Onko nämä halvat (alle 300 euroa) kuntopyörät mistään kotoisin? Kalliimpaa en viitsi ostaa koska elän opiskelijabudjetilla enkä ole ennen juurikaan käyttänyt kuntopyöriä. En siis viitsi satsata rahaa harrastukseen, josta en vielä tiedä, kuinka kauan se jaksaa kiinostaa.
Millaisia kokemuksia teillä on esim. Tunturi F20 tai Kettler Giro P -pyöristä? Tai oletteko kokeilleet jotain muita pyöriä?
Halvat kuntopyörät?
5
2602
Vastaukset
- dfgnhry
Tolla rahalla kannattaa enemmin ostaa tavallinen polkupyörä ja ajella sillä. Näkee samalla maisemia ja saa raitista ilmaa. Alle 1 500 euron kuntopyörät on turhakkeita.
- 4+12
Oma pyörä jo on, mutta talvellakin pitäisi kuntoa pitää yllä. :) Eli kuntopyörä olisi siis tarkoitettu talviksi kunnon ylläpitöön, kun talvilajit eikä sisäliikunta liikuntahalleissa kiinnosta.
Eli kannattaako tällöin hankkia tuollainen halpa kuntopyörä vai olisiko joku muu vaihtoehto (mieluiten kotona esim. tv:n ääressä käytettävä) parempi?
- -
Kuntopyörällä junnaaminen kyllä käy tosi tylsäksi nopeasti. Ainakin itte ei viitti yli 20min putkeen polkea kun rupee jo se junnaaminen vituttamaan.
Crosstrainerilla sen sijaan jaksaa pitempään ja on muutenkin monipuolisempi laite. - kunto on hyvä mulla
itse ostin 200 egee maksavan kuntopyörän helmikuussa 2010 ja olen laihtunut 30 kg tähän mennessä. sopivalla vastuksella kunto nousee ja laihtuu. Jotain 35000 kilsaa olen sillä polkenut.
- amatööri_
Aina kannattaa harkita myös sitä toista vaihtoehtoa!
Sijoita rahasta parisataa euroa salikorttiin.
Ajat siellä huippuluokan pyöriä, käytätä juoksumattoa ja nostat siinä sivussa vähän punttejakin.....
Sen viimeisen satasen käytät sitten huuto.net osoitteessa kuintopyörän ostamiseen jos kyllästyt salilla käymiseen.... Saat sieltä aivan yht ähyviä laitteita kuin tuliterät pyörät kaupoissa. Syykin on arvattava. Kotiin hankitut pyörät ja soutulaitteet toimivat lähinnä vaateripustimina.
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=kuntopy%F6r%E4&order=R&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50
Alkuperäisen kysyjän kanssa olen samaa mieltä, että olisi tosi hyvä ajatus jos jaksaisi itsensä motivoida ajamaan kuntopyörää telkkaria katsellessa, mutta meistä harvasta on sitä tekemään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791