Moro.
Olen aloitellut hiljokseen hölkkäämisen jota olen iät ajat inhonnut yli kaiken. Haluaisinkin kysyä, kuinka paljon hölkkä treenaa lihaksia, lähinnä reisiä ja peppua, jos vertaa esim. reippaaseen kävelemiseen? Spinningissä olen käynyt kevään ja jatkan sitä syksyllä taas, joten onko hölkkä tehokasta juuri takamuksen kiinteänä pitämisessä tässä spinning-tauolla?
Lisäksi olen ajatellut ostaa sykemittarin. Millainen kannattaisi hankkia, ehdotuksia ja hintoja?
Kiitos vastaajille!
Hölkkä+lihakset?
Moon
6
828
Vastaukset
- pauliina
No kyllä hölkkä on paljon tehokkaampaa pepulle ja takareisille kuin reipaskaan kävely. Tuo lihakset esille, ei oikeastaan "laihduta" yhtään mutta muuttaa kropan muotoa. Spinnausta en ole harrastanut joten en osaa siihen verrata.
- Anonyymi
Hölkällä saa lihaksia. Ai että voimaa piisaa kuin piänessä kylässä.
- Anonyymi
pro tip sinulle Kermiitti 265.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pro tip sinulle Kermiitti 265.
Kermiitti 955 parempi. Kato verkkiksen hinta.
- Anonyymi
Miula juoksemalla hankittu peräsin.
- Anonyymi
Hölkkälihaksia saat istumalla huusissa repoveellä, sipoonkorvessa tai kuutinkämpällä. Ei tarvihte vihtoa ihteensä liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648