Otsikko kertoo kaiken... ja sitäpaitsi kun koulussa yritän vetää leukoja niin selkä kipeentyy heti pariksi päiväksi kun yritän vetäistä itseni ylös?
Onko siinä leukojen vedossa joku taktiikka vai mikä siinä on? :(
Ja olen vielä normaalipainoinen, voisiko joku antaa vinkkejä?
Mikä on kun en saa yhtäkään leukaa?
4
337
Vastaukset
- leukojenveto12341231
....ja niin oon 15vuotias
- kokki334
nosta punttia ja kuntoile ja yritä sitten....
- yjigfju
En ole kyllä varma, mutta yritä pitää selkä tiukkana samalla, kun yrität vetää leukoja....
- Up and down
Voiman lisäksi leuanveto on tekniikkalaji. Älä vedä suoraan ylöspäin vaan yritä vetää päätäsi yhtä aikaa sekä ylös, että hieman taakse päin. Teet siis käsilläsi loivan kaaren. Jännitä samalla vatsalihaksesi ja koukista hieman jalkojasi. Ota myös kapeampi ote (käsien väli noin 20 senttiä) ja purista kyynärpäitä rintaasi kohti. Niin saat myös rintalihaksista apua.
Jos ei vieläkään onnistu, niin nosta itsesi jakkaran avulla niin, että leukasi on tangon päällä. Pidä siinä itsesi niin kauan kuin pystyt. Kun alat väsymään ja valumaan alaspäin, yritä pitää vastaan. Toista liikettä muutaman kerran. Ja kun lopulta saat yhden leuvan, vedä se usein. Minulla on rekkitanko toimiston ovessa ja tein sen aina kun menin sisään tai tulin sieltä ulos. Ei kestä kauaa, ei ehdi hengästyä eikä tule hiki.
Noilla eväillä minä sain reilussa viikossa yhden leuan, kolmessa kuukaudessa 5 ja seitsemässä kuukaudessa 10 ja lopulta 1,5 vuodessa 17, johon kehitykseni sitten jämähtikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998