ole mitään 100-varmoja merkkejä että nainen olisi kiinnostunut. Ja edelleen tähdennän että ei kannata odottaa niitä. - Ex pimp
Ex pimp kirjoitti:
No heitän nyt vielä kuitenkin jotakin..
Vaikken naisten puolesta voi vuoren varmasti vastata niin ainakin on nainen ollut kiinnostunut kerroilla joilla hänen käyttäytymisessään on ilmennyt yhtä tai toista seuraavista:
- tullut tanssimaan eteen
- tanssinut perse penkissä istuen ja katsonut kohti
- hymyillyt tanssilattialla ja katsonut kunnolla kohti
- tärkein: ei ole lähtenyt heti vetämään kun on mennyt juttelemaan
- tullut juttelemaan
- kysynyt: "mitä sun tyttöystäväs tekee" (vaikkei tiedä onko minulla tyttöystävää)
- kysynyt: "Mitä sä juot? Mä tykkään ottaa suihin."
Mutta nuo eivät ole mitään 100-varmoja merkkejä että nainen olisi kiinnostunut. Ja edelleen tähdennän että ei kannata odottaa niitä.Tuossa on muuten hyviä vinkkejä naisille mitä kannattaa tehdä jos tosiaan haluaa osoittaa kiinnostusta ja mitä ei missään nimessä kannata tehdä ellei halua epätoivottua ihailijaa illaksi. Huomiohorojen nyt tietty täytyy saada omansa, mutta tarkoitin ihan normaaleja naisia.
Tiedän kyllä että jotkut naiset voivat reagoida kiinnostuessaan ujostumalla ja jopa välttelemällä kiinnostuksen kohdetta. Teille: (Spoilerivaroitus) kuolet yksin tai nait hc-stalkkerin.
- star eyes
Opetelkaa suomalaiset lukemaan katseita....
- kyllä kiitos..
Ne vilkuilut ja söpöt ujot hymyt..niistä pitäsi miehen tajuta että nainen odottaa sinulta pelinavausta..Hae tanssimaan,tarjoa juotavaa,tule juttelemaan..Nainen voi myös kääntyä niin että saa katsekontaktin sinuun välillä..hän voi sukia hiuksiaan ja jopa nuolaista huuliaan,,osa täysin vaiston varassa tapahtuvia ns kehonkieltä..Semmoinen yksi vähän pitkä katsekin merkkaa jo paljon!
- Lähestyvä mies
Voi tautista elämää.
Tässä oli tarkoitus kysellä NAISILTA ITSELTÄÄN miten kukin yrittää saada miehen huomaamaan hänet tai mistä hän uskoo että mies voisi päätellä hänen olevan kiinnostunut.
Mitään pelimiesvihjeitä ja "opettele lukemaan katseita" tässä ei tarvittu todellakaan.- aikuinen n
No just noilla hymyilyllä ja vartalon viesteillä..Vaatteet jotka "huomataan"ja kampaus ja meikki..että mies tajuaa että olen laittautunut HÄNTÄ varten..puusilmä ei tietty huomaa mutta sitten joku muu huomaa...Jos on oikea herkku näköpiirissä..lähestyn kyllä itsekin..
- Lähestyvä mies
aikuinen n kirjoitti:
No just noilla hymyilyllä ja vartalon viesteillä..Vaatteet jotka "huomataan"ja kampaus ja meikki..että mies tajuaa että olen laittautunut HÄNTÄ varten..puusilmä ei tietty huomaa mutta sitten joku muu huomaa...Jos on oikea herkku näköpiirissä..lähestyn kyllä itsekin..
Ehkä tämä on hieman vaikea ymmärtää mutta jos puhutaan ravintolasta vaikkapa niin voisit kuvailla kenestä tahansa naisesta joka on pynttäytynyt.
Yritin tässä luoda aihetta jossa paneudutaan siihen kaikissa mahdollisista tilanteissa miten nainen tuo itseään esille ja kuvailee käytännön tasolla miten hän toimii.
Esimerkiksi mitkä ovat vartalosi viestit? Hymyiletkö aina ja mistä voit olla varma että mies tietää että hymy on häntä varten?
"puusilmä ei tietty huomaa mutta sitten joku muu huomaa."
Tässä en yrittänyt saada selville sitä että miten yrität saada miesten huomion vaan miten yrität saada tietyn miehen huomion.
Voi tulla yllätyksenä mutta te naiset ette ole kovin helposti luettavissa ja puusilmä on miehen aika helppo olla noissa tilanteissa.
Enkä puhunut pelkästään baareista vaan kaikista muitakin mahdollisista kohtaamisista.
Yllättävän hankalaa tuntuu olevan naisten kuvata tätä joten voikin kysyä miten kuvittelette että mies tajuaa teidän vihjeet jos ette osaa kuvailla niitä? - nimimerkki pakolline
aikuinen n kirjoitti:
"Vaatteet jotka "huomataan"ja kampaus ja meikki..että mies tajuaa että olen laittautunut HÄNTÄ varten"
Hehee. Lähestulkoon kaikki naiset ovat baarissa laittautuneita, jotakuta varten, mutta kukahan se on? - Ex Pimp
aikuinen n kirjoitti:
Entäs kun on paikalla 50 kilpailijaa. Mistä tiedän sinun laittautuneen minua varten etenkin kun sinä hymyilit äsken 3:lle kiekkoilijallekin minun lisäksi ... niin ja minun olkani ylitse ehkä näit sen neljännen?
- odotellaan
juu ei ole helppoa miehillä..mutta yrittäkää silti:) Mitä menetetttävää? Elämäsi nainen voi tulla jo tänään ostarilla vastaan..bussissa,kadulla..
- bad bad girl
Vartlon viestejä on mm se että NAINEN kääntyy sinuun päin..istuessaan saattaa nojata sinuun suuntaan..Sitten voit olla satavarma kun hän hiplaa housujesi vetoketjua auki:) Luulltavasti flaksi kävi:D
- Ei helppoa tiedän
En ole koskaan kiinnostunut kenestäkään miehestä pelkän ulkonäön tai katseen perusteella. Vaan juttelun ja tutustumisen kautta. Minulla ainakin sellainen näkyvä flirtti heti ekalla tapaamisella saa paremminkin "liinat kiinni". Tulee just se olo että jaaha, herra on sitten vain pano seuraa vailla. Joillekin tietysti sopii tuokin (ja kukin tehköön mieltymystensä mukaan).
Ihmisten kanssa on kiva puhua, siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Ja kuka vaan voi olla se kiva, ei sitä voi tietää etukäteen. Ei katseista, eikä hymyistäkään. Harmi sinänsä.- Lähestyvä mies
Tarkoitushan oli kysellä sitä että vaikka juttelisitkin miehen kanssa niin miten vihjaat että kiinnostusta on?
- ei helppoa tiedän
Tarkoitushan oli kysellä sitä että vaikka juttelisitkin miehen kanssa niin miten vihjaat että kiinnostusta on?
En mitenkään. Miksi pitäisi vihjailla? Jos menee ohi niin sitten se on voi voi. Uusia tilanteita tulee ja menee. Jos elämäsi on pelkkää vihjailujen tulkintaa niin heikoilla olet. Eikö kukaan ole koskaan kERTONUT sinulle kiinnostustaan? Sitten et ilmeisesti ole ollut tarpeeksi kiinnostava.
- der Mensch
ei helppoa tiedän kirjoitti:
En mitenkään. Miksi pitäisi vihjailla? Jos menee ohi niin sitten se on voi voi. Uusia tilanteita tulee ja menee. Jos elämäsi on pelkkää vihjailujen tulkintaa niin heikoilla olet. Eikö kukaan ole koskaan kERTONUT sinulle kiinnostustaan? Sitten et ilmeisesti ole ollut tarpeeksi kiinnostava.
Teetkö jollain tavalla itsestäsi kiinnostavan sitten? Jos et vihjaa, ja käyttäydyt kuin perusvakava Suomi-ihminen, niin sitten asiat menee, ja kiinnostus syntyy pelkästään ulkonäön perusteella. Sitäkö haluat?
- ei voi olla...
Sulle pitää vääntää rautalangasta kaikki! Pitää varmaan ottaa plakaatti seur.kerran mukaan ja heilutella sitä sun nenän edessä..siinä lukee:Herätys-olen kiinnostunut juuri sinusta! ps monenko naisen olet huomannu noin tekevän?..Mikä teitä miehiä vaivaa...
- Lähestyvä mies
Mitäs ehdotat sitten tehtäväksi?
- ffffffffffffffffffff
Laita kaulaan kyltti.
PILU 20kympi!
TOIMII
- näin mulla.
Minulla ainakin käytös hieman muuttuu kiinnostavan miehen seurassa. Olen jännittyneempi, saatan seota sanoissani/punastua, hymyilen hölmösti jne... :) En ehkä uskalla katsoa silmiin. Olen vähän ujo sellaisen miehen seurassa johon olen ihastunut. Ja en todellakaan uskalla tehdä sitä ensimmäistä aloitetta!
Mutta en kyllä ihastu ihan tuosta vaan, yleensä ulkonäkö koko olemus hyvät jutut saa kiinnostuksen heräämään. :)- Lähestyvä mies
Ensimmäinen kunnon vastaus! :)
10 pistettä ja papukaijamerkki. - ujostuttaa..
