miks herra voi olla herra ja silti poikamies

mut rouva tarkoittaa aina naimisissa olevaa naista, onks toi tarkoitettu niin et miesten on helpompi huomata saalistettavat naiset ???vaik eihä se nykyää enää mitään estä olkoot kui rouva tai neiti,jos haluttaa niin puks puks vaan sopivan uroon kanssa

6

169

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso karvainen mies

Miksi pohdit noin vakavia asioita aamutuimaan?

Vaikka en mitään naisista tiedäkään, niin vaistoan, että varattu nainen on helpompi valloitettava kuin sinkkuämmä.

• iso karvainen mies

• Ei muuten pidä paikkaansa. Kumpi vaan on helppo, jos sen hetkinen olotila ja elämä kaipaa valloittamista. :-) Ja taas kumpikin on vaiketa vain, jos valoittamiset ei jaksa kiinnostaa naista.

• ol_io kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Kumpi vaan on helppo, jos sen hetkinen olotila ja elämä kaipaa valloittamista. :-) Ja taas kumpikin on vaiketa vain, jos valoittamiset ei jaksa kiinnostaa naista.

Jos mä nyt vertaan naista muihin eläimiin. Kuten kissaan ja koiraan. Niin nainen joka ei ole kiinnostunut miehestä on kuin kissa, se jatkaa matkaansa vaikka mies kyylää kuinka. Tarvittaessa suhahtaa ei toivotulle miehelle tai jopa kynsii, jos ei muu auta.

Mutta jos taas nainen kaipaa rapsutuksia ja rakkautta, se tulee kainaloon kuin kissa ja kehrää. Tarpeeksi kun nainen rakastaa jotain miestä, se voi muuttua koiraksikin. Ja kaikkihan taas tietää miten miellyttämisenhaluisia koirat on. :-)

• Mulle taas on sanottu, että rouva on aina rouva. Kun kerran on naimisiin mennyt, vaikka ei naimisissa loppuelämäänsä oliskaan. Ja mä tietysti tapani mukaan protestoin, koska se on aivan perseestä ja tyhmä tapa.

Mun mielestä rouva on vain rouva, jos se on naimisissa. Mutta toki vaikkapa Saksassa rouvitellaan neitejäkin. Eli toisissa maissa se on ilmeisesti myös kohteliaisuus. Voishan se olla täälläkin vaan kohteliaisuus.

Meidän maassa se kertoo enemmänkin just siviilisäädystä, toki poikkeuksia lukuunottamatta. Jotkut esim. lääkärit rouvittelee kaikkia naisia. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe