Elikkä kohta ois koulussa tanssiaiset ja kaikki muu on kunnossa mutta hiukset on ONGELMA! Mitään ehdotuksia ohuille olkapään pituisille hiuksille?
OHUILLE OLKAPÄÄN PITUISILLE HIUKSILLE KAMPAUKSIA?
6
663
Vastaukset
- kkkkppppåååå
osta clip onit niin saat näyttävämmän kampauksen.
- hairless
Älä laita klippipidennyksiä, ne ei pysy piilossa ohuissa hiuksissa, lisäksi joutuisit tupeeraamaan niitä, mikä ei sovi ohuille hiuksille. Itselläni ei ole ikinä ollut muita kuin korkkikiharoita, jotka olen pyöritellyt päätä myöten, ja kiinnittänyt hengettömillä pinneillä. Ehdottaisin 20-luvun kampausta, niitä jotka menevät melko pään myötäisesti.
- iäjcpa¨'pscj'säpdicj
Ja mitenniin ei pysy piilossa kampauksessa? Ja miksi ohuille hiuksille ei sovi tupeeraaminen? Kyselee kampaaja :)
- sorryyy
Et ole mikään kampaaja. Jos olisit tietäisit saman kuin minä, mulla on ohuet hiukset, omistan klippipidennykset, se tupeeraus rasittaa hiuksia pidemmän päälle.
- ammattiapua
Kampaajat osaavat tehdä mitä vaan, ja lyhyisiin hiuksiin saa lisäkkeillä pituutta/runsautta. Olen nähnyt nutturoita ihmisillä, joiden hiukset eivät ole niinkään pitkiä kuin kuvailemasi eikä paksuudella pilattu.
- 345
Youtubessa on helppoja ja kauniita itsetehtyjä kampauksia kaiken pituisille hiuksille. Kannattaa ottaa sieltä vinkkejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723