voisiko joku neuvoa miten pääsen eroon jatkuvasti henkistä väkivaltaa käyttävästä manipuloivasta ja narsistisesta ex poikaystävästä, enkö vain reagoi yhtään mihinkään jos se tehoaa sitten vuosien päästä?
Seurustelin ulkomaalaisen exäni kanssa vuosi sitten mutta hän jäi roikkumaan ja pisti kaverinsakin perääni, ihan oikeasti roikkuu perässä ja pyrkii häiköimään niin usein kun ehtii. Exäni takia olen joutunut vaihtamaan sekä liikkumisaikoja että paikkoja joissa ennen liikuin ja en puhu exälleni jos hän tulee vastaan mutta hän ei usko vaan aina yrittää joko itse tai kaveriensa kautta. Etsin myös asuntoa eri paikasta. Exä on viime vuoden lopusta saakka jaellut numeroani kaikille kavereilleen ja puolitutuilleen jonka vuoksi pidän puhelinta äänettömällä. Odotin että häirintä loppuisi mutta koska se ei ole loppunut olen jo tehnyt useita ilmoituksia poliisille, ei vaikutusta ja miestä ei ole karkotettu. Olen myös yrittänyt vaihtaa numeroni mutta se ei ole vielä onnistunut. Henkiseen väkivaltaan liittyen exäni pyrki (ja pyrkii edelleen kaveriensa kautta) mitätöimään minua ja haukkuu h*raksi monissa eri paikoissa levitellen kaikenlaisia valheita minusta vaikka en ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Hän yrittää nujertaa itsetuntoni ja seurustellessa aina kehui muita naisia ja petti, jonka jälkeen etsi virheitä minusta ja syyllisti minua vaikka olin hänelle aina liiankin ystävällinen. Minun olisi pitänyt muuttaa tekemisiäni, en olisi saanut puhua tietyille ihmisille eikä kysellä häneltä liikaa ja vaihtaa pukeutumistyyli kokonaan. Kontrolloimisena exä ainakin kerran tutki puhelintani ilman lupaa ja on muutamia kertoja repinyt kädestä ja muutenkin tekee mitä lystää toisista välittämättä..
Häiriköivä exä ja henkistä väkivaltaa
7
338
Vastaukset
- yks keino
Mikset sulje numeroasi ja ota vaikka prepaid liittymää jolloin saat uuden numeron ja jota ei sitten kannata kaikille jaella. Prepaid on halpa ja saat nopeesti uuden numeron siksi aikaa kunnes pääset siitä exästä eroon. Poliisi ei tee mitään ennen kun henkesi on vaarassa tai se oikeesti tekee sulle jotain pahempaa. Suomen laki on katsos niin perseestä siinä mielessä.
- Heroisdead
Näin on. Kiusaamista voi jatkaa loputtomiin halutessaan. Jos kiusaaja/stalkkaaja on tarpeeksi hullu&röyhkeä niin kukaan ei voi auttaa. Poliisista ei juurikaan ole apua. Jos fyysistä väkivaltaa ei ole rai ei voi todistaa, keinoja ei ole. Aloittajalle tsemppiä ja voimia, onneksi teille ei ollut lapsia, muutoin voisit kertoa kaiken kolmella..
- åÅ
Häirintää kokeneena havaitsin, häirikkö tuntui odottavan aina tietynlaista käytöstä.
Kun tein jotakin eri tavoin, hän hämmentyi.
Reaktio, suutun tai pelästyn, joku kerta voita rajasi.
Kuvittele huippusiisti henkilö, joka odottaa muiltakin samaa, laita välillä yllesi likainen t-paita.
Olet kiusaantunut hänen takiaan, älä näytä sitä, ole vapautunut ja iloinen.
Tämä neuvo, ole ettet huomaa ei tepsi kaikkiin.
Esimerkiksi hän odottaa, olet yksin tietyissä tilanteissa, sitten oletkin muiden kanssa.
