Hei,
Kiinnostaisi näin aikuisena aloittaa ratsastusharrastus. Asun Hyvinkäällä.
Millaisia kokemuksia täällä päin olevista talleista? Olisin kiitollinen jos joku sattuisi lukemaan tämän viestin ja kertoisi kokemuksistaan.
Mulla on yhdet kumiset ratsastussaappaat, tarvitseeko alussa muuta? Kypäriä saa varmaan vuokrata tallilta?
Ratsastustalleja Hyvinkäällä?
2
301
Vastaukset
- =)
Itse käyn jokirannanratsastuskoululla, mukavaa porukkaa ja monipuoliset hevoset. Opetuskin on laadukasta ja tunneilla on melko hyvä yleisfiilis muutenkin. Talli sijaitsee hyyppärässä ja hinnat ovat suht halvat. Ja siinä vieressä sijaitsee toinenkin ratsastuskoulu, Hyvinkään ratsastuskeskus. Siellä olen käynyt vain muutamilla irtotunneilla, ihan hyvältä vaikutti sekin, mutta Jokiranta on enemmän oman tyylinen paikka. Ehkä sinun pitäisi käydä katselemassa kummankin tallin nettisivuilla ja sitten ehkä vielä paikan päällä ja varata muutama kokeilutunti.:) Ratsastussaappaat on ihan hyvä aloitus, ratsastushousutkin olisivat ihan suositeltavat jos budjetti vain kestää. Kypäriä saa lainata ilmaiseksi jokirannasta ainakin.
- hallakki
Suosittelen Hyyppärää, Jokkarin lähellä siis. Mukavat hepay ja ammattitaitoinen opetus. Aluksi riittävät pusero, legginssit tai ratsastushousut, kypärän saa lainata;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594