Pakko sanoa, että viikon sisään olen käynyt 3 kertaa yksin baarissa, eikä tuntunut missään. Tosin kahdesti olin katsomassa futista ja la yökerhossa.
Joka ilta joku tuntematon jutteli minulle. Aloitin kyllä myös itse juttelemaan tuntemattomille. Pari kertaa naiset lähestyivät myös, tosin n. 10 vuotta vanhemmat, niin olin vähän puolilla valoilla mukana. Siitä vaan baareihin juomaan kaljaa ja nauttimaan illasta!
Yksin pubissa
39
362
Vastaukset
Minkä ikäinen sitten olet? Kävit varmaan jossain Helsingin baarissa, sillä missään tuppukylien baareissa ei ainakaan yksinäisiä nuoria miehiä hyvällä katseltaisi, kun siellä kaikki nuoret ovat aina omissa kaveriporukoissaan ja muutenkin näillä pienillä paikkakunnilla kaikki nuoret tuntevat aina toisensa jotain kautta.
- no niin trolli
"Sinähän" asut perkele stadissa!
- Mä vaan kysyn
Itelläni vähän sama juttu että ne ~10 vuotta vanhemmat naiset (olen itse 31) tulevat melko usein juttelemaan ja kehumaan ulkonäköä, mutta oman ikäiset ja nuoremmat todella harvoin.
Niin varmaan just sen takia, koska nuorempien naisten mielestä se on usein outoa ja epänormaalia, jos nuori mies on yksin baarissa ilman ketään kavereita. Sellainen kun antaa helposti miehestä epäsosiaalisen kuvan ja hänestä ajatellaan heti ettei hänellä ole ketään kavereita, kun on joutunut lähtemään yksin baariin.
Lisäksi ihmiset ajattelevat varmaan usein sitä, että sellaisilla ihmisillä ei ole kovin paljoa tai yhtään kavereita facebookissa, jotka käyvät yksin baarissa, siis miehillä. Naisten kohdalla kun sitä yksinäisyyttä ja yksin liikkumista on ymmärretty aina paljon paremmin kun meidän miesten kohdalla.- Vade retro
Et voi olla tosissasi tuon fb-jutun kanssa...
- ettänäin.
Nuoret naiset ja porukat saavat ajatella mitä ikinä lystäävät. Kaljalle on aina oikeus mennä yksinkin, jos siltä tuntuu.
- otapullaa
Mistä sinä DarkFear tiedät mitä nuorten naisten päässä liikkuu? Ethän sinä ole käsittääkseni yrittänyt tutustua yhteenkään.
Jos oletuksesi perustuu johonkin huuhaapalstaan, niin suosittelen unohtamaan moiset luulot. otapullaa kirjoitti:
Mistä sinä DarkFear tiedät mitä nuorten naisten päässä liikkuu? Ethän sinä ole käsittääkseni yrittänyt tutustua yhteenkään.
Jos oletuksesi perustuu johonkin huuhaapalstaan, niin suosittelen unohtamaan moiset luulot.No kotiseuduilla sitä on kuullut ja nähnyt niin paljon kaikenlaista, että kyllä sen tietää aivan hyvin, mitä ne ihmiset ajattelevat, mistä he pitävät ja mistä taas eivät pidä.
No olen mä siinä mielessä tosissani, että ei ne facebookkiin liittyneet ole mitään yksinäisiä ihmisiä, eli heillä tuskin on mitään tarvetta käydä yksin baareissa. Ne ihmiset taas ovat varmasti useimmin yksinäisiä, jotka eivät ole sinne facebookiin liittyneet, johtuen just siitä, kun heillä ei ole kavereita elämässään.
Tämän takia se facebookkiin kuulumattomien nuorten joukko on tänä päivänä niin marginaalisen pieni, kun ei niitä yksinäisiä nuoria ole juuri ketään.- Tuoppi kaljaa
Hyvänen aika sentään.
No ei tietysti tunnu missään!
Senhän takia se onkin perseestä yleensä. Siis yksin baarissa tai pubissa kekkulointi.
Jos et tapaa tuttua niin siellä istut sitten valomerkkin asti jutellen baarimikolle tai sitten jollekin tuntemattomalle lasillisen ääressä.
"Mä vaan kysyn" nimimerkin kanssa samaa mieltä kun olen samanikäinen eli
naisia sillä tavoin turha etsiä koska todellakin jos olet yksin niin sinun kanssa juttelee lähinnä 10 vanhemmat naiset ja eivät he mitään kukkasia ole ellei tarkoiteta pubiruusuja.
Yksin istuessa nimenomaan se on täysin välinpitämätöntä touhua ja varsinkin naisista on turha haaveilla koska ajattelevat että tuokin luuseri istuu yksin. Tietysti heillä itsellään on aina seuraa joka tekee lähestymisestä hemmetin hankalan.
On käynyt monta kertaa niin että kaverit ovat peruneet tulonsa tai lähteneet aiemmin tai sitten olen vain spontaanisti lähtenyt yksin kun kukaan ei ole ollut lähdössä.
Naisseurasta turha haaveilla silloin ellet arvosta tonnikeijuja tai reilusti itseäsi vanhempia.
Nuoret naiset etsii supersosiaalista spontaania ja sporttista sekä oikeat iskutavat osaavaa ekalla vilkaisulla panettavaa miestä eivät jotain yksin baarissa keikkuvaa muuten normaalia miestä.
Riippuu nauttiiko siis yksinään niistä tunnelmista ja löytyykö hyvää juttuseuraa, mutta naisten takia baariin ei kannata yksin mennä. - otapullaa
Olen samaa mieltä, yksin baariin vaan rohkeasti!
Tässä ketjussa hiukan ihmetyttää (taas) tuo vinettäminen ettei muka voi jne.jne.
I`m the only loner in the village...juu-u...
Toinen asia mikä pisti silmään, on tuo iänikuinen luulo siitä mitä naiset (muka) haluaa.. Mihin se yleistys perustuu että kaikki naiset/tytöt haluaa jonkun kuvailemanne kaltaisen tyypin? Ei varmasti halua.
Sit vielä yks juttu: ootteko koskaan miettiny että sosiaalisillekaan ei niitä ystäviä/kavereita/seuraa tipahda ihan tosta vaan nenän eteen?
Kyllä sellaisetkin joutuu ihan itse ottamaan kontaktia ihmisiin. Vai luuletteko te, että se on jotenkin tähtiin kirjoitettu että tuolla on kavereita ja tuolla toisella ei..
Ja tuo DarkFearin iänikuinen jankutus: tajua jo, kaikki ei pyöri sinun napasi ympärillä. Ainoa asia mikä siellä pyörii on sinun ajatuksesi. Suurin osa ihmisistä on kuule ihan mukavia taviksia, joilla ei ole mitään halua arvostella/tuomita sinua yksinäisyyden vuoksi.- Tuoppi kaljaa
"Toinen asia mikä pisti silmään, on tuo iänikuinen luulo siitä mitä naiset (muka) haluaa.. Mihin se yleistys perustuu että kaikki naiset/tytöt haluaa jonkun kuvailemanne kaltaisen tyypin? Ei varmasti halua."
Jos baarista on kyse niin aivan varmasti haluaa.
Miehen tulee olla hyvinkin edustava naisen silmissä ja kyllä naisen tulee tuntea aika kovin kipinöitä että baarista voisi rakentua yhtään mitään.
Ellei kyseessä ole kuvailemani kaltaiset parhaat päivänsä jo nähneet tai sitten painon tai pyöreyden kanssa kamppaileva nainen.
Ihan normaali naisella joka vastaisi normaalia miestä (naiselle normaali mies on muuten eri asia kuin miehille, naisille se tarkoittaa jo aika komeaa tapausta, eikä keskivertoa kuten miehille) on aika kovat kriteerit baarissa.
Juttuseuraa voit saada ehkä hetkeksi mutta siihen se jää.
Ja yksin baarissa istuva mies on vielä vähemmän houkuttelevampi naisen silmissä...todennäköisestihän se on kaveriton, yksinäinen, juopotteleva, epäsosiaalinen, naiseton, kokematon, munaton ja ties mitä.
Kun taas muiden miesten ympäröimä itsestään kovaan ääneen puhuva kultapannat kaulassa uhitteleva on se ihana baarin kingi josta tulisi varmasti se paras puoliso ja isä lapselle ainakin naisen alapäätä kutkuttaa sihen malliin... - Burgerwatch
Trolliperspurilainen on viimein keksinyt, että edelliset vakiteemat ovat käyneet vanhoiksi ja kuluneiksi. Siksi nyt ajetaan väkisin sisään Facebook-aihetta aiempien rinnalle jopa tällaisessa ketjussa, johon asia ei liity mitenkään.
- otapullaa
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
"Toinen asia mikä pisti silmään, on tuo iänikuinen luulo siitä mitä naiset (muka) haluaa.. Mihin se yleistys perustuu että kaikki naiset/tytöt haluaa jonkun kuvailemanne kaltaisen tyypin? Ei varmasti halua."
Miehen tulee olla hyvinkin edustava naisen silmissä ja kyllä naisen tulee tuntea aika kovin kipinöitä että baarista voisi rakentua yhtään mitään.
Ellei kyseessä ole kuvailemani kaltaiset parhaat päivänsä jo nähneet tai sitten painon tai pyöreyden kanssa kamppaileva nainen.
Ihan normaali naisella joka vastaisi normaalia miestä (naiselle normaali mies on muuten eri asia kuin miehille, naisille se tarkoittaa jo aika komeaa tapausta, eikä keskivertoa kuten miehille) on aika kovat kriteerit baarissa.
Ja yksin baarissa istuva mies on vielä vähemmän houkuttelevampi naisen silmissä...todennäköisestihän se on kaveriton, yksinäinen, juopotteleva, epäsosiaalinen, naiseton, kokematon, munaton ja ties mitä.
Kun taas muiden miesten ympäröimä itsestään kovaan ääneen puhuva kultapannat kaulassa uhitteleva on se ihana baarin kingi josta tulisi varmasti se paras puoliso ja isä lapselle ainakin naisen alapäätä kutkuttaa sihen malliin...Minä olen myös ollut joskus nuori nainen.
Ja täytyy nyt tähän sitten kertoa semmonenkin yksityiskohta elämästäni, että olen ollut nuori ja KAUNIS nainen.
Ensimmäinen pidempi seurustelusuhteeni oli ylipainoisen mukavan nuoren miehen kanssa, ja ainoat jotka asiaa (mielestäni rumasti) kommentoivat olivat puolituttuja sinkkumiehiä. Sanoivat näin: "miksi sä ton kanssa oot. Saisit paljon paremmankin."
Tarkoittivat nuoren miehen ulkomuotoa, koska henkilöä he eivät tunteneet.
Että se siitä naisten haluista. Tuoppi kaljaa kirjoitti:
Kun taas muiden miesten ympäröimä itsestään kovaan ääneen puhuva kultapannat kaulassa uhitteleva on se ihana baarin kingi josta tulisi varmasti se paras puoliso ja isä lapselle ainakin naisen alapäätä kutkuttaa sihen malliin..."Jos baarista on kyse niin aivan varmasti haluaa.
Miehen tulee olla hyvinkin edustava naisen silmissä ja kyllä naisen tulee tuntea aika kovin kipinöitä että baarista voisi rakentua yhtään mitään. "
Hyvä juttu, kun kerrankin joku ymmärtää mua ja tietää sen, miten oikeassa mä olen näissä asioissa just silloin kun puhutaan siitä nuorten miesten yksinäisyydestä ja baarielämästä.
"Ja yksin baarissa istuva mies on vielä vähemmän houkuttelevampi naisen silmissä...todennäköisestihän se on kaveriton, yksinäinen, juopotteleva, epäsosiaalinen, naiseton, kokematon, munaton ja ties mitä. "
Näinhän se asia just on ja sitähän ne kotiseudun ihmisetkin aina ajattelivat, jos näkivät mut yksin baarissa ilman ketään kavereita. Samanlainen se ilmapiiri on baarissa myös muualla, eli eipä siellä yksinäisten nuorten miesten kannata käydä, kun heistä kuitenkin aina pahaa vain ajatellaan.- Tuoppi kaljaa
otapullaa kirjoitti:
Minä olen myös ollut joskus nuori nainen.
Ja täytyy nyt tähän sitten kertoa semmonenkin yksityiskohta elämästäni, että olen ollut nuori ja KAUNIS nainen.
Ensimmäinen pidempi seurustelusuhteeni oli ylipainoisen mukavan nuoren miehen kanssa, ja ainoat jotka asiaa (mielestäni rumasti) kommentoivat olivat puolituttuja sinkkumiehiä. Sanoivat näin: "miksi sä ton kanssa oot. Saisit paljon paremmankin."
Tarkoittivat nuoren miehen ulkomuotoa, koska henkilöä he eivät tunteneet.
Että se siitä naisten haluista.Tapasitko tuon pojan baarissa ja minkä ikäisenä?
"Että se siitä naisten haluista. "
Et ole ehkä perillä nykymeiningeistä. Naiset paistattelevat nuorena miesten suosiossa siten että heidän kriteerinsä varsinkin seksuaalisen välittömän fyysisen viehätyksen osalta miehissä on pilvissä.
Siinä ei paljon lämpöiset puheet auta. Joskus olen jonkun hassun numeron saanut mutta nainen useimmiten perunut treffit jälkikäteen.
Ihan täyttä lottoa ja tunnen jonkin verran nuoria naisia ihan tuttavina joten tiedän mitä he kattelevat baarissa sekä odottavat mieheltä. Sinä nähtävästi et. - Tuoppi kaljaa
DarkFear kirjoitti:
"Jos baarista on kyse niin aivan varmasti haluaa.
Miehen tulee olla hyvinkin edustava naisen silmissä ja kyllä naisen tulee tuntea aika kovin kipinöitä että baarista voisi rakentua yhtään mitään. "
Hyvä juttu, kun kerrankin joku ymmärtää mua ja tietää sen, miten oikeassa mä olen näissä asioissa just silloin kun puhutaan siitä nuorten miesten yksinäisyydestä ja baarielämästä.
"Ja yksin baarissa istuva mies on vielä vähemmän houkuttelevampi naisen silmissä...todennäköisestihän se on kaveriton, yksinäinen, juopotteleva, epäsosiaalinen, naiseton, kokematon, munaton ja ties mitä. "
Näinhän se asia just on ja sitähän ne kotiseudun ihmisetkin aina ajattelivat, jos näkivät mut yksin baarissa ilman ketään kavereita. Samanlainen se ilmapiiri on baarissa myös muualla, eli eipä siellä yksinäisten nuorten miesten kannata käydä, kun heistä kuitenkin aina pahaa vain ajatellaan.Ei ne nyt välttämättä ihan mahdottoman pahasti ajattele mutta suhtautuminen on enemmänkin välinpitämätöntä.
Toisaalta olen jo 30 joten en ihan nuorimmista naisista osaa sanoakaan.
Mutta esimerkkini koski sitä tilannetta että jos mies kuvittelee että löytäisi baarista yksin seuraa. Nainen joka näkee miehen yksin baarissa tuskin ekana ajattelee tätä potentiaalisena kumppaniehdokkaana. Parempi jos hänellä on seuraa. Itseasiassa veikkaisin että jos miehellä olisi ympärillä useampi nainen kikattamassa miehelle niin mies olisi supervaluuttaa naisen silmissä.
Ei se yksin olo baarissa käymistä estä mutta toisaalta en joka baariin viitsisi mennä jo siltä pohjalta että siellä voisi tulla todella yksinäinen olo. Toisissa baareissa taas voi olla enemmänkin yksin liikkuvia tyyppejä joita jututtaa.
Naisen haku mielessä yksin meno baariin on täysin naurettavaa. Olet heti joku epätoivoinen runkkari koska naiset haluavat sen käsityksen että mies tuli kavereiden kanssa viettämään aikaa, pitämään hauskaa ja samalla etsimään jotain kevyttä naisviihdettä.
Se tekee nuoreen naiseen vaikutuksen.
Ja tämä tulee siis mieheltä joka voi jutella kenelle tahansa mukaanluettuna 40-vuotiaat naiset, mutta ei minua heidän iskemisensä kiinnosta. - otapullaa
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
Tapasitko tuon pojan baarissa ja minkä ikäisenä?
"Että se siitä naisten haluista. "
Et ole ehkä perillä nykymeiningeistä. Naiset paistattelevat nuorena miesten suosiossa siten että heidän kriteerinsä varsinkin seksuaalisen välittömän fyysisen viehätyksen osalta miehissä on pilvissä.
Siinä ei paljon lämpöiset puheet auta. Joskus olen jonkun hassun numeron saanut mutta nainen useimmiten perunut treffit jälkikäteen.
Ihan täyttä lottoa ja tunnen jonkin verran nuoria naisia ihan tuttavina joten tiedän mitä he kattelevat baarissa sekä odottavat mieheltä. Sinä nähtävästi et.Olin 18v. Tapasin baarissa ja sitten oli myös yhteisiä muita juttuja.
Tunnen nuoria naisia, itseasiassa monenikäisiä nuoria naisia.
Taidat liikkua kovin pinnallisessa seurassa.
Eipä silti, olen kyllä monenlaisissa kinkereissä ollut, ja tiedostan tuon että jotain yberbabeja/sellaseksi itseään luulevia saattaa joissain baareissa pyöriä.
Totuus on kuitenkin se, että ei niitä oikeasti todella hyvännäköisiä naisia/miehiä ole kuin pieni määrä ihmisistä. Suurimmaksi osaksi "hyvännäköiset" on pelkkiä taviksia kun kuorrutus riisutaan. Ja kaikissa taviksissa on yleensä joku kiva piirre.
Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi ihmeessä kukaan itseään arvostava ihminen haluaisi hengailla tyypin kanssa jonka tärkein kriteeri toista kohtaan on (median määrittelemä) seksuaalinen vetovoima.
Aivopesu on ilmeisen tehokasta.
Ehkä olen poikkeus, mutta enpä ole koskaan osannut katseellani mitään adoniksia etsiä mistään. On mulla semmonenkin joskus ollut, mutta en tajunnut sitä ku vasta sitten kun omat tyttökaverit asiasta mainitsi.. - Tuoppi kaljaa
otapullaa kirjoitti:
Olin 18v. Tapasin baarissa ja sitten oli myös yhteisiä muita juttuja.
Tunnen nuoria naisia, itseasiassa monenikäisiä nuoria naisia.
Taidat liikkua kovin pinnallisessa seurassa.
Eipä silti, olen kyllä monenlaisissa kinkereissä ollut, ja tiedostan tuon että jotain yberbabeja/sellaseksi itseään luulevia saattaa joissain baareissa pyöriä.
Totuus on kuitenkin se, että ei niitä oikeasti todella hyvännäköisiä naisia/miehiä ole kuin pieni määrä ihmisistä. Suurimmaksi osaksi "hyvännäköiset" on pelkkiä taviksia kun kuorrutus riisutaan. Ja kaikissa taviksissa on yleensä joku kiva piirre.
Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi ihmeessä kukaan itseään arvostava ihminen haluaisi hengailla tyypin kanssa jonka tärkein kriteeri toista kohtaan on (median määrittelemä) seksuaalinen vetovoima.
Aivopesu on ilmeisen tehokasta.
Ehkä olen poikkeus, mutta enpä ole koskaan osannut katseellani mitään adoniksia etsiä mistään. On mulla semmonenkin joskus ollut, mutta en tajunnut sitä ku vasta sitten kun omat tyttökaverit asiasta mainitsi.."Tunnen nuoria naisia, itseasiassa monenikäisiä nuoria naisia.
Taidat liikkua kovin pinnallisessa seurassa."
Itseasiassa päinvastoin. Osa näistä naisista on hyvinkin syvällisiä ja mm. kulttuuria harrastavia. Osa on koulutettuja.
Miehen edustavuus ja hyvännäköisyys (ei varsinainen komeus mutta seksikkyys) ovat ihan vakiokriteerejä.
"ja tiedostan tuon että jotain yberbabeja/sellaseksi itseään luulevia saattaa joissain baareissa pyöriä."
Baareistahan tässä puhuttiin?
"Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi ihmeessä kukaan itseään arvostava ihminen haluaisi hengailla tyypin kanssa jonka tärkein kriteeri toista kohtaan on (median määrittelemä) seksuaalinen vetovoima.
Aivopesu on ilmeisen tehokasta."
No en minäkään minkä vuoksi nykynaisten ymmärtäminen on minulle hyvin vaikeaa.
Toisaalta jos kyse ei ole seksuaalisesta vetovoimasta niin on statuksesta.
Naiset kertovat arvostavansa "persoonaa" ja miestä joka on tasa-arvoinen parisuhteessa, fiksu ja huumorintajuinen...luuletko että sellaiset ominaisuudet baarissa painavat yhtään varsinkin jos mies on yksin siellä? - otapullaa
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
"Tunnen nuoria naisia, itseasiassa monenikäisiä nuoria naisia.
Taidat liikkua kovin pinnallisessa seurassa."
Itseasiassa päinvastoin. Osa näistä naisista on hyvinkin syvällisiä ja mm. kulttuuria harrastavia. Osa on koulutettuja.
Miehen edustavuus ja hyvännäköisyys (ei varsinainen komeus mutta seksikkyys) ovat ihan vakiokriteerejä.
"ja tiedostan tuon että jotain yberbabeja/sellaseksi itseään luulevia saattaa joissain baareissa pyöriä."
Baareistahan tässä puhuttiin?
"Sitä en kyllä ymmärrä, että miksi ihmeessä kukaan itseään arvostava ihminen haluaisi hengailla tyypin kanssa jonka tärkein kriteeri toista kohtaan on (median määrittelemä) seksuaalinen vetovoima.
Aivopesu on ilmeisen tehokasta."
No en minäkään minkä vuoksi nykynaisten ymmärtäminen on minulle hyvin vaikeaa.
Toisaalta jos kyse ei ole seksuaalisesta vetovoimasta niin on statuksesta.
Naiset kertovat arvostavansa "persoonaa" ja miestä joka on tasa-arvoinen parisuhteessa, fiksu ja huumorintajuinen...luuletko että sellaiset ominaisuudet baarissa painavat yhtään varsinkin jos mies on yksin siellä?Joissain baareissa= JOISSAIN baareissa, ei kaikissa.
Kyllä luulen. Baari pitää vain valita niin että siellä pystyy juttelemaan kunnolla.
Ja sitten vaan rohkeasti höpöttämään.
Eikä saa heti tyrmätä juttelemaan tulevaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa, vaikkei heti viisari värähtäiskään;) - Tuoppi kaljaa
otapullaa kirjoitti:
Joissain baareissa= JOISSAIN baareissa, ei kaikissa.
Kyllä luulen. Baari pitää vain valita niin että siellä pystyy juttelemaan kunnolla.
Ja sitten vaan rohkeasti höpöttämään.
Eikä saa heti tyrmätä juttelemaan tulevaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa, vaikkei heti viisari värähtäiskään;)"Joissain baareissa= JOISSAIN baareissa, ei kaikissa. "
Itse en käy todellakaan ihan niissä pahimmissa pintaliito nuorisodiskoissa lainkaan.
"Kyllä luulen. Baari pitää vain valita niin että siellä pystyy juttelemaan kunnolla.
Ja sitten vaan rohkeasti höpöttämään."
Tiedätkö mikä kynnys on yksin miehenä istuskella jossain ja mennä juttelemaan joidenkin naisten kanssa jotka istuvat kaksistaan/kolmistaan?
"Eikä saa heti tyrmätä juttelemaan tulevaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa, vaikkei heti viisari värähtäiskään;) "
En tyrmää ketään, mutta vanhempia naisia en iske enkä pyöreistä ole kiinnostunut lainkaan. Ja loputtomasti ei voi jutella näiden naisten kanssa koska samalla ei voi katsastaa baarin muuta tarjontaa.
Yritän sanoa että pelkkä rohkea höpötys ei vie mihinkään varsinkaan jos liikut yksin.
Varmaan joku sliipattu pukutyyppi onnistuu siinäkin, mutta ainakin itse joka tosiaan voi jutella lähes kenen kanssa tahansa varsinkin muutaman otettuaan mistä tahansa niin ei kyllä baarista seuraa sopivista naisista löydä enkä edes katsele kaunottarien perään koska tiedän ettei ole mahiksia. He tietävät arvonsa miesten silmissä ja keskivertonainenkin kattelee niitä jotka sytyttää heti.
Viime aikaisilla reissuilla on tullut oikeastaan vastaan vain yksi nainen joka hänkin oli 40 jota olisi voinut harkita. Hoikka ja nuorekas tapaus joka kyseli perääni kun olin poistumassa.
Mutta baareissa nykyään useimmissa ainakin kiinnostavuutta määrittää se fyysinen vetovoima eikä sille oikeastaan mitään mahda tai sitten saa pudottaa omaa rimaansa naisiin jotka itseä ei kiinnosta.
Yksin liikkuminen on sitten vielä viimeinen naula arkkuun. Sama kuin rastittaisi yhden ruudun liian vähän lotossa ja odottaisi päävoittoa.
Naiselle tietysti aivan eri juttu. - otapullaa
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
"Joissain baareissa= JOISSAIN baareissa, ei kaikissa. "
Itse en käy todellakaan ihan niissä pahimmissa pintaliito nuorisodiskoissa lainkaan.
"Kyllä luulen. Baari pitää vain valita niin että siellä pystyy juttelemaan kunnolla.
Ja sitten vaan rohkeasti höpöttämään."
Tiedätkö mikä kynnys on yksin miehenä istuskella jossain ja mennä juttelemaan joidenkin naisten kanssa jotka istuvat kaksistaan/kolmistaan?
"Eikä saa heti tyrmätä juttelemaan tulevaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa, vaikkei heti viisari värähtäiskään;) "
En tyrmää ketään, mutta vanhempia naisia en iske enkä pyöreistä ole kiinnostunut lainkaan. Ja loputtomasti ei voi jutella näiden naisten kanssa koska samalla ei voi katsastaa baarin muuta tarjontaa.
Yritän sanoa että pelkkä rohkea höpötys ei vie mihinkään varsinkaan jos liikut yksin.
Varmaan joku sliipattu pukutyyppi onnistuu siinäkin, mutta ainakin itse joka tosiaan voi jutella lähes kenen kanssa tahansa varsinkin muutaman otettuaan mistä tahansa niin ei kyllä baarista seuraa sopivista naisista löydä enkä edes katsele kaunottarien perään koska tiedän ettei ole mahiksia. He tietävät arvonsa miesten silmissä ja keskivertonainenkin kattelee niitä jotka sytyttää heti.
Viime aikaisilla reissuilla on tullut oikeastaan vastaan vain yksi nainen joka hänkin oli 40 jota olisi voinut harkita. Hoikka ja nuorekas tapaus joka kyseli perääni kun olin poistumassa.
Mutta baareissa nykyään useimmissa ainakin kiinnostavuutta määrittää se fyysinen vetovoima eikä sille oikeastaan mitään mahda tai sitten saa pudottaa omaa rimaansa naisiin jotka itseä ei kiinnosta.
Yksin liikkuminen on sitten vielä viimeinen naula arkkuun. Sama kuin rastittaisi yhden ruudun liian vähän lotossa ja odottaisi päävoittoa.
Naiselle tietysti aivan eri juttu.Mitäpä tuohon sanoisi...
Mitäs jos lähtisit baariin unohtaen sen naiseniskemisen? Menisit sillä mielellä, että lähdet vain olemaan sosiaalinen.
Sitten jos sieltä jotain haaviin jää, niin se olis niinkuin bonusta.
Mikä siinä sen kynnyksen tekee mennä naisille juttelemaan jos niitä on pari-kolme?
Minä ainakin tungen itseni useinkin johonkin seuraan, toki kohteliaasti ensin kysyn että saako tulla.
Tietty tässä on se ero, että minä en hae baarista koskaan enää mitään muuta kuin juttuseuraa, ehkä mua ei siksi siellä mikään jännitä. - Tuoppi kaljaa
otapullaa kirjoitti:
Mitäpä tuohon sanoisi...
Mitäs jos lähtisit baariin unohtaen sen naiseniskemisen? Menisit sillä mielellä, että lähdet vain olemaan sosiaalinen.
Mikä siinä sen kynnyksen tekee mennä naisille juttelemaan jos niitä on pari-kolme?
Minä ainakin tungen itseni useinkin johonkin seuraan, toki kohteliaasti ensin kysyn että saako tulla.
Tietty tässä on se ero, että minä en hae baarista koskaan enää mitään muuta kuin juttuseuraa, ehkä mua ei siksi siellä mikään jännitä."Mitäs jos lähtisit baariin unohtaen sen naiseniskemisen? Menisit sillä mielellä, että lähdet vain olemaan sosiaalinen.
Sitten jos sieltä jotain haaviin jää, niin se olis niinkuin bonusta."
Mitäh? Sitähän minä teenkin...
Puhe oli tässä yksin baariin menoon kannattavuudesta juuri isku mielessä.
En yleensäkään tahtoisi yrittää iskeä ketään vaan nimenomaan jutella, mutta sen olen oppinut että sitä kautta saa vain juttukavereita tai tuttavia.
"Mikä siinä sen kynnyksen tekee mennä naisille juttelemaan jos niitä on pari-kolme?"
Koska heillä on jo seuraa toistensa kanssa?
"Tietty tässä on se ero, että minä en hae baarista koskaan enää mitään muuta kuin juttuseuraa, ehkä mua ei siksi siellä mikään jännitä. "
HEHEH, olet NAINEN. Siinä se ero on.
Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa jännittääkö vai ei vaan sen kanssa että jos olet mies ja menet tuollaiseen seurueeseen niin tota kai he olettavat että yrität iskeä jotakuta heistä.
Et tajua sitä kynnystä lainkaan miltä yksin olo baarissaon mieelle puhumattakaan lyöttäytyminen jonkin tuntemattoman naisseurueeseen. Eri juttu jos istuvat viereisillä baarituoleilla ja voit heittää väliin jotain.
Niin ja olen kokeillut kyllä. Kun on saanut joskus ihan vittuiluakin kuulla päin naamaa niin ei paljon huvita. Se on suomalaisten nykynaisten tapa. Loput ovat kuten sanoin välinpitämättömiä.
Itse mielelläni juttelisinkin mutta toisaalta jos etsit naisseuraa josta oli puhe niin miehen on ihan turha kuvitella sitä löytävänsä vain juttelemalla mukavia. Täytyy iskeä ja olla samalla se pantavan jännittävä ja sopivan näköinen. - Tuoppi kaljaa
otapullaa kirjoitti:
Mitäpä tuohon sanoisi...
Tietty tässä on se ero, että minä en hae baarista koskaan enää mitään muuta kuin juttuseuraa, ehkä mua ei siksi siellä mikään jännitä.Sellainen perusmukava ja perusmies baarissa on nykynaisille kuin ravintola-annos lämmin olutta.
Jos mies on yksin niin se olisi sama kuin baarimikko olisi kussut siihen tuoppiin myös.
Ei naisia oikeasti kiinnosta.
Siitähän juuri puhuin että vain juttuseuran vuoksi siellä voi yksin roikkua ja ottaa vähän samalla. Mutta että joku nainen kiinnostuisi siellä tai että kannattaa mennä juttelemaan jollekin naisseurueille?
Joo, jos laskee riman todella alas. Niinhän se miehen kuulemma on tehtävä vaikka naiset päinvastoin koko ajan korottaa vain sitä rimaa että kuka heille saa edes puhella. - otaåullaa
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
"Mitäs jos lähtisit baariin unohtaen sen naiseniskemisen? Menisit sillä mielellä, että lähdet vain olemaan sosiaalinen.
Sitten jos sieltä jotain haaviin jää, niin se olis niinkuin bonusta."
Mitäh? Sitähän minä teenkin...
Puhe oli tässä yksin baariin menoon kannattavuudesta juuri isku mielessä.
En yleensäkään tahtoisi yrittää iskeä ketään vaan nimenomaan jutella, mutta sen olen oppinut että sitä kautta saa vain juttukavereita tai tuttavia.
"Mikä siinä sen kynnyksen tekee mennä naisille juttelemaan jos niitä on pari-kolme?"
Koska heillä on jo seuraa toistensa kanssa?
"Tietty tässä on se ero, että minä en hae baarista koskaan enää mitään muuta kuin juttuseuraa, ehkä mua ei siksi siellä mikään jännitä. "
HEHEH, olet NAINEN. Siinä se ero on.
Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa jännittääkö vai ei vaan sen kanssa että jos olet mies ja menet tuollaiseen seurueeseen niin tota kai he olettavat että yrität iskeä jotakuta heistä.
Et tajua sitä kynnystä lainkaan miltä yksin olo baarissaon mieelle puhumattakaan lyöttäytyminen jonkin tuntemattoman naisseurueeseen. Eri juttu jos istuvat viereisillä baarituoleilla ja voit heittää väliin jotain.
Niin ja olen kokeillut kyllä. Kun on saanut joskus ihan vittuiluakin kuulla päin naamaa niin ei paljon huvita. Se on suomalaisten nykynaisten tapa. Loput ovat kuten sanoin välinpitämättömiä.
Itse mielelläni juttelisinkin mutta toisaalta jos etsit naisseuraa josta oli puhe niin miehen on ihan turha kuvitella sitä löytävänsä vain juttelemalla mukavia. Täytyy iskeä ja olla samalla se pantavan jännittävä ja sopivan näköinen.No jopas on rumasti käyttäytyviä naisia ilmeisen paljon olemassa..
Ei todellakaan kuulu kauniin ihmisen käytökseen vittulla aloitteille..
Noista parin hengen seurueista: vaikka niillä olisi seuraa toisistaan, niin ei kai ne nyt koko iltaa halua kaksistaan nyhjätä? Meidän piireissä tyttöjen avautumisillat pidetään kotona kalsarikännien merkeissä.
Täytyykin tehdä aiheesta vähän empiiristä tutkimusta jahka seuraavan kerran itseni yöelämään eksytän.
Eihän tämmönen peli vetele..... - otapullaa
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
Sellainen perusmukava ja perusmies baarissa on nykynaisille kuin ravintola-annos lämmin olutta.
Jos mies on yksin niin se olisi sama kuin baarimikko olisi kussut siihen tuoppiin myös.
Ei naisia oikeasti kiinnosta.
Siitähän juuri puhuin että vain juttuseuran vuoksi siellä voi yksin roikkua ja ottaa vähän samalla. Mutta että joku nainen kiinnostuisi siellä tai että kannattaa mennä juttelemaan jollekin naisseurueille?
Joo, jos laskee riman todella alas. Niinhän se miehen kuulemma on tehtävä vaikka naiset päinvastoin koko ajan korottaa vain sitä rimaa että kuka heille saa edes puhella.No saattaahan siitä juttuseurasta ajan mittaan kehkeytyä jotain enemmänkin..
Törmää vaikka toistamiseen tyyppiin ja juttu jatkuu, tai vaikka jo ekan illan aikana juttu luistaa niin hyvin että saa puhnumban tms...
Vai onko niin, että se on "heti-mulle-kaikki-tänne" tai ei sitten koskaan ikinä mitään? - Tuoppi kaljaa
otapullaa kirjoitti:
No saattaahan siitä juttuseurasta ajan mittaan kehkeytyä jotain enemmänkin..
Törmää vaikka toistamiseen tyyppiin ja juttu jatkuu, tai vaikka jo ekan illan aikana juttu luistaa niin hyvin että saa puhnumban tms...
Vai onko niin, että se on "heti-mulle-kaikki-tänne" tai ei sitten koskaan ikinä mitään?"Vai onko niin, että se on "heti-mulle-kaikki-tänne" tai ei sitten koskaan ikinä mitään? "
Minulle se ei ole, mutta ihan oikeasti jos mies lähtee tuolla linjalle niin tarjolla on vain tuttavia ja satunnaisia juttukavereita eikä siis suhdetta.
Joskus kuvittelin kun olen itse hitaasti syttyvää sorttia (ja naisten ulkonäkö ei tuota pyöreyttä lukuunottamatta merkitse paljoakaan, persoonallisuus vetoaa) että juttelemalla voisi päästä naisten suosioon varsinkin kun omaan huumorintajua.
Ei ja ei. Pitää olla varsinainen sanaseppo ja senkin jälkeen voit nyhrätä tyhjää.
Nykyään pitää olla fyysinen vetovoima ja "kemiat kohdillaan" heti jos jotain meinaa, muuten jutellaan lämpimiä.
Ei se minua ole haitannut kun en vain ole yksin joskus halunnut juoda, mutta miehenä turha olettaa että siitä syntyy mitään sen enempää.
Olen myös niitä jotka tahtovat kysyä numeroa ja nähdä päiväsaikaan treffeillä mieluummin kuin humalapäissään uudestaan tai en varsinkaan etsi mitään suoraa toimintaa.
Ei se vain tällaiselle perushepulle toimi niin. - Tuoppi kaljaa
otaåullaa kirjoitti:
No jopas on rumasti käyttäytyviä naisia ilmeisen paljon olemassa..
Ei todellakaan kuulu kauniin ihmisen käytökseen vittulla aloitteille..
Noista parin hengen seurueista: vaikka niillä olisi seuraa toisistaan, niin ei kai ne nyt koko iltaa halua kaksistaan nyhjätä? Meidän piireissä tyttöjen avautumisillat pidetään kotona kalsarikännien merkeissä.
Täytyykin tehdä aiheesta vähän empiiristä tutkimusta jahka seuraavan kerran itseni yöelämään eksytän.
Eihän tämmönen peli vetele.....No mites uskallat naisseuretta lähestyä jos heistä joku ei ole jo sinua tiirannut ja takuuvarmasti baarista löytyy aina hyvännäköisiä kolleja tiirattavaksi joten itse saat vain miehenä hajakatseita?
Naiset eivät halua myöskään väkisin miesseuraa koska haluavat jutella tyttöjen juttuja tai sitten etsiä heti silmää miellyttävää seuraa jota pöydässä istuva muukalainen voi karkoittaa.
Ei minulle ole oikeastaan kerran vittuiltu ja sitten joskus takanapäin katseltu ja puheltu.
Siitä jää sen verran vittumainen olo etten suosittele.
Ituttaa olla tällainen perusmies joka on aivan liian kohtelias ja fiksu ulkomuotoonsa ja vähäiseen statukseen verrattuna. Ei näillä varsinkaan baarissa pärjää.
No vanhemmat varsinkin pyöreämmät naiset katselee kuin olisin kovinkin kiinnostava. Jee. - otapullaa
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
"Vai onko niin, että se on "heti-mulle-kaikki-tänne" tai ei sitten koskaan ikinä mitään? "
Minulle se ei ole, mutta ihan oikeasti jos mies lähtee tuolla linjalle niin tarjolla on vain tuttavia ja satunnaisia juttukavereita eikä siis suhdetta.
Joskus kuvittelin kun olen itse hitaasti syttyvää sorttia (ja naisten ulkonäkö ei tuota pyöreyttä lukuunottamatta merkitse paljoakaan, persoonallisuus vetoaa) että juttelemalla voisi päästä naisten suosioon varsinkin kun omaan huumorintajua.
Ei ja ei. Pitää olla varsinainen sanaseppo ja senkin jälkeen voit nyhrätä tyhjää.
Nykyään pitää olla fyysinen vetovoima ja "kemiat kohdillaan" heti jos jotain meinaa, muuten jutellaan lämpimiä.
Ei se minua ole haitannut kun en vain ole yksin joskus halunnut juoda, mutta miehenä turha olettaa että siitä syntyy mitään sen enempää.
Olen myös niitä jotka tahtovat kysyä numeroa ja nähdä päiväsaikaan treffeillä mieluummin kuin humalapäissään uudestaan tai en varsinkaan etsi mitään suoraa toimintaa.
Ei se vain tällaiselle perushepulle toimi niin.Hmmm....
Olen kyllä sitä mieltä että noinhan se pitäis mennä, että selvinpäin sit treffit jne.
Jos siis baarista on löytänyt ihmisen joka kiinnostaa..
Aika harmillista jos AINA on ollut noin huono tuuri.
En oikein osaa sanoa mistä kiikastaa. Täytyisi päästä kärpäseksi kattoon kattoon.
Mutta sen mä tiedän, että niitä tyttöjä/nuoria naisia on olemassa jotka ajattelee samalla lailla kuin minä. Muulla tavalla en nyt voi teitä auttaa.
Eiku yks juttu vielä: mites semmoset speeddating-jutut? Ootteko kokeillu? Kiinnostaisko? - otapullaa
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
No mites uskallat naisseuretta lähestyä jos heistä joku ei ole jo sinua tiirannut ja takuuvarmasti baarista löytyy aina hyvännäköisiä kolleja tiirattavaksi joten itse saat vain miehenä hajakatseita?
Naiset eivät halua myöskään väkisin miesseuraa koska haluavat jutella tyttöjen juttuja tai sitten etsiä heti silmää miellyttävää seuraa jota pöydässä istuva muukalainen voi karkoittaa.
Ei minulle ole oikeastaan kerran vittuiltu ja sitten joskus takanapäin katseltu ja puheltu.
Siitä jää sen verran vittumainen olo etten suosittele.
Ituttaa olla tällainen perusmies joka on aivan liian kohtelias ja fiksu ulkomuotoonsa ja vähäiseen statukseen verrattuna. Ei näillä varsinkaan baarissa pärjää.
No vanhemmat varsinkin pyöreämmät naiset katselee kuin olisin kovinkin kiinnostava. Jee.Röyhkeästi vain kysymään neidoilta että saisikos olla fiksua miesseuraa!
Saa sitä kysyä. Ja moukkamaisista neidoista ei kannata välittää. Eikä varsinkaan niin paljoa että niitä minuuttia kauempaa muistelis. Tyhmiä kanoja, et tykkäis pidemmän päälle.
Statuksista ja muista on kanssa ihan turha ottaa paineita. Viisaille ihmisille ne ei merkitse ihmissuhteissa hölkäsen pöläystä.
Ja moukkiin ei kannata sekaantua. - Tuoppi kaljaa
otapullaa kirjoitti:
Hmmm....
Olen kyllä sitä mieltä että noinhan se pitäis mennä, että selvinpäin sit treffit jne.
Jos siis baarista on löytänyt ihmisen joka kiinnostaa..
Aika harmillista jos AINA on ollut noin huono tuuri.
En oikein osaa sanoa mistä kiikastaa. Täytyisi päästä kärpäseksi kattoon kattoon.
Mutta sen mä tiedän, että niitä tyttöjä/nuoria naisia on olemassa jotka ajattelee samalla lailla kuin minä. Muulla tavalla en nyt voi teitä auttaa.
Eiku yks juttu vielä: mites semmoset speeddating-jutut? Ootteko kokeillu? Kiinnostaisko?"Eiku yks juttu vielä: mites semmoset speeddating-jutut? Ootteko kokeillu? Kiinnostaisko? "
Kaverini on kokeillut ja on aika saman tyyppinen kuin itse.
Siellä on vielä pahempi homma eli vaikka pääset juttelemaan niin ne yhteydenotot keskittyy tietyille miehille.
Sanoi ettei tarjonta ole sen erikoisempaa kuin baareissa. Niissä pyörii paljon myös yh-äitejä jotka itseä ei kiinnosta.
Nyt pitää alkaa laittautumaan töihin. - Tuoppi kaljaa
otapullaa kirjoitti:
Röyhkeästi vain kysymään neidoilta että saisikos olla fiksua miesseuraa!
Saa sitä kysyä. Ja moukkamaisista neidoista ei kannata välittää. Eikä varsinkaan niin paljoa että niitä minuuttia kauempaa muistelis. Tyhmiä kanoja, et tykkäis pidemmän päälle.
Statuksista ja muista on kanssa ihan turha ottaa paineita. Viisaille ihmisille ne ei merkitse ihmissuhteissa hölkäsen pöläystä.
Ja moukkiin ei kannata sekaantua.Ei sitä kuule jaksa itseään tyrkyttää.
Ja jos naiset eivät ole sinua vilkuilleet vaan kattelevat muiden pöytien miesseurueita tai jotain muita aivan erilaisia miehiä niin aika tukalaa siinä on alkaa mennä esittelemään itseään.
Siinä tulee todella nolo olo varsinkni kun naiset alkavat keksiä tekosyitä lennosta miksei oikein olisi hyvä istua just sinun siihen seuraan.
Pahimmilaan naiset kattelevat toisiaan hetken aikaa eikä oikein kukaan keksi että kuka ne pakit antaisi koko seurueen puolesta.
Ja enkä tosiaan ole erityisen humalassa tuolloin, ehkä pitäisi olla.
"Statuksista ja muista on kanssa ihan turha ottaa paineita. Viisaille ihmisille ne ei merkitse ihmissuhteissa hölkäsen pöläystä.
Ja moukkiin ei kannata sekaantua. "
Rajasit juuri vähintään sen 80% nykynaisista pois laskuista. - kaada itselles vaan
Tuoppi kaljaa kirjoitti:
"Vai onko niin, että se on "heti-mulle-kaikki-tänne" tai ei sitten koskaan ikinä mitään? "
Ei se vain tällaiselle perushepulle toimi niin.Tuo on totta, että ns. kemiat pitää olla kohdillaan nopeasti tavattaessa, ja mielellään aika ns. katseenkestävä kaveri myös heti alkuun. Ja jos normiheppu alkaa tutustumaan liikaa ilman kemioiden nostatusta, niin juttu alkaa kyllä hyytymään. Baarit ovat varsin pinnallisia paikkoja nykyään, jos 18 - 30 ikäisten suosimista paikoista puhutaan. Muutaman kerran olen tavannut naisen, jolla on vähän pidempi aikajänne tutustumisessa, ja he ovat olleet sellaisia, joiden elämän polttopisteessä ei ole baarissa notkuminen, ja joita ehkä harvemmin siellä näkeekään.
- Mä vaan kysyn
Komppaan kyllä "Kaljatuoppia."
Varsinkin jos vähänkin pienemmässä paikassa yrität tunkea johonkin naisseurueeseen mukaan ja tulee käännytyspäätös, niin on aika pirun noloa mennä takaisin siihen omaan pöytään tuijottamaan tuoppia (siis oikeaa kaljatuoppia, ei tätä viestejä postannutta.) ja kuuntelemaan ja katselemaan tyttöjen tirskumista.
En tiedä lieneekö kyse siitä kun ihmiset ovat laumaeläimiä, niin kaipa ne katsoo että kun tuolla ei ole possea mukana niin se on ihan toivoton tapaus, eikä mikään alfauros. Vastaanotto on ihan eri jos menet vähänkin isommalla porukalla johon kuuluu myös nainen/naisia. Silloin kyllä juttua ja hymyä irtoaa.
Samoiten jos istun ihan muuten vaan baarissa oikeasti parilla, niin naiset katsoo kun vierailijaa avaruudesta. Jos satut edes vahingossa vilkaisemaan sinne päin, niin heti alkaa kengän kärjet, seinä ja lattia kiinnostamaan.
Jotenkin tuntuu että nuoremmilla naisilla on joku ryhmäpaine että ei voi mennä juttelemaan sen yksin istuvan miehen kanssa ellei se sitten ole ihan hem-metin hyvän näköinen ja jokainen seurueen nainen on samaa mieltä?
Ite menen aika useinkin baariin yksin kun alkaa kaveripiirissä yhdellä jos toisellakin olemaan perhettä jne, niin ei se juhliminen heitä enää niin kiinnosta. Sitä vain istuu kotona ja sitten tulee se kuningasidea ottaa pikaiset pohjat ja painua kaupungille. Baariin kun pääsee eikä satu tuntemaan ketään ja menee johonkin yksin tuopin kanssa notkumaan niin tulee heti se "Mitä v*ttua mä täällä oikeesti edes teen" -fiilis. :-D- Tuoppi kaljaa
Joo, komppaan näitä ja nimenomaan kaverin kanssa on aivan eri juttu esimerkiksi mennä juttelemaan naisille kun siinä voi palata kaverin luokse TAI mennä yhdessä.
Yksin ollessa baarissa olo on kuin pirulla siis jos seuraa etsii. Muutenhan siellä voi oleskella miten haluaa ihmisistä välittämättä. - ap
Onhan tuo totta, että jos on baarissa, jossa ei ole oikein oheistekemistä, niin olo voi olla tuo "mitä mä täällä teen". Jos on keikalla, katsomassa urheilua, lukee lehteä tms. niin ei se yksinolo oikein haittaa. Mutta jos on yksin jossain yökerhossa, jossa voi vain jutella kaverien kanssa, tanssia (en yleensä harrasta), tai jututtaa tuntemattomia, niin kyllähän äkkiä tuntuu, että varsinkin nuorten naisten kanssa keskustelun pyörittäminen on aika vaikeaa. Ja usein miehen varassa.
Tämä aloitus tuli mieleen lähinnä noista DF:n pitkistä ketjuista, joissa hän väitti, että baarissa ei voisi ollakaan yksin. Omakin mielipiteeni kyllä on, että naisten jututtaminen ja pakkien ottaminen tuntuu selvästi helpommalta, kun on kaverien seurassa liikkeellä. Aina ei vain kavereita löydy siihen, kun haluaisi ulos lähteä. Monet heistä perheellisiä (itse vähän päälle 30).
- 17
Baareihin istumaan ja juomaan kaljaa, höh !!!
Jos naista haluaa niin ei siinä paljoa löpinöitä tarvi, hakee vain tanssimaan niin kyllä ne kemiat joko passaa tai sitten ei.
Tarpeeksi montaa hyvännäköistä kun illan mittaan pyörittää niin sittä se alkaa ihan itsestään ilman sen kummempaa yrittämistä.- Villas Boas
Analyysi: olet luultavasti miehekkään näköinen, positiivisesti simppeli kaveri.
- 3
Tiedä häntä, tosin en tiedä millaisia te olette.
Itse olen ihan normaali treenattu 181/81 tumma kaveri.
Tosin olen aika tanssitaitoinen, perustanssit, lattarit, yms. onnistuu mainiosti ja nautin todella tanssimisesta tanssitaitoisten naisten kanssa, samoin naiset nauttivat päätellen vastahakusista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078