Hae lähestymiskieltoa, siihen et tarvitse poliisia etkä asianajajaa. Ystäväsi voivat todistaa rikkomisesta. - Maisemanvaihdos
Vaihda paikkakuntaa ja IRTI KOKO JÄTKÄSTÄ JA HÄNEN VAIKUTUSPIIRISTÄÄN. Maisemanvaihdos on ainoa, mikä saa asiat muuttumaan. Kun et kuulu tämän tyypiin reviirialueeseen ts. ette asu samassa kaupungissa, hän ei pysty vaikuttamaan siihen, mitä sinusta puhutaan. Haet vaikka opiskelemaan jonnekin pienempään kaupunkiin.
- *-*-*-*-*
Vaihda numero ja ota salainen liittymä :) Annat vain tutuille, joille haluat numeron antaa. Lähestymiskielto?
- JärkiMenee
Minuakin hullu exä häiriköinyt nyt kohta kolmatta vuotta. Kantasuomalainen peräkammarin poika. Seuraa, soittelee, jättää oveni taakse lahjoja, tekstailee joka saatanan päivä. Ihan kuuro kun kysyn miksei kunioita minua? Miksi tekee näin?
En halua vaihtaa asuntoa koska nykyinen sopii kukkarolleni. Ei tosiaan huvita antaa periksi jollekin kusipäälle. Puhelinnumeroa en ole vaihtanut koska jokainen tekstari on todiste mitä hän tekee mulle. (Viestien ei tarvitse olla loukkaavia, ollakseen häiriköintiä, toivon). Olen jo useamman kerran sanonut sen exälleni ihan suoraan miksi en vaihda numeroa. Mutta hän se vain tekstailee. Ihan pimee! Mikään taktiikka tai logiikka ei tunnu menevän läpi. Ei edes se kun suoraan kysyn "Missä vitussa sun itsekunioitus?".
Miksi uhrin pitäisi olla aina se, joka nöyrtyy ja joustaa? Sitähän stalkkerit hakee. Samoin kuin noi joukkoraiskaajat. "Nöyrry ja pelkää, elä piilossa, pönkitä mun egoa".
Kolmatta vuotta nyt tätä paskaa. En tosiaan jaksaisi. Ihan samantekevää olenko niinkuin en huomaisi tai haukunko jätkän lyttyyn. Kiroanko tai yritänkö puhua järkeviä. Jätkä vain jauhaa samoja asioita kolmatta vuotta. Käy oven takana jättämässä "lahjoja", tekstailee joka saatanan päivä ja lässyttää kuin olisimme vielä yhdessä. Soittelee ja yllättäen on kadun toisella puolella tai samassa bussissa.
Miksi en ole mennyt poliisille? Mitä vittua joku parin kk lähestymiskielto mua auttaisi?
Enkä tiedä missä tyyppi asuu, joten minne ne polliisisedät voisi lähettää? Ja ennenkaikkea pelottaa, ettei kukaan ota mua vakavasti kuitenkaan. Mielenrauha on mennyttä. Eikä koskaan tullut sitä unelmaa lapsien kera, josta joskus haaveilin.
Kylmä ja epänormaali suhde, jossa olin koin olevani enemmän satunnainen tuttava kuin rakas. Kaikki puhuminen meni kuuroille korville. Päälle vielä tämä helvetti eron jälkeen.
Mitä miesten päässä liikkuu? Haluatteko itse jonkun pimeen roikkujan peräänne? Sekö olis rakkautta? Suhde ei merkkaa mitään, kunnes toinen kehtaa lähteä ja sit sitä muka "rakkauden" tähden vainotaan toista vuodesta toiseen. Joka stalkkerilla omat pimeät syyt. Välillä tekee mieli houkutella tyyppi ansaan ja ampua nappi otsaan. Mut siinä tulis kustua omakin elämä. - mit.ihm.siis
Itsehän tuon aiheutit, niin kai itse myös kannat vastuun? Pitäsikö veronmaksajien antaa sinulle rahaa johonkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768