Auton korjausta

autosanopoks

Pitäisi autoon tehä iso huolto mutta missä se kannattaa tehdä Kemijärvellä? Minulla ei ole itsellä tietoa noista korjaamoista niin olisi kiva tietää keitä suosittelette.

Entä onko Kemijärvellä yhtään autofixaus paikkaa missä onnistuu auton sisätilojen pesu yms?

Kiitos jo etukäteen.

29

1182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13mm kiintoavain

Eiköhän ne isot huollot kannata teetättää merkkiliikkeessä. Tojota onnistuu täällä, muut merkit roissa.

• jore999

Joren korjaamolla!

• More more :O

Tai Mourupekan?

• YG

Tai Pärnäsen korjaamolla ...molla... molla !

• Peksu 69

Mourullahan oli ennen paja Kallaanvaarssa mutta se talo taitaa olla jo purettu, liekkö toiminta jatkunut muualla?
      Siinä oli kyllä oikein kunnon Pärnäsen nyrkkipaja missä hinta ja laatu kohtasivat, halvempaa oli mitä oikealla korjaamolla mutta mikään ei tullu ainakaan paremmaksi mitä oli sinne vietäessä :)
      Eli ensin halvalle ja sitten hyvälle korjaamolle...

• JOKU

eiköhän tuo kemijärven autokorjaamo ole paras, sijaitsee teollisuus kylällä, ite ainakin olen sielä autoa käyttänyt, ja juhan autoon ei kanneta autoa viedä jos ei ole tojota miehiä, auto avussa ei ole kuin kännisiä korjaajia, tunturiauto on mitä on jne.....

• kymysys1

Onko Kemijärven autokorjaamolle sähköpostioisoitetta minne voisi laitella huoltotarjous pyyntöä?

• japsi 12

Eipä ole kaksinen korjaaja tervola puolet osista irti ja airamtunteja tolkuttomasti,pikkurempassa 5 tyäpäivää,että silleen!

• pöllipekka
        japsi 12 kirjoitti:

Eipä ole kaksinen korjaaja tervola puolet osista irti ja airamtunteja tolkuttomasti,pikkurempassa 5 tyäpäivää,että silleen!

samaa mieltä,kävin kerran ja se riitti,valohoitoa enimmäkseen!

• jösses

ajele vaan suosiolla heti Sodankylään siellä homma hoituu. sinne Ivalon tien varteen pohjoispäähän keskustasta ja oikealle.....

• JOKU

Kysymys 1:selle, en ainakaan ole löytänyt sähköpostiosoitette kemijärven autokorjaamolle pelkkä puhelin numero kyllä löytyy.....

• Aikaansa edellä

Voi hyvä mies,lue autolehtiä,niin viisastut.Osta fordi,ei tartte kuin öljyt vaihtaa ja filtteri (öljynpuhdistaja),niin taasen 15000 km.saa ajella.Älä osta "remmikonetta",remmin vaihto maksaa maltaita.Ei tartte talvella raaputella tuulilasia (sähkölasi,vain fordissa),tehoja noin:200 hp.Vilkun käytöstä vielä,luusuantielle kun kääntyy,ei tartte vilkkua käyttää.Siltä kaistalta ei voi kääntyä,kuin kirjastoon (ja silloin vilkku oikealle) jos koivuniemelle, vilkku vasemmalle.

• JOKU

Aikaansa edellä: oletkos juuri niin tyhmä että olet fordin laittanu, SE ON SAIRAUTTA OMISTAA FÖRDI voi jumalauta mitä pellejä.............. :D

• palvelevat

VIe autosi Kalotin Korjaamolle. Asiallinen ja joustava sekä osaava palvelu. Töissä kolme miestä, kokemus, keski-ikä ja nuorimies....

• Käyty on

Olen samaa mieltä.Ainoa jossa ei sanota,en tiedä.Asiallinen palvelu ja toimii.Osat hankitaan vaikka ruotsista,jos suomesta ei löydy."Kivimatti" on asiansa osaava mies.

• Mazdago
        Käyty on kirjoitti:

Olen samaa mieltä.Ainoa jossa ei sanota,en tiedä.Asiallinen palvelu ja toimii.Osat hankitaan vaikka ruotsista,jos suomesta ei löydy."Kivimatti" on asiansa osaava mies.

Käyty on kalotilla,autoavussa ja tervolalla. Vuoriautoon en autoani vie huolimatonta porukkaa ja tosi hidas oisko sitä valohoitoa, muut ok kalotti ehkä paras.Toyota osaa vain omiaan.

• arro

Jos olet naispuolinen asiakas, älä mene ainakaan Kalotille.

• JDTHJNMD

MIKSI

• nissan luu pää

missä vika, mattihan on asiantuntija autoihin. onko jokin muu
      asia vialla, kun et suosittele naisille. aina olen saanuit asiallisen
      palvelun. korjauskin on ollut laatutyötä. kerro, että tiedän seuraavalla kerralla, kun autoon tulee jotain vikaa. herää kysymys, mistä on kyse. kerro pliis

• tyytyväinen asiakas

Itse olen saanut tähän mennessä poikkeuksetta erinomaista palvelua TunturiAutosta. Edulliset hinnat, varaosapalvelu samassa yhteydessä. Kokonaisuudessaan hyvää palvelua.

Tietääkseni huoltavat ja korjaavat melkeinpä merkistä riippumatta; itse olen käyttänyt VW:tä, Skodaa ja Audia ko. yrityksessä eikä ole pahaa sanottavaa.

• timberjack´s

Minä käytin aston martinia, lamboa ja porchea ei valittamista pelaavat kuin enkelit!

• 169

No et kyllä ole tullu kylillä vastaan.???

• nuffetti

Joo, ei niillä liikkeelle pääse. Enkelillä rattastanu.

• utkunputku

uniset on jutut .väri on sininen

• kklmi

Juhan -Autossa näyttää varaosa myyjä olla aina rapulassa kun olen käyny.. eikö siellä ole nolla toleranssi työntekijöillä ?

• Nollataulu

Että ei ole muutenkaan mikään ruudinkeksijä!
        Olisi kyllä tarjolla oikeitakin myyjiä mutta hyväveli verkosto näkyy toimivan taas :(

• töisappikukko

No kun sen appiukko on sielä töis

• kusetettunainen

Jos olet nainen ÄLÄ vie Tunturiautoon, kusettavat olemattomilla vioilla. Vie Tervolalle

• hermosyyhy

Jos olet nainen ÄLÄ aja autolla, taitonne ovat olemattomat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe