En nyt tiedä onko oikea palsta mutta kysyn nyt täällä. Olen pitämässä välivuotta ja haluaisin tehdä jotain itsenäistä myynti- tai muuta työtä.
Esim yksi kaverini myy Google mainostilaa pienyrityksille, ei ole minkään firman palveluksessa vaan soittaa yrityksille ja kysyy haluavatko kenties mainostaa Googlessa, sitten hän tekee kaikki käytännön toimet ja laskuttaa jonkun summan.
Toinen kaverini myy netissä Kiinasta tilaamiaan kelloja (laittomasti tosin).
Mitä muita tämän tyyppisiä "hommia" teille tulee mieleen, heitelkää kaikki mahdolliset, tyhmätkin ideat :D
Kiitos
itsenäistä työtä?
7
651
Vastaukset
- lolledxd
käytettyjen kalsarien/pikkarien myynti.
Tilataan kiinasta kalsareita ja myydään käytettyinä suomalaisille. - fadsgh5hvbv
http://tinyurl.com/cpnlqgd
Itse tienasin täyttämällä noita kyselyitä n. 500e viime kuussa. Varmaan enemmänkin oisin voinut saada, mutta teen osa-aikatöitä ohessa niin ei ollut aikaa. Aika simppeliä hommaa. Perus enkkua pitää osata, muita vaatimuksia ei oo.- very curious
Tästä olisi kiva tietää enemmän. Miten tämä oikein toimii? Onko ihan luotettavaa toimintaa? Kiitos, jos selität?
- 45tg5g5
very curious kirjoitti:
Tästä olisi kiva tietää enemmän. Miten tämä oikein toimii? Onko ihan luotettavaa toimintaa? Kiitos, jos selität?
Älä mene noihin mukaan, ne on huijausta. Liittyminen maksaa, ja menetät sen liittymismaksun.
Katso lisää täältä:
http://www.pinoymoneytalk.com/forum/index.php?topic=37561.0
Nimimerkki "fadsgh5hvbv" mainostaa tätä huijausta täällä vain siksi, että saa provision jos saa jonkun huijatuksi oman clickbank-linkkinsä kautta tähän huijaukseen.
- tällainenkin on
haamuostaja
Sellainen joka esiintyy asiakkaana, mutta oikeasti tekee tutkimustyötä. - varoitus täältäkin
"myy Google mainostilaa pienyrityksille, ei ole minkään firman palveluksessa"
Eli pitäisi olla yrittäjä/toiminimi. Muutenhan tämäkin toiminta on laitonta.
Eli jos tienaat rahaa et kuitenkaan saa mitään tukia.
Nuo click mainosten painelut perustuu siihen, että yhdstä klikkauksesta saa ehkä 0,001 dollaria. Jäsenyydestä joudut maksamaan ja jo sen ansaitseminen on työn ja tuskan takana. Ilman jäsenyyttä saat rajoitetusti mainoksia joita painella yleensä niillä on ihan mahdoton tienata mitään. - AffiFin
Tästä riittää hommaa vaikka loppuelämäksi.
https://zy171.isrefer.com/go/clb/TPmastermind/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482