juuu elikkäs oon tässä jokusen kuukauden miettiny mitä 13 vuotiaalle poikaystävälleni ostaisin joululahjaksi ..... eikä hommasta synny mitään ! olemme seurustelleet pian 3kuukautta ja tiedän kyllä mistä poikaystäväni mitää mutten silti keksi yhtääään mitään ! vaatteita en haluaisi antaa lahjaksi eikä muutenkaan mitään kovin kallista , kiiiitos jos joku auttaa ongelmani kanssa !
joululahja poikaystävälle !!
14
399
Vastaukset
- anna suukko
Vaikee sanoo, kun ei tunne ihmistä...
- molovittupäässsssss
Anna sille anaaliseksiä.tykkää.
- Sohvi-täti
..sä "molovittupääss" voisit mennä ton sarakullan kanssa sinne pedofiili-sedän tykö kunnon persepanoon. Tekis sulle hyvää ja taitaa olla sulle jo tuttuakin hommaa.
- sarakulta
runkkaa häntä
- hyvää joulua
Oletpa saanut ikäviä vastauksia...kertovat ko. vastaajan ajatusten tasosta/kypsymättömyydestä...
Tärkeintä lahjassahan on se ajatus. Jotain pientä ettei sitten kumpaakaan harmita jos menee metsään..mitä hän harrastaa? löytyiskö sieltä ideaa? vaatteista voisi ajatella jotain vaikkapa hanskoja ja mukