Miksi Kemiläinen on idiootti?

Kellybird

Mikä ihme saa idiootit ihmiset kasaantumaan joka puolelta Suomea samaan kaupunkiin kun tätä lääniä riittää Suomessa kuiten aika lailla?? Oikea Junttien ja avohoitopotilaiden kansoittama pakkasen raiskaama kylä.

56

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fysiopsysio

      no muuta pois niin on yksi potilas vähemmän,voisit kyllä ensin käydä pihaa pitemmällä esim.25km.pohjoiseen ,niin ohhoh sielläkin on ihmisiä.

    • 246je5ryk

      Taasko sulla loppu bensa vai mitä sinä nyt siellä uhoat? Loppuko pissapojan nestekin?

      Ainoa idiootti, juntti ja avohoitopotilas täällä olet sinä.

    • pelkojaviha

      Onko kelly(angry)birdillä jääneet äidinmaidot saamatta;

    • hm...

      on pipo varmaan kireällä,mutta huomioi että jos yksi ihminen ottaa pannuun niin kaikki eivät ole kuitenkaan idiootteja : )

    • .,,mmbnm.k

      vanha sanonta seura tekee kaltaisekseen ja tyhmyys tiivistyy joukossa,pätee tosi hyvin kemiin:)

    • fysiopsysio

      niin ja sinulle se on pahinta koska oleskelet yksinäsi aina siinä se vasta tyhmyys tiivistyy..

    • android mikko

      Minäkin olen kai idiootti, muualta tullut. Mutta usko tai älä, olen viihtynyt täällä erinomaisesti. Käymme molemmat kunnan ulkopuolella töissä, on omakotitalo, pari auton romua ja lapset päivähoidossa. Kapakoissa emme käy, mukavien naapureiden kanssa joskus grillataan ja tehdään etelänmatkoja. Olen idiootiksi aika tyytyväinen olotilaani. Tsemppiä Sinulle kun noin meidän asiat ahdistaa.

    • itse olet idiotti

      Ottamatta mitenkään kantaa kemiläisten mahdolliseen idioottimaisuuteen tai muihinkaan ominaisuuksiin voinen todeta, että etpä sinäkään kovin viisas ole, kun kirjoitat kemiläisen isolla k-kirjaimella. Lapsikin (ala-asteella opetetaan) tietää, että se kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Voi sua. Vähennä omaa idioottimaisuuttasi yleissivistävillä opinnoilla ja mieti sitten, onko varaa haukkua toisia. Voisinpa lyödä vetoa, että ei ole ;-o)n

      • Kemmii miekin

        "itse olet idiotti" ...Idiootti kirjoitetaan kahdella i -kirjaimella. Joten siinä meni sun viisaus.


      • JuppaPekka34
        Kemmii miekin kirjoitti:

        "itse olet idiotti" ...Idiootti kirjoitetaan kahdella i -kirjaimella. Joten siinä meni sun viisaus.

        ei hyvää päivää. Minkälaisia äidinkielen taitajia täällä on?


      • itse olet idiootti
        Kemmii miekin kirjoitti:

        "itse olet idiotti" ...Idiootti kirjoitetaan kahdella i -kirjaimella. Joten siinä meni sun viisaus.

        Idiootti on se, joka ei ymmärrä sarkasmia. Kirjoitin tahallani idiotin. Sehän on katsos tahaton kirjoitusvirhe, mikäli olisi vahingossa kirjoitettu noin. Kemiläinen-sana isolla k-kirjaimella muualla kuin lauseen alussa tarkoittaa tarkoituksellista tomintaa, kun pitää erikseen valita iso kirjain. Että silleen. Harmi, kun kaikki ei sarkasmia ymmärrä. Kaiken lisäksi idiootti kirjoitetaan kolmella i-kirjaimella, kuten kirjoitinkin. Taisit äikän tuntien lisäksi nukkua myös matikantunnit tai olet vaan luonnostaan tyhmä!!! Ja jos et vielä tajunnut itse, niin i-kirjaimiahan laitoin siis oikean määrän väitteestäsi huolimatta. O-kirjainten määrän sarkastisesti laitoin väärin, joten lukihäiriöinenkin raukka olet. Mene uudestaan eskariin ja sitä kautta ekaluokalle.


      • Kustååå
        itse olet idiootti kirjoitti:

        Idiootti on se, joka ei ymmärrä sarkasmia. Kirjoitin tahallani idiotin. Sehän on katsos tahaton kirjoitusvirhe, mikäli olisi vahingossa kirjoitettu noin. Kemiläinen-sana isolla k-kirjaimella muualla kuin lauseen alussa tarkoittaa tarkoituksellista tomintaa, kun pitää erikseen valita iso kirjain. Että silleen. Harmi, kun kaikki ei sarkasmia ymmärrä. Kaiken lisäksi idiootti kirjoitetaan kolmella i-kirjaimella, kuten kirjoitinkin. Taisit äikän tuntien lisäksi nukkua myös matikantunnit tai olet vaan luonnostaan tyhmä!!! Ja jos et vielä tajunnut itse, niin i-kirjaimiahan laitoin siis oikean määrän väitteestäsi huolimatta. O-kirjainten määrän sarkastisesti laitoin väärin, joten lukihäiriöinenkin raukka olet. Mene uudestaan eskariin ja sitä kautta ekaluokalle.

        Turhaa kannattaa ruveta idiootin kanssa kinastelemaan. Hän voittaa sinut kokemuksellaan ja vie sinutkin samalle tasolle kanssaan.


      • Juudas Iskariotti

        Hei oikeasti Pentti Perusreikä. Sä voit nämä äidinkielen opetuksesi työntää sentti sentiltä omaan anaaliisi.


      • Anonyymi

        Kyllä lyön vetoa että eilisen päivän hajutunnistajat ovat historiallisten faktatietojen aitoja tunnistajia. Eilen haisi pääkaupunkiseudulla ja tänään klo 9 alkoi ammuskelu Vantaan koululla.
        Syyt ja seuraukset vipuvarsien varassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lyön vetoa että eilisen päivän hajutunnistajat ovat historiallisten faktatietojen aitoja tunnistajia. Eilen haisi pääkaupunkiseudulla ja tänään klo 9 alkoi ammuskelu Vantaan koululla.
        Syyt ja seuraukset vipuvarsien varassa.

        Vipuvarsista huomattavan sitkeä on kemiläistausaisen Vilenin häirinttoiminta Ottawan lähetystössä.
        Siinäkin ongelma jota ei hajuhaitat hidasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vipuvarsista huomattavan sitkeä on kemiläistausaisen Vilenin häirinttoiminta Ottawan lähetystössä.
        Siinäkin ongelma jota ei hajuhaitat hidasta.

        Vilenin toiminta on ollut sen verran naispuolisia alaisiaan alistavaa, että eduskunnan oikeusasiamies on osoittanut kiinnostusta selvittää, mistä kenkä puristaa.


      • Anonyymi
        Kemmii miekin kirjoitti:

        "itse olet idiotti" ...Idiootti kirjoitetaan kahdella i -kirjaimella. Joten siinä meni sun viisaus.

        Kyllä Kemissä baareja on vähän synkkää tosin auttaa kun käy solariumissa


      • Anonyymi
        Kustååå kirjoitti:

        Turhaa kannattaa ruveta idiootin kanssa kinastelemaan. Hän voittaa sinut kokemuksellaan ja vie sinutkin samalle tasolle kanssaan.

        Olisiko kyse tasokorotuksesta vai tason madaltamisesta.
        Varo konditionaalia, äidinkielenopet on vihaisia kun Suomessa lakkoillaan niin ettei pikkulasten aseenkäyttöä osata edes signaaliksi havaita pahoinvoinnista.


    • MTT,sinua auttais

      Minäkin olen ilmeisesti idiootti kun muutin kemiin,mutta kyllä täällä on samanlaista kansaa kuin muuallakin,en ole ehkä törmännyt tähän aloituken kirjoittajaan jotta näkisi millaisia hän tarkoittaa sanalla idiootti.

    • älykääpiö

      idiootin silmissä kaikki näyttävät ja vaikuttavat idiooteilta,ei kemissä tornioss,simossa tahi muuallakaan oo sen enempää idiootteja kuin mitä idiootti itse havannoi.ole onnelline että oot idiootti,sulla ei silloin oo muita huolia kuin oma idioottimaisuutesi.

      • 23908377363738

        Idiootin silmissä kaikki kylläkin näyttää normaalilta. Ei ne tajua omia virheitään tai pöljyyksiään. Kemissä sen takia idiotismi elää ja voi hyvin. Entäs ne puheet Kemin sisäsiittoisuudesta?? Täällä 40v asuttuani tiedän että sanonta "mitä serkumpi, sitä herkumpi" kuuluu Kemin elämäntapaan menneinä aikoina. Ilmainen vihje; Kannattaa hakea vaimo ulkopaikkakunnalta.


      • Anonyymi

        Onko Kemin työpaikat jaettu venäläisille


    • fys psyk

      Sehän on mahdollista jo on jossain hoitolaitoksessa niin silloinhan muutkin ovat samaa tasoa kuin kirjoittaja itse.

    • öäöäöäööäääöäöääääää

      fys psyk ei näköjään ole käynyt kouluja koska luetun ymmärtäminen ei onnistu.älykääpiö nimimerkillä kirjoittaja kirjoitti idiootista ei sinusta...buahahaa

    • Juuhani 44

      Olen asunut oulus, kemijärvel ja rovaniemel ja ainakin näis kaupungeis pidetään kemiläisii ihan kusipäinä. Luultavasti ovat oikeessa.

      • Jusspa

        Niin totta! =) T: ex- kemiläinen, nykyinen rovaniemeläinen


      • Anonyymi

        Rovaniemellä on arabien siivous bussikuski bisnes ette viitsi itse siivota edes junavaunuja muille kaikki palkkarahat menee .


    • fys psyk

      kyllä olen käynyt paljon kouluja jotka sinulta ovat jääneet ehkä laitoshoidon vuoksi se näkyy selvästi sinun epämääräisestä kirjoitusyrityksestäsi,jos et ymmärtänyt mitä tarkoitin kirjoituksellani niin kerron vielä että jos jhminen on aina laitoshoidossa hän keskustelee ja seurustelee ainoastaan samantasoisten ihmisten kanssa ja luulee että kaikki maailmassa ovat samanlaisia, ja jos jotain ymmärrät niin eihän älykääpiö olisi voinut minusta kirjoittaa ennen minun omaa kirjoitustani,olet ilmeisesti jokin lapsi koska laitat tuollaisia kirjainyhdistelmiä jo pelkkä nimimerkki kertoo sinusta kaiken ja loppuosa täydentää sen.

    • Unnah Anumemah

      On näköjään Inka-kodissa valvonta taas pettäny?

      • Unnah Anumemahjjjjjj

        Oot sieltä vai???


      • Unnah Anumemah
        Unnah Anumemahjjjjjj kirjoitti:

        Oot sieltä vai???

        Ei ku naapurista. Iltarusko


    • unnikka

      Lainaus...Idiootin silmissä kaikki kylläkin näyttää normaalilta. Ei ne tajua omia virheitään tai pöljyyksiään. Kemissä sen takia idiotismi elää ja voi hyvin. Entäs ne puheet Kemin sisäsiittoisuudesta?? Täällä 40v asuttuani tiedän että sanonta "mitä serkumpi, sitä herkumpi" kuuluu Kemin elämäntapaan menneinä aikoina. Ilmainen vihje; Kannattaa hakea vaimo ulkopaikkakunnalta.

      "huh huh!!!!"

      • PIKKUHAUKKA

        Kyllä sinustakin huomaa että sisarukset on pannu parastaan.


    • Otetaanpa selvää

      Tosiasia kuitenkin on että Kemin seudulle on muutettu aikanaan työn perässä kaikkialta Suomesta. Lähes kikista maamme kunnista. Eli ollaan kuitenkin kaikkein vähiten sisäsiittoisella alueella Suomessa. Eniten Kemiin on kuitenkin muutettu Keski- Pohjanmaalta ja Pohjois-Savosta. Kemin seutu on ainoa alue Suomessa . jossa muualta muuttaneita on ollut niin paljon, että he ovat muuttaneen paikkakunnan alkuperäisen murteen. Puhutaan siis Kalajokivarren murteella. Kemiläisyyteen on kuulunut viimeisen sadan vuoden ajan tietynlaiset piirteet, johtuen juuri siitä että ympäri Suomea tänne ovat päätyneet ne joiden on ollut pakko lähteä puutetta pakoon. Viimeisten vuosikymmenten ravistus on ollut se , että tänne ovat jääneet ne joista ei ole muualle muuttajiksi.

      • kukkisman

        kyllä ootte hauskoja:) jos sata vuotta sitten tuli ihmisiä ja ovat sikiintyneet keskenään silloinhan ne on kyllä sukua kaikki keskenään,eli sillähän tänne tuotiin kurdeja ym,jotta geenit vähän parantuis.älkää ny vaan olko ukot mustiksia,sen lapsen väri johtuu siitä ku olitte etelässä lomalla....hehehee.....


    • ÅskÅ

      Tosi asia

    • freUd

      Torniolainenko tämän ketjun aloitti?

    • kemifani

      Kattelehan peiliin, mitä siellä näkyy?

    • hh

      kaupungin suojatyöpaikkalaiset tekevät sivu(PIMEÄÄ) työtä sairaslomalla ottakaa selvää nähty on

      • Anonyymi

        Venäläiset ja muslimit vie työpaikat


    • hjsadfhliwequ

      Kemin työpaikat ovat aina kelvanneet veropakolaisille, siinä vika.

    • koskiniva

      Kaikki kemiläiset eivät ole idiootteja. On myös sellaisia, jotka ovat avarakatseisia, ahkeria ja sympaattisia. Yleensä heitä yhdistää kokemukset ja havainnot ulkomaailmasta sekä myötäeläminen toisten mielipiteitä kohtaan.

      Itse asiassa idiootit ovat pääluvultaan vähemmistössä, mutta heidän arrogantti käytöksensä luo vaikutelman, joka olisi yleistettävissä kaikkiin kemiläisiin.

      Jos ajatellaan mikä kemiläisistä tekee hölmöjä, on Suomen kansalaisuus sillä hyvällä tahdollakaan ei voi katsoa tätä nykymenoa kovinkaan järkeväksi. Mutta sehän ei ole kemiläisten vika, kun kaupunki on Suomessa.

      • totuus

        Ei kaikki,onhan siellä mm.Torniosta muuttaneita.


      • totuus

        Ei kaikki,onhan siellä mm.Torniosta muuttaneita.


    • Joo Kemi on hyvä asua.

    • vastaus tyhmyyteen

      Katso peiliin, jospa sieltä löytyis vastaus....

    • Anonyymi

      Liekö tämän tarinan kärjistykset lähempänä totuutta mitä onkaan, vaan liekö vaan pelkkää kärjistystä? https://youtu.be/a6TcASH78Bg

    • Anonyymi

      Hyvin mie olen viihtyny Kemi-Cityssä.
      Niillä kaupungin lapiomiehen palkoilla ei paljon bibissa istuta.

      Kemi on just ja tasan niitä paikkoi, joissa saa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      Kemi on mahtava paikka asua ja elää. Tietenkin työttömänä niinkuin keskustelun aloittajakin on ei ole mukava olla missään. Näin vakituisessa työssä olevana ei voi valittaa. Erityisesti matujen vähäisyys, edulliset asunnot, Ruotsi ja Oulu lähellä ovat iso plussa.

      • Anonyymi

        Kemistä oon ja kehtaan sanua. Tuon kehtaa Kemissä sanua muttei missään muualla. Ei edes Simossa.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus,oikea aivopieru😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Hyvä työpaikka ja edullista asua. Paljon parempi elintaso, kuin etelässä.

    • Anonyymi

      Kyllä,jos talous kunnossa kuten itsellä niin hyvä paikka.oulusta suorat lennot lomille.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Nytkin suunnitteilla Italian matka suoraan Oulusta.


    • Anonyymi

      Onko se tankki laiva oikein SIBERIAN amurista venäläinen miehistö vai mikä EI TEILLÄ SÄTEILE MIKÄÄN ITSESUOJELU VAISTO

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe