Moro.
Olen aloitellut hiljokseen hölkkäämisen jota olen iät ajat inhonnut yli kaiken. Haluaisinkin kysyä, kuinka paljon hölkkä treenaa lihaksia, lähinnä reisiä ja peppua, jos vertaa esim. reippaaseen kävelemiseen? Spinningissä olen käynyt kevään ja jatkan sitä syksyllä taas, joten onko hölkkä tehokasta juuri takamuksen kiinteänä pitämisessä tässä spinning-tauolla?
Lisäksi olen ajatellut ostaa sykemittarin. Millainen kannattaisi hankkia, ehdotuksia ja hintoja?
Kiitos vastaajille!
Hölkkä+lihakset?
Moon
6
840
Vastaukset
- pauliina
No kyllä hölkkä on paljon tehokkaampaa pepulle ja takareisille kuin reipaskaan kävely. Tuo lihakset esille, ei oikeastaan "laihduta" yhtään mutta muuttaa kropan muotoa. Spinnausta en ole harrastanut joten en osaa siihen verrata.
- Anonyymi
Hölkällä saa lihaksia. Ai että voimaa piisaa kuin piänessä kylässä.
- Anonyymi
pro tip sinulle Kermiitti 265.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pro tip sinulle Kermiitti 265.
Kermiitti 955 parempi. Kato verkkiksen hinta.
- Anonyymi
Miula juoksemalla hankittu peräsin.
- Anonyymi
Hölkkälihaksia saat istumalla huusissa repoveellä, sipoonkorvessa tai kuutinkämpällä. Ei tarvihte vihtoa ihteensä liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693