Sama mulla. Saatan olla jopa jäykkä, hermostunut, en uskalla katsoa silmiin, kuin hyvin lyhyitä aikoja, mutta seuraan ihastukseni kohdetta jollain lailla koko ajan. Yleensä uskallan hymyillä, mutta olen hyvin varautunut. Yleensä alan laittamaan hiuksia paremmin.
En todellakaan tiedä miten mies voi päätellä olevani ihastunut, kun peittelen kaikintavoin kaikki viestit. Ja sen takia peittelen, että pelkään, että mies ei olekaan kiinnostunut ja kokee minut ahdistavaksi. Mutta ajattelen niin, että miehen pitää olla tarpeeksi kiinnostunut tekemään asiansa eteen töitä, jos haluaa saada minut.
Että ota selvää!! :D
- Tuntematonn
Ja musta kun on tuntunut, että mun ihastuminen näkyy kilometrien päähän, kun olen niin usein hakeutunut hänen lähelleen ja katsonut usein ja pitkään silmiin!
Nuo on olleet ne merkit, mutta rohkeus ei oikein riitä muunlaisiin merkkeihin, kun en tiedä mitä mies ajattelee minusta.- Ex pimp
Olisipa kaikki naiset kaltaisiasi. Olisi se helppoa.
- blörrörörör
Naisen ihastumisen näkeminen on usein ihan helvetin vaikeaa. Omaan intuition, joka on mieheks äärimmäisen tarkka ja silti luen naisten reaktiot usein täysin väärin.
-Usein kiinnostuksen ele on ollut hyvin nopea vilkaisu ja pään kääntö pois lisättynä siihen, että sama nainen on katsonut myöhemmin sitten uudestaan.
-Kerran saavuin tilaan ja nainen korjasi automaattisesti ryhtiään, jonka onneksi huomasin
Naisilla vain usein on niin huono itsetunto, että kun niiden kanssa juttelee niin ne jotka ovat kiinnostuneita peittävät sen. Peittämisen syy on se, että nainen EI missään nimessä halua kuulla siltä mieheltä kenestä hän on kiinnostunut, että sorry mut ei kiinnosta. Sen takia kiinnostus peitetään ja vaikka naisen kehonkielestä on voinut lukea selkeästi epäkiinnostuksen, niin sitä on haluttu silti lähteä mukaan jatkoille kahdestaan.
On paljon todennäköisempää, että hyvän itsetunnon omaava harvinainen ja yleisesti ystävällinen, pelkästään ympäristöstään kiinnostunut nainen lähettää paljon vahvempia kiinnostuksen signaaleja kuin ujo, epävarma ja ihastunut. Silti se ujo nainen olisi kymmeniä kertoja helpommin pokattavissa. Usein nainen nimeomaan tekee kaikkensa ollakseen lähettämättä signaaleja kiinnostuksestaan.
Poikkeuksia toki on. Joskus naiset ovat vain antaneet sellaisia vähän tavallisia pitempiä katseita, joista kiinnostuksen näkee, mutta silloin ollaankin humalassa joka tuo lisää itsevarmuutta ja poistaa estoja.- nainen:)
Olen ed. vastaajan kanssa samoilla linjoilla. Tosin tilannekin vaikuttaa siihen kuinka helposti voin näyttää kiinnostukseni. En ihastu helposti,mutta kun se tapahtuu ja mitä enemmän ihastun, sitä tarkemmin yritän välttää tilannetta jossa voin itse tulla torjutuksi...toisaalta nyt on tilanne se että seurustelen, mutta olen auttamattoman ihastunut toiseen mieheen josta en tiedä muuta kuin etunimen, emmekä ole juuri edes keskustelleet - näen häntä samassa harrastuksessa. Yhtä aikaa kun toivon häneltä aloitetta, katson häneen mielelläni, myös salaa, ja toisaalta olen hänen lähellään täysin kipsissä, aloitekyvytön, huumorintajuton, jopa jäätävä - kaikkea paitsi oma itseni. Tietenkään en myöskään halua toimia väärin kumppaniani kohtaan, joten tilanteen ristiriitaisuus ei oikeastaan anna muuta mahdollisuutta kuin unelmoida ja antaa asioiden edetä omalla painollaan tai olla etenemättä. :) Eli jos joku vihje olisi minulta tulkittavissa niin viivähtävä, toistuva katse!
- LUE TÄMÄ
Kaikki menee luonnostaan kun kohdalle sattuu oikea tyyppi. Aina kun lähestyminen tuottaa vaikeuksia niin kannattaa ajatella että stop väärä ihminen. Katsos sinä luonnostas et edes mieti tuollaisia kun kohtaat sen kuka on tarkoitettukin kohdata. Ihan sama silloin kumpi lähestyy ja mistä suunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901