itsenäistä työtä?

topi-junkkari

En nyt tiedä onko oikea palsta mutta kysyn nyt täällä. Olen pitämässä välivuotta ja haluaisin tehdä jotain itsenäistä myynti- tai muuta työtä.
Esim yksi kaverini myy Google mainostilaa pienyrityksille, ei ole minkään firman palveluksessa vaan soittaa yrityksille ja kysyy haluavatko kenties mainostaa Googlessa, sitten hän tekee kaikki käytännön toimet ja laskuttaa jonkun summan.
Toinen kaverini myy netissä Kiinasta tilaamiaan kelloja (laittomasti tosin).
Mitä muita tämän tyyppisiä "hommia" teille tulee mieleen, heitelkää kaikki mahdolliset, tyhmätkin ideat :D
Kiitos

7

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolledxd

      käytettyjen kalsarien/pikkarien myynti.

      Tilataan kiinasta kalsareita ja myydään käytettyinä suomalaisille.

    • fadsgh5hvbv

      http://tinyurl.com/cpnlqgd

      Itse tienasin täyttämällä noita kyselyitä n. 500e viime kuussa. Varmaan enemmänkin oisin voinut saada, mutta teen osa-aikatöitä ohessa niin ei ollut aikaa. Aika simppeliä hommaa. Perus enkkua pitää osata, muita vaatimuksia ei oo.

      • very curious

        Tästä olisi kiva tietää enemmän. Miten tämä oikein toimii? Onko ihan luotettavaa toimintaa? Kiitos, jos selität?


      • 45tg5g5
        very curious kirjoitti:

        Tästä olisi kiva tietää enemmän. Miten tämä oikein toimii? Onko ihan luotettavaa toimintaa? Kiitos, jos selität?

        Älä mene noihin mukaan, ne on huijausta. Liittyminen maksaa, ja menetät sen liittymismaksun.

        Katso lisää täältä:

        http://www.pinoymoneytalk.com/forum/index.php?topic=37561.0

        Nimimerkki "fadsgh5hvbv" mainostaa tätä huijausta täällä vain siksi, että saa provision jos saa jonkun huijatuksi oman clickbank-linkkinsä kautta tähän huijaukseen.


    • tällainenkin on

      haamuostaja

      Sellainen joka esiintyy asiakkaana, mutta oikeasti tekee tutkimustyötä.

    • varoitus täältäkin

      "myy Google mainostilaa pienyrityksille, ei ole minkään firman palveluksessa"


      Eli pitäisi olla yrittäjä/toiminimi. Muutenhan tämäkin toiminta on laitonta.
      Eli jos tienaat rahaa et kuitenkaan saa mitään tukia.

      Nuo click mainosten painelut perustuu siihen, että yhdstä klikkauksesta saa ehkä 0,001 dollaria. Jäsenyydestä joudut maksamaan ja jo sen ansaitseminen on työn ja tuskan takana. Ilman jäsenyyttä saat rajoitetusti mainoksia joita painella yleensä niillä on ihan mahdoton tienata mitään.

    • AffiFin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe