mut rouva tarkoittaa aina naimisissa olevaa naista, onks toi tarkoitettu niin et miesten on helpompi huomata saalistettavat naiset ???vaik eihä se nykyää enää mitään estä olkoot kui rouva tai neiti,jos haluttaa niin puks puks vaan sopivan uroon kanssa
miks herra voi olla herra ja silti poikamies
6
154
Vastaukset
- iso karvainen mies
Miksi pohdit noin vakavia asioita aamutuimaan?
Vaikka en mitään naisista tiedäkään, niin vaistoan, että varattu nainen on helpompi valloitettava kuin sinkkuämmä.- iso karvainen mies
monte24 kirjoitti:
mikä sit on NEITO???
http://www.youtube.com/watch?v=k1-TrAvp_xs&feature=autoplay&list=HL1322718640&lf=mh_lolz&playnext=1Neito on sinkkunainen, eli ei varattu vitunkantoteline :D
Ei muuten pidä paikkaansa. Kumpi vaan on helppo, jos sen hetkinen olotila ja elämä kaipaa valloittamista. :-) Ja taas kumpikin on vaiketa vain, jos valoittamiset ei jaksa kiinnostaa naista.
ol_io kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Kumpi vaan on helppo, jos sen hetkinen olotila ja elämä kaipaa valloittamista. :-) Ja taas kumpikin on vaiketa vain, jos valoittamiset ei jaksa kiinnostaa naista.
Jos mä nyt vertaan naista muihin eläimiin. Kuten kissaan ja koiraan. Niin nainen joka ei ole kiinnostunut miehestä on kuin kissa, se jatkaa matkaansa vaikka mies kyylää kuinka. Tarvittaessa suhahtaa ei toivotulle miehelle tai jopa kynsii, jos ei muu auta.
Mutta jos taas nainen kaipaa rapsutuksia ja rakkautta, se tulee kainaloon kuin kissa ja kehrää. Tarpeeksi kun nainen rakastaa jotain miestä, se voi muuttua koiraksikin. Ja kaikkihan taas tietää miten miellyttämisenhaluisia koirat on. :-)
Mulle taas on sanottu, että rouva on aina rouva. Kun kerran on naimisiin mennyt, vaikka ei naimisissa loppuelämäänsä oliskaan. Ja mä tietysti tapani mukaan protestoin, koska se on aivan perseestä ja tyhmä tapa.
Mun mielestä rouva on vain rouva, jos se on naimisissa. Mutta toki vaikkapa Saksassa rouvitellaan neitejäkin. Eli toisissa maissa se on ilmeisesti myös kohteliaisuus. Voishan se olla täälläkin vaan kohteliaisuus.
Meidän maassa se kertoo enemmänkin just siviilisäädystä, toki poikkeuksia lukuunottamatta. Jotkut esim. lääkärit rouvittelee kaikkia naisia. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh70896- 115885
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70854- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736