Tatuointikoneet

Mr00ooi

Ostin joku aika sitten tatuointivälineet ja kone oli tietysti joku halpa kiinalainen. Ja nyt se on jo mäsänä. Kuitenkin sen verran tykkäsin kuvia tehdä, että kalliimpaakin koneta/ muita välineitä voisin osta.. Tähän asti en oo kuin harjoitus nahkaan, kaverille ja itelleni hakannut kuvia. Katselin tuossa jotain koneita ja haluaisin tietää kun tuolla on paljon jossa on merkitty onko ne väritykseen vai rajaukseen jne. Että miten ne eroaa toisistaan? Ja tattootukku.com sivustolla on joku paketti myynnissä jossa tulee Stealth lite tatuointikone(arvo 159€). Onko kellään tuosta koneesta kokemuksia. Tuossa ei myöskään kerrota onko kyseinen kone rajaukseen /väritykseen tarkoitettu/parempi. Ja onko miten ylihintainen tuo kone tuolla? Micky Bee koneita oon katsonut ja ajatellut ostaa, mutta niissä on kaikissa merkattu että onko ne tarkoitettu väritykseen vai rajaukseen. Eli miten paljon tuo vaikuttaa jos on shader kone? Onnistuuko sillä rajausten teko? En tiedä viitsinkö ihan vielä kuitenkaan ostaa kahta lähemmäs 200e konetta.

31

7017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hookah

      noista koneista mitä tuolla on niin en kelpuuttaisi muita kun paolinit ja sen stealthin.
      itsellä on sellainen(kin) sehän on ns rotary.jotkut tykkää toiset ei.
      käytän sitä lähinnä pikkutarkkoihin kuviiin pienillä nipuilla,mutta myös varjostuksiin.'
      värin pakkaukseen se ei mun käteen sovi,sitä varten on eri vehkeet.
      noh liner/shader/packer...mitä näistä nyt lyhyesti osais sanoo...
      noh.pääpiirteissään linerit on nopeampia ja shaderit hitaampia ja packerit vielä hitaampia.
      vaan sekin on niin veteen piirretty viiva ettei sitä voi yksselitteisesti kertoa kun siihen vaikuttaa niin moni asia.oma käden nopeus,mitä tehdään,miten tehdään jne jne.
      suosittelisin että panostat kuitenkin niihin hyviin koneisiin.
      micky beestä ei kokemusta mutta kai ne pelaa ihan ok.jos ei muuten niin ainakin tuunailemalla.
      itselläkin on yksi semihalpa kone joka ei siltäänsä oikein käynyt mun käteen mutta rassaamalla siitäkin sai oikein kelvolllisen,siihen käyttöön mihin sen rakentelin.
      melko kallis mesta tuo jos 10 kpl neuloja on 4.50 ja tuolta muualta saa kympillä-15 ekellä(riippuu neuloista/valmistajasta) nii 50 kpl.
      tässä menis koko ilta selitellessä asioita mutta ne on itse opittava.

    • jöced hed cö

      Jos on käytettävissä 150 euroa, suosittelin mickey sharpzin halpoja malleja, jotka on tarkoitettu sekä liner että shaderkäyttöön. Koneen tehoa säädetään yksinkertaisesti muuntajalla ja kontaktiruuvilla. noihin koneisiin saa varaosia ja ne pitää säätönsä. lähin nettikauppa taitaa olla ruotsalainen protattooart, joka toimittaa myös suomeen

    • hookah

      tänä päivänä micky shapzit on kasattu kiinassa. ja mitä niitä katsellut niin esim puolat on ihan päin persettä käämitty.
      jopa eka oma käämintä oli parempi ku joissain sharpzeissa.
      paska homma sikäli.
      vaan kun siihen hommaa kunnon puolat ja säätelee niin mitä mainioin kone.
      itsellä hakusessa juurikin microdial jos sattuis sopparinhintainen kohdalle.

      • Mag 44

        Ei ole kiinassa kasattuja, mut siellä myydään kopioita!


      • Anonyymi

        käämikoneet on pelkkää sonthaa, itse tatskannut käämeillä ja kun ekan kynäkoneen ostin heitin kaikki käämikoneet roskiin täysin eri mailma eli kynäkoneet on 200x parempia kuin yksikään käämirimpula mitä on ollut tonnin koneista lähtien, 5000€ koneet meni roskiin kun hankin kynäkoneet tilalle enkä kertaakaan ole katunut vaihtoa, yksi kone ja ei muuta tarvita, toki itsellä on monta erilaista konetta vain siksi että voin ottaa uuden heti käyttöön ilman uusinta klaavausta jatkuvasti, kynäkoneella saa tehtyä paremmin,tarkemmin,kuvat parantuneet huomattavasti kun vaihdoin koneet kyniin tarkempaa jälkeä ja mukavampi pitää kädessä ja ei turhia säätämisiä, ammattilaiset kaikki käyttää rotary tai pen koneita enää. 10V coileilla ja 3V nyt kynillä ja huomattavasti parempaa jälkeä tulee nykyisin, 100-200 pääsee hyvällä kynäkoneella jo aloittelemaan hommat. linerinä,shadena,packerina käy yksi hyvä kynäkone eikä tarvi pelleillä eri koneiden kanssa enää turhaan ja huomattavasti helpompi pitää puhtaina ja puhdistaakin.


      • Anonyymi

        vanhukset enää käyttää noita esihistoriallisia käämi rimpuloita kun nykyisin ammattilaiset käyttää rotary tai suurin osa pen koneita ei noista coili koneista ole kuin ajan haaskaamiseksi, itse 10V tappelin niiden pashkojen kanssa ja heitin kaikki pajan koneet roskiin kun ekoja kynäkoneita testailin on huomattavasti parempia ja ei tarvita kourallista koneita parin kuvan tekoon riittää yksi kone ja muuta ei, huomattavasti helpompia puhdistaa ja käyttää kuin esihistorialliset käämikoneet ja kuvien tekokin tullut paljon paremmaksi kun on kunnon kone eikä mikään vanhusten coili rimpula.


    • HUIJAREITA

      ÄLKÄÄ ainakaan BODY ART GALAXYstä tilatko koskaan mitään. tilasin ja maksoin yli 6 viikkoa sitten, enkä viivaakaan oo pääsyt vielä tekeen. ensinnäkin paketin toimitus kesti 5 VIIKKOA! sit pari tuntia harjoitusnahkaan kokeilin, virtalähde tai poljin meni paskaks! lähetin kummankin takas, ja ne lupas mulle uudet laittaa heti tuleen. yli viikon oo odotellu, mitään ei oo tullu! nyt oon sähköpostilla ja puhelimella yrittäny saada yhteyttä, turhaan! ***** miten tommonen voi olla mahdollista???!!! tuskin oon ainoo jolla vast. kokemuksia. oon nyt kaks kertaa tilannu sieltä, ENSIMMÄISEN JA VIIMEISEN KERRAN!!! koskaan en enää tilaa vaikka ilmaiseks saisin!!!

      • ssuz

        Itsekkin tilasin bodyart galaxysta tammikuussa tatuointikoneen mut vieläkään ei oo MITÄÄN kuulunut, eikä kukaan vastaa edes puhelimeen eikä sähköposteihini. Ei elämä mitä touhua!


      • pasi ja eeva

        jep sama homma päätettiin kokeillla millainen palvelu on kysesessä firmassa ja karu totuus tuli ilmi 6 viikkoa mennyt toimitusta ei näy tilaus maksettu maksupalvelun kautta.Ei vastata sähköpostiin eikä puheluihin.Tilattiin rotary koneet muualta ja palvelu toimi moitteettomasti ilman mitään turhaa sälinkiä
        Saatiin jatkettua töitä kun tuli koneet.
        Eli tilailen vanhan toimittajan kautta ainoastaan(tattoo maailma)koska kaikki tavarat tulevat taatusti luotettavasti perille ajallaan
        EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN PILAA TATUOINTI FIRMOJEN MAINEEN TILATKAA MUISTA PAIKOISTA.


    • hookah

      otapas yhteys kuluttajaneuvojaan.

    • HUIJAREITA

      ekan kerran otin yhteyttä kuluttajavirastoon n. 3 viikkoa sen jälkeen kun olin maksanut tilaukseni. lähettivät yhteydenottoni yritykselle ja ohjeistivat tavaran toimitukseen ja viivästykseen liittyvistä pelisäännöistä. toisen kerran ilmoitin kun olin viikon odotellut uusia laitteita. sit semmonen juttu vielä että maksoin palautuspakettini postimaksun jonka he lupasivat maksaa tililleni. arvaa onko tullut? ei todellakaan! jos joku sattuu soittaan sinne, niin puhelimessa kyllä ovat oikeasti asiallisia ja asiantuntevan kuuloisia. siihen lankaan menin itsekin kun soitin ennen tilausta ja kyselin kaikenlaista tatuoimiseen liittyvää jne.. neuvoivat ja antoivat vinkkejä oikein asiallisesti. eli puhelahjat on ainakin siellä kunnossa. täytyy nyt vielä yrittää josko vastaisivat soittoon tai s.postiin, mutta lyön vetoa vaimoni ja lapseni etteivät koskaan vastaa. onhan siellä varmaan mun numero muistissa missä lukee "älä vastaa, myin tälle idiootille paskaa!!!"

    • tilaa tattoomaailmasta tarpeet . löytyy laatu kamaa ja kaikissa kamoissa on takuu.

    • teque85

      juu toi tattoo tukku kusetti kans mua tilauksien kans joten en suosittele, toi stealt lite on itellä käytössä nimen omaan tattootukusta tilattuna jonka ensin myivät stealttina ja sain tilata tavaraa hyvityksenä ja ne sitten oli laadultaan aivan paskaa... tattoomaailmasta on tullut tilattua mut kannattaa tarkkailla vähän päiväyksiä kun on tullut satsi vanhoja neuloja kerran tosin lähettivät parissa päivässä uudet tilalle mutta ikävä jos tatuoija ei tuu tarkistaneeksi ja neulat eivät ole enään steriilejä. itellä stealth on ollu värityksessä ja varjostuksessa käytössä ja siihen hommaan pelannut hyvin, pari kertaa koitin lainata mut en tykänny ite siittä. suosittelisin aloitteleva pysyyn rotary vehkeissä ellei sitten ole tuttavaa joka opettaa kädestä pitäen noin coil vehkeiden säätämisen. katos facebookissa semmonen ku rotaryworks, kohtuu hintaisia koneita ja hyviä käytössä, itellä siltä perus kone lainerina

    • Anskuliini

      http://tattootukku.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=product-11
      aa-puu-va! Tilasin ton paketin ja sehän painaa kolme kiloo mut ku katoin itellan sivuilta paketin matkaa niin siinä painoksi sanottiin 0,74kg!!??? WTF?
      Ja kun luin tän ketjun nii oonkohan menny tilaamaan ihan paskan paketin???

    • mmjdnhbgvibhonpo

      Hei kotituhraajat! Onko kukaan teistä edes hetken tullut ajatelleksi hommata myös autoklaavin???? Veikkanpa, että 100% teistä ei todellakaan omista sitä. Kannattaa siis vaan jatkaa sianlaardin ja nahkatakkien nakuttelua.

      • dbc8v77dgsduicb

        Ehkäpä jotkut/joku meistä on ammattitasosii tatskaajia!!??Ja kyllä minulla on autoklaavi...


      • dhtjtr

        Ehkä sinulle joku voisi opastaa kertäkäyttöisten tuubien ja grippien käyttöä.


    • alalla kauan

      Ehkä sinulle joku voisi opastaa sen, mikä on autoklaavin funktio. Ei ole pelkät tuubit ja gripit,kun pitää siellä klaavata. Hirvittää teidän hygieenian alhainen taso. Onnettoman ja arviointikyvyttömät teinarit tulee ihan innoissaan sulle kuvan ottoon ja törkeän raapusteen lisäksi voi saada minkä vain veritaudin, tai esim. mykobakteerin.

      • fdgdfvdrgzsgtdfg

        buahahahahaaaaaaaa...!!!vai alalla kauan??? no siltä kuulostaakin tosiaan kun klaavaisit joka koneen :D


      • dsfgewd

        Kerrohan tietäjä mitkä muut tatuointiin käytettävät osaset sinä klaavaat sitten?


    • ygyiabytdd

      Ei kukaan lepuuta konetta pokan iholla ja sit nuole sitä. Ja kone on säädettynä ennen tatuoimisen aloittamista eli koneeseen ei tarvitse koskea, niin eihän siinä tartu kuin "hyppykuppa". Kaiken voi tosin räveltää ihan vituralleen ja kaikki on siten mahdollista.

    • japetsu22

      Kuule kyllä minä senverran tiedän, yksi vaasalainen pitkän linjan tatuoija sanoi että kaikki osat pitää autoklaavata eli johdot ja tipit ja kelat ja gripit ja poljin ja jopa väripurkit, jos niihin on koskenut välillä liian usein taikka jos asiakas koskee tms. !

      • lady lady

        Et voi olla tosissas :'D


    • Daddooboy

      Voiko (tattootukun) väreihin luottaa, vittu tein yhden tarran ja 1pvä eipä ollu väriä palj mit. vittu saatana. miten on tuo tattoo maailma sit, onko ok väri jne, eli onko niinku tattootukussa kopio värejä.

      • jmdcjc

        riippuu täysin minkä merkkisiä värejä sä oot ostanu..monella nettikaupalla on paskoja värejä halvalla myynnissä se on eri asia kannattaako niitä ostaa..:D suosittelen ostaa esim. eternal ink, fusion, alla priman värejä..se on maku asia mistä tykkää mut noi on ainakin hyviä, mitä nyt ite tullu kokeiltua..


    • fbjdhbfljsd

      Vilkases tattoomaailman sivulta :)

    • nordictattoosupplies.com vastaus kaikkeen :) löytyy Paimiosta :D

    • Marppe

      Onko kellään kokemuksia lightinthebox.com sivuston tattoo kiteistä? Ihan siis aloittelijalle joka haluaa vaan saada tuntumaa ja harjoitella harjoitusnahalle.

    • cheersb

      osaisiko joku kertoa vähän noista tullimaksuista, mitä painavampi paketti vai korkeempi hinta vai erikseen jokaisesta tuotteesta alvit vai mites! pupu housuis mietin paljon pitää varautua maksamaan about 400 e tilauksesta loppujenlopuks? help

      • rsherdjetrdj

        Tullin sivuilt selkiää.

        Mut muistelisin jotakin, et eu:n ulkopuolelta yli 40 ostoksista maksat alvit. Eu:n sisällähän olet maksanut jo alvit, jollei ole sit ollut taxfreenä. Jotakin muita ihania summia tuohon lätkäistään mukaan ....


    • HELP!!!

      Oisko kelläkään tietoa tosta light in the box nimisestä kaupasta? koska ajattelin tilata koneen mutta en sit tiiä jos menee 200€ tuuleen jos jollain on kokemuksia niin kertokaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe