Hähä! :D
Oletko pettänyt pikkujouluissa?
19
164
Vastaukset
ainoastaan joulupukin
en
- viIi.
Miksi koet tarpeelliseksi kiistää asian, vaikka kukaan ei ole sinua syyttänyt?
Hähä! :D viIi. kirjoitti:
Miksi koet tarpeelliseksi kiistää asian, vaikka kukaan ei ole sinua syyttänyt?
Hähä! :DSuora vastaus suoraan kysymykseen.
- viIi.
xena-183 kirjoitti:
Suora vastaus suoraan kysymykseen.
Häivy!
- Elli Karam
En. Aina olen antanut, kun on vain kehdannut pyytää.
Oon viimeksi ollut pikkujouluissa vuonna 1995 eikä noissa pikkujouluissa ollut yhtään naista.... En oo pettänyt...pikkujouluissa.
- viIi.
Etkö pidä ryyppäämisestä firman laskuun?
Hähä! :D - Niin,
myöhemmin suuret jalkasi ovat estäneet senkin huvin :(
- Mutta vain
50 mummot, jotka löysiin paikkoihinsa tarvitsevatkin sellaisen, Rikun tyyli kun vetoaa vain tämän ikäisiin.
viIi. kirjoitti:
Etkö pidä ryyppäämisestä firman laskuun?
Hähä! :DEn oo ollut sellaisessa firmassa töissä jossa pääsisi firman piikkiin ryyppäämään.
- viIi.
Richartti kirjoitti:
En oo ollut sellaisessa firmassa töissä jossa pääsisi firman piikkiin ryyppäämään.
Kovat on ajat, kun ei edes työntekijöiden virkistystoimintaan löydy resursseja..
Hähä! :D Mutta vain kirjoitti:
50 mummot, jotka löysiin paikkoihinsa tarvitsevatkin sellaisen, Rikun tyyli kun vetoaa vain tämän ikäisiin.
Kyllä ne kiinostuneet viime aikoina on ollut enimmäkseen 30-45 väliltä.
Yli viiskymppiset on vokotellut mua viimeksi vuosituhannen vaihteen seudulla...
Enpä oo ollukkaan, kun muutamissa pikkujoulissa elämäni aikana. Monta kertaa olen kyllä pettänyt odotukset ja kieltäytynyt tulemasta koko pikkujouluihin. :-) Mua ei niin nappaa, jos se on jotain kännäämistä plus dorkailua kännissä.
Yleensä kaava onkin, että tää likka häipyy kun pikkujouluruoka on tarjoiltu ja syöty.
:-)- 19+9
Olen! kun varattu mies pokaili. Sain taas vahvistusta sille ikävälle maailmankuvalle mikä häikäisee harmittavasti silmiäni liian usein. Miehet, mikä helvetti teitä vaivaa? Sääliksi käy miehen avokkia. Tai mistäpä mä tiedän tietääkö avokki että mies on tollanen, kun vaikutti siltä että ei oo mies "ekaa kertaa asialla", mutta itse olisin maailman surullisin jos omasta miehestä paljastuisi tollainen puoli yllättäin. (ja ihan tosi juttu muuten tämä vaikka joltain trollilta kuulostaakin. Oon äkääänen!!)
- Hyh lorttoa
Oikean peruslorton logiikkaa. Tai lutkatrolli xD
- tyhmä on.
HÄNNNN kirjoittaa tänne kaikenlaista soopaa ja vielä muitten puolesta.
Tekeytyy välillä naiseksi ja välillä mieheksi. Sarvet päässä ja häntä jäässä- - määvuan
Meidän firmalla ei ole pikkujouluja koska työntekijät asuu ympäri suomea ja hoitelee omat alueensa. Teatteriliput on saanut joskus tilata, kaksi per nuppi. Eli oman kultsin kanssa teatteriin.
En tiedä tommoisista seksijuhlista mitään. En ole kuullutkaan etttä työnantaja semmoisia järkkäis missään. Käsittääkseni sinne mennään kuitenkin oman kumppanin kanssa että vaikeaa tuo pettäminen silloin olis kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785