Helix lävistys !

bbeaaa

Tällänen olis suunnitteilla: http://weheartit.com/entry/13905458

Mietin vain, ottaisinko sen ampumalla vai menisinkö lävistäjälle? Otin rustoon ampumalla. Tulisi paljon halvemmaksi mennä ottamaan nuokin ampumalla, koska hintaa tulisi yht. 30€ jos menisin lävistäjälle, hintaa tulisi noin. 105 koska 1 lävistys on 35€ ... Onko mitään riskejä, jos ottaisin ampumalla?

11

2412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbeaaa

      aaha kukaan ei näytä tietävän .......................

    • trololololo llololol

      Ei toi oo helix, vaan ANTI HELIX. Kannattaisko ensiksi ottaa selvää, että minka lävistyksen on hankkimassa?

    • Minävain (:

      ^ Turpa kii sinä trollottaja :D Ei tarvi tulla aukoo kun olisit voinut sanoa iha nätisti sen oikeen nimen, joka oli sitä paitsi väärä. :DD Oleppas hiljaa, äläkä tule pätemään, helix tuo on :D tai conch, ulompi sellainen. Itse tiiän ku minulla tuommone on. Anti helix ei oo tuota nähnykkään.

      Ja siulle, alottaja, mää otin lävistäjällä, joskin nipisti aaikas paljon ;D mutmää oonki sellai herkkis ;D ja hyvin siitä parantui (: ystävälläni on myöskin tuollaisia pari, ja ne on kyllä ottanut äitinsä kultasepänliikkeessä ampumalla ;D niidenkään kanssa ei kuulemma ollu mittään onkhelmaa ;) kumpikin käy siis, ja luultavasti ampumalla on sulle parempi jos noin suuri rahaero... Ja kenenkään ei taas tarvi tulla tähän pätemää tulehdusriskeistä sun semmossista, ihan yhtä iso riski on tulehtua kun normikorviksissa.

    • trololo lo

      Katoppa sinävain tuolta vähän yleistietoo:

      http://www.google.fi/imgres?q=anti helix piercing&hl=fi&gbv=2&biw=1600&bih=784&tbm=isch&tbnid=QnFoJIyujPArCM:&imgrefurl=http://confused-not.blogspot.com/2010/12/pins-and-needles.html&docid=1Pcol4V1ef4B6M&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_8WaXaBq7S0s/TPaiSERKABI/AAAAAAAAAUg/2zP6y4RaWWw/s1600/Ear_piercings_by_Gothic_Pistol_Girl.jpg&w=450&h=570&ei=lJffTrryCOLT4QSR7vG8Bg&zoom=1&iact=hc&vpx=601&vpy=125&dur=8165&hovh=253&hovw=199&tx=92&ty=113&sig=110571604062389936983&page=1&tbnh=128&tbnw=101&start=0&ndsp=38&ved=1t:429,r:3,s:0



      Ei , en löytänyt pienempää linkkiä, mutta siinä on selkeästi merkattuna forward helix, alias anti helix. Conch on täysin erilainen. Mulla on sekä anti helix että helix ja molemmat olen ite tehny. Nipisti hieman mutta molemmat täysin parantuneet jo nyt.




      Tuo puolestaan on se normi helix: http://en.wikipedia.org/wiki/Helix_piercing



      Revi siitä huumoria.


      Ja mä trololololotan jos mua niin huvittaa.

    • Minävain (:

      Katsoppas tarkemmi että missä se REIKÄ on :D

      Vielä tohon sun ekaan, ei sillä oo vittuukaa välii mikä sen lävistyksen nimi on jos sellasen haluaa, urpå :_D

    • ja yhä:trolololololl

      Argh... Onhan se hyvä tietää, mikä sen lävärin nimi on mitä on hankkimassa, ku muuten se lävistäjä voi tehdä jonkun ihan muun, mikä oli tarkoitus ja ihan vika paikkaan.

      Noi rustokorut nimeytyy aika useasti sen korvan osan mukaan, että missä kohtaa ne on. Esimerkiksi tragus-lävistys on tragus-nimisessä osassa korvaa. Toi ihan eka kuva on korvan helix-osassa joo, mutta helix läväri yleensä mielletään olevan siellä vähän taaempana.

      Nnnni!

      • bbeeaaa

        Juu kiitoksia vain vastauksista! Löysin tuon kuvan hakusanalla "Helix" joten päätin nyt käyttää sitä tässä otsikossa... :) Taidan tosiaan mennä suoraan vain ampumaan nuo niin säästyy rahaa (:


    • fffffa3422

      saitko otettua lävistyksen ampumalla? missä liikeessä? onko lävistys parantunut?

      • helix joo

        On parempi käydä lävistäjällä. Itse otin helixin reilut 3 viikkoa sitten. Muuten on mennyt hyvin, mutta en voi vieläkään kuvitella nukkuvani korupuolella, niin arka se on ja varmaan siihen menee vielä ainakin kk. Pari kertaa alussa myös pamautin korvan sängynlaitaan tms. ja siitä se ei tykkää. Tosi kosketusarka mielestäni on ollut ja täytyy koko ajan muistaa ettei esim. vedä puseroa "korvan kautta" tms.

        Melkein pyörryin liikkeeseen vaikka itse lävistys ei oikeastaan niin sattunut. Se on kumminkin päänseudun vamma ja siksi kai kroppa reagoi voimakkaasti. Miettisin kyllä kaks kertaa ottaisinko jos olisin tiennyt näistä nukkumisongelmista., ei oo kiva nukkua kahta kk yhdellä puolen.


    • tiinaolen

      Mä oon ottamassa Helixiä jouluaikaan lävistäjällä. Ja pitääkö sen parantumisaikana puhdistaa sitä suolaliuoksella? :)

    • Helixkesänjälkee

      Mäki haluisin ja aattelin et ottaisin kesän jälkee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe