Miksi olla kateellinen?

Tarkkailija

Tällekin foorumille on eksynyt monen sorttista roturealistia. Olen aina ihmetellyt, miksi tummempi mies suomineidon, tai aasialainen tai slaavilainen nainen suomalaisen miehen käsipuolessä ärsyttää niin paljon?

Keneltä se on jotain pois? Katsokaapas tarkkaan. Haluaisitko itsellesi sen lökäpöksyisen keski-ikäisen peräkamarin pojan tai sen ylipainoisen, ylimeikatun peroksidi-blondin?

Yleistystäkö? Kärjistystäkö? Kyllä, mutta eipä ole koskaan itselleni tullut mieleen, että tuokin ulkomaalainen olisi minullekin kelpaavan naisen napannut. Vai onko oma rimanne paljonkin alempana?

31

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettikääpäs sitä ny

      Sitä sopisi monen miettiä, onko se oma elämä niin vinksallaan, et sitä oloaan kohentaakseen yrittää löytää jonkin kohteen mitä vihata.

    • bråååå

      Miksi tulette kyselemään niin idiootti kysymyksiä tänne? Esim. minkälainen on jonkun maalainen mies/nainen. Tai olen rakastunut sen maalaiseen mieheen/naiseen, en voi koskaa enään olla suomalaisen kanssa. Tai sitten kysytte jotain oman mihenne/naisenne kulttuuria täältä, kun saisitte paremmat vastaukset siltä ulkomaalaiseltanne. Ei kai noiden kysymysten vuoksi saada edes kunnon vatauksia.

      • ::;;:;,..

        Kyllähän tällä palstalle enemmän on sääliä ,kuin kateutta.


    • 12+3

      Eiköhän se mene niin, että sitä roturealistia ärsyttää kun se ulkomaalainen kulkee suomalaisen käsikynkässä Suomessa. Tuskin kenelläkään on mitään sitä vastaan, että suomalainen muuttaa Gambiaan tai Thaimaahan toteuttamaan itseään.

      • Chom chom

        Mikä siinä käsikynkässä niin ärsyttää? En kävele käsikynkässä mieheni kotimaassa, Suomessa kylläkin.


      • 5+17
        Chom chom kirjoitti:

        Mikä siinä käsikynkässä niin ärsyttää? En kävele käsikynkässä mieheni kotimaassa, Suomessa kylläkin.

        Käsikynkkä ei varmaan ollut se oleellinen pointti.


      • Chom chom
        5+17 kirjoitti:

        Käsikynkkä ei varmaan ollut se oleellinen pointti.

        Niin, missasin oleellisen pointin. Johtuu varmaan suppeudestani, kun en voi ymmärtää, mikä yhdistelmässämme ja itsemme toteuttamisessa mättää täällä Suomessa. Itse en ärsyynny pariskuntien näkemisestä.


      • 12+20
        Chom chom kirjoitti:

        Niin, missasin oleellisen pointin. Johtuu varmaan suppeudestani, kun en voi ymmärtää, mikä yhdistelmässämme ja itsemme toteuttamisessa mättää täällä Suomessa. Itse en ärsyynny pariskuntien näkemisestä.

        Mahtaisiko liittyä siihen roturealismiin, jonka ap:kin nosti esiin.


      • kale12

        Jos tänne kirjoittaa jonkun kantaaottavan viestin, niin tietää jo etukäteen miten sille tulee käymään, Niimpä vaihtoehtoja on tasan kaksi. Joko liityt hymistelijöiden kuoroon, tai pidät suusi kiinni.


      • kela jj
        kale12 kirjoitti:

        Jos tänne kirjoittaa jonkun kantaaottavan viestin, niin tietää jo etukäteen miten sille tulee käymään, Niimpä vaihtoehtoja on tasan kaksi. Joko liityt hymistelijöiden kuoroon, tai pidät suusi kiinni.

        Etkö kale opi ikinä kirjoittamaan oikein. Niimpä kirjoitetaan niinpä. Yritä nyt kerrankin edes yrittää, please-


    • Chom chom

      Hups, seriffi ehtikin jo poistaa välistä viestin.

    • Geenirealisti

      Itse ainakin kannatan monikulttuurisia suhteita koska vain niiden avulla sisäsiittoisuuttamme voidaan vähentää. Ideaalisesti tulevaisuuden suomalaisissa voisi olla vaikkapa 80% ulkomaalaisverta, niin geneettisesti sisäsiittoisuus putoaisi huimasti alas 96%:ia! Onneksi Suomesta löytyy paljon sekoittumishaluisia. Nostan hattua kaikille hyvää työtä tekeville!

      • Samaa mieltä

        Ja samalla saataisiin kansaa syövää idiotismi-geenipopulaatiota samat 96% alas. Kannatan myös, vaikka näille white trash ihmisille kyseessä on loukkaus.


      • 17+12

        Kannattaa opetella perusasioita geeneistä, jos meinaa niistä puhua. Toki jos tarkoitus on vain trollailla, niin sitten ei mitään hätää. Antaa palaa vaan.


      • Geenirealisti
        17+12 kirjoitti:

        Kannattaa opetella perusasioita geeneistä, jos meinaa niistä puhua. Toki jos tarkoitus on vain trollailla, niin sitten ei mitään hätää. Antaa palaa vaan.

        Mikäs tuossa muka oli väärin?


      • ........
        Geenirealisti kirjoitti:

        Mikäs tuossa muka oli väärin?

        No ainakin se että nimenomaan suomalaisten geenipohja on poikkeuksellisen laaja jopa maailmanlaajuisesti tarkasteltuna.
        Eli ne "sisäsiittoiset" kansat löytyy ihan jostain muualta kuin Suomesta.


      • Geenirealisti
        ........ kirjoitti:

        No ainakin se että nimenomaan suomalaisten geenipohja on poikkeuksellisen laaja jopa maailmanlaajuisesti tarkasteltuna.
        Eli ne "sisäsiittoiset" kansat löytyy ihan jostain muualta kuin Suomesta.

        Kieltämättä sekin tekee hyvää että kaikki Suomen heimot sulautuvat toisiinsa, mutta pelkäänpä että se ei oikein riitä koska geneettisistä eroista riippumatta heimoillamme on samoja vaivoja yhteisen alkuperän takia. Ulkomaalaisilla toki on omat periytyvät vaivansa mutta jos tänne tulee porukkaa ympäri maailmaa niin nämä vaivat pysyvät olemattoman harvinaisina koska vaivat täytyy yleensä periä kummaltakin vanhemmalta.


      • hoooohooo ho ho
        Geenirealisti kirjoitti:

        Kieltämättä sekin tekee hyvää että kaikki Suomen heimot sulautuvat toisiinsa, mutta pelkäänpä että se ei oikein riitä koska geneettisistä eroista riippumatta heimoillamme on samoja vaivoja yhteisen alkuperän takia. Ulkomaalaisilla toki on omat periytyvät vaivansa mutta jos tänne tulee porukkaa ympäri maailmaa niin nämä vaivat pysyvät olemattoman harvinaisina koska vaivat täytyy yleensä periä kummaltakin vanhemmalta.

        Vielä selität, etkä ymmärrä olla jo hiljaa. Eikö se nyt vieläkään auennut, et suomalainen geenipohja on laaja, siinä on vaikutteita idästä ja lännestä.


      • Geenirealisti
        hoooohooo ho ho kirjoitti:

        Vielä selität, etkä ymmärrä olla jo hiljaa. Eikö se nyt vieläkään auennut, et suomalainen geenipohja on laaja, siinä on vaikutteita idästä ja lännestä.

        Ihan sama kuinka kaukaa meidän suomalaisten esi-isät ovat tulleet. Suomessa on tapahtunut useampi geneettinen pullonkaula joiden takia tietyt geenit joiden pitäisi olla harvinaisia ovat yleisiä. Uusi geeniperimä ajaisi alas ongelmallisten suomalaisgeenien yleisyyttä.


      • rferwrwre
        Geenirealisti kirjoitti:

        Ihan sama kuinka kaukaa meidän suomalaisten esi-isät ovat tulleet. Suomessa on tapahtunut useampi geneettinen pullonkaula joiden takia tietyt geenit joiden pitäisi olla harvinaisia ovat yleisiä. Uusi geeniperimä ajaisi alas ongelmallisten suomalaisgeenien yleisyyttä.

        Sä olet pihalla, älä viitsi kirjoitella lämpimäksesi asiasta, josta ymmärrät raapaisun pinnalta, minäkin osaan kertoa jotain kuulennon erivaiheista, mutta en valitettavasti kykene kyseistä laitetta rakentaa taikka saati reittiä laskemaan tarkalleen perille.


      • 231213

        "tse ainakin kannatan monikulttuurisia suhteita koska vain niiden avulla sisäsiittoisuuttamme voidaan vähentää."

        Onko teillä päin sisäsiittoisuutta? No, jossain Kainuun erämaiden pikkukylissähän sitä on tosiaan männävuosina ollut havaittavissa, mutta eipä se muualla ole ollut ongelmana. Väite Suomen sisäsiittoisuudesta osoittaa vain täydellistä tietämättömyyttä ko. aiheesta.


      • 20+8
        Geenirealisti kirjoitti:

        Ihan sama kuinka kaukaa meidän suomalaisten esi-isät ovat tulleet. Suomessa on tapahtunut useampi geneettinen pullonkaula joiden takia tietyt geenit joiden pitäisi olla harvinaisia ovat yleisiä. Uusi geeniperimä ajaisi alas ongelmallisten suomalaisgeenien yleisyyttä.

        Onko todella ihan jokaisen suomalaisen esi-isät käyneet läpi ne samat pullonkaulat? Vai olisiko niin, että se Kainuun metsässä ollut pullonkaula ei ole sama kuin Saaristomeren pullonkaula? Retorisia kysymyksiä. Ei tarvitse vastata kun et selvästi asiasta mitään tiedä ja koko heitto oli muutenkin näiden palstojen vakiotrollauksia.


      • Entäpä
        hoooohooo ho ho kirjoitti:

        Vielä selität, etkä ymmärrä olla jo hiljaa. Eikö se nyt vieläkään auennut, et suomalainen geenipohja on laaja, siinä on vaikutteita idästä ja lännestä.

        Lähde väitteellesi? Eri asia kuinka laaja on alkuperäinen pohja, jos se myöhemmin vuosisatoja on vain pyörinyt kylän/naapurikylän sisällä samoilla geeneillä.


      • 3+6
        Entäpä kirjoitti:

        Lähde väitteellesi? Eri asia kuinka laaja on alkuperäinen pohja, jos se myöhemmin vuosisatoja on vain pyörinyt kylän/naapurikylän sisällä samoilla geeneillä.

        Jos nyt otetaan kymmenen suomalaista ja suljetaan ne 100 vuodeksi yhteen huoneeseen lisääntymään, onko suomalaisten geeniperimä sisäsiittoista sen jälkeen kun näiden jälkeläiset päästetään taas ulos muiden joukkoon? Kaikki suomalaiset eivät ole käyneet niitä samoja pullonkauloja läpi. Meillä ei ole olemassa koko kansaa koskevaa vahvaa perustajavaikutusta.

        Muutenkin tarinat suomalaisten sisäsiittoisuudesta ovat vahvasti liioiteltuja kansantarinoita. Ei meillä kuitenkaan lähisukulaisuusliittoja ole harrastettu, vaan serkusavioliittoja, jotka ovat geneettisessä mielessä täysin eri asia, vaikka toisissa kulttuureissa lasketaankin insestiksi. Ja serkusavioliittokin on meillä ollut pakon sanelema poikkeus eikä kulttuurinen tapa kuten mm. Lähi-idässä laajasti.

        Lisäksi on syytä muistaa, että jo parin sadan yksilön populaatio on täysin kykenevä terveeseen uudistamiseen ja kasvuun ilman minkäänlaisia geneettisiä ongelmia. Tätä taustaa varten on aivan naurettavaa ja täydellistä tietämättömyyttä osoittavaa selittää, että 5 miljoonan populaatioon tarvitaan ulkopuolisia geenejä sisäsiittoisuuden estämiseksi. Provoinahan nämä heitot ovat oikein mainioita kun sitten muuta asiasta tietämättömät saavat herneen nenään, mutta tieteen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä.


      • heheheheh hehehe
        231213 kirjoitti:

        "tse ainakin kannatan monikulttuurisia suhteita koska vain niiden avulla sisäsiittoisuuttamme voidaan vähentää."

        Onko teillä päin sisäsiittoisuutta? No, jossain Kainuun erämaiden pikkukylissähän sitä on tosiaan männävuosina ollut havaittavissa, mutta eipä se muualla ole ollut ongelmana. Väite Suomen sisäsiittoisuudesta osoittaa vain täydellistä tietämättömyyttä ko. aiheesta.

        Älä ny veikkosta. Me tarvitsemme entisiä rikollisia kommunistien jälkeläisiä ja kuujumalan kumartajia rikastuttamaan "köyhiä geenejämme". Eihän meille ole edes venäläisen ajotaitoa tai albaanin ahkeruutta.


    • vapaus valita

      Niin,yhdyn siinä määrin edelliseen(solvaamatta kenenkään ulkonäköä);että antaa

      kaikkien avioparien olla onnellisia valitsemansa puolison kanssa!!!

      • tietysti toki

        Jos on tuottava yksilö, niin mikäpä siinä. Valitettavasti tilastot puhuvat vähän muuta kieltä, vai onko sekin suomalaisten "salaliitto". Oliko eilen tapahtunut kolmen suomalaisen pahoinpitely suomalaisuuden syytä. Ainakin tekijöiden mukaan oli.


    • realistiii

      En ole kateellinen, mutta ärsyttää sellaiset, jotka oleskeluluvan saatuaan eroaa ja ryhtyy yhteiskunnan eläteiksi. Tällaista on tapahtunut omassa kaveripiirissäni. Tosin onnistuneitakin suhteita on joukossa.

    • katsos kun

      Jos se tummahipiäinen tai slaavi jää tänne kymmenen kakaran kanssa KELAN luukulle, niin se maksaa. Typerillä nimikkeillä kutsumasi henkilöt sentään ovat syntyperäisiä suomalaisia joilla varmasti on tämän maan puolesta taistelleita sukulaisia. En heillekkään halua mitään erityiskohtelua, mutta ovat oikeutetut saamaan riittävän toimeentulon. Venäläisethän sitäpaitsi itse kerskuvat miten erinomainen ja vauras Venäjä on. Kummastipa se ihmisvirta silti tästä "vauraudesta" huolimatta näyttää jatkuvan. Ruotsalaisillahan jugoslaavit ovat vastaavanlainen ongelma. Sinulle kelpaavan naisen? Eiköhän se joka sinut elättää ole kelvannut. Turhaan leikit jotain miljonääri jossakin keskenkasvuisten luuserien nettipalstalla.

    • 4324566

      Sitä sopisi kysyä tuolta yhdeltä sekopää sika-amalialta, mikä suuri henkilökohtainen tragedia pääsi hänen elämässään tapahtuun, että nyrjähti nuppi noin pahasti. Semmoista huhu kertoisi, että olisi oma mies aikoinaan jättänyt aasialaisen naisen takia, ja lapsetkaan ei viihdy sika-amalia seurassa johtuen tuosta vihasta ja alkoholi ongelmasta.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe