GENE VINCENT SUPER TÄHTI, ESSEE 9-LUOKALLA ON SEINÄKELLO,VINYYLIT,DVD.T CD.T KIRJAT..SE ON MR.TWISTIN SUURIN SUOSIKKI.. OLEN ERITTÄIN KOHTELIAS MIES,KYLLÄ MARKO JOSKUS KEHU HÄMEENLINNAA KAUNIS KAUPUNKI JA VANHA HISTORIA TAITAA OLLA NOIN.8OO VUOTTA IÄLTÄÄN JA JOSKUS KEHUIN,MYÖS FORSSAA SE ON NOIN 100 VUOTTA VANHA,ON MINULLA FORSSAN JA HÄMEENLINNAN MONIEN NS.KAVERIT LUURI NUMEROT,EIPÄ NE PALJON SOITTELE,NÄÄS SILTI MANSE ON YLIVETO MARKOLLE,MISSÄ VIIHDYN LUULTAVASTI YLI 100 VUOTIAAKSI ON TARKOITUS ELÄÄ..MUKAVA FIILIS AURINKO PAISTAA SE TUO TAAS TAMPEREEN MARKOLLE HYVÄN OLON..HYVÄT PÄIVÄN JATKOT..KAIKILLE.
GENE VINCENT JA ON MINULLA FRS HML KAVERIT.PUH.NUM
MR.TWIST.ROCKABILLY
1
96
Vastaukset
- pildee
Mut pillakkaa et ole saanu etkä saa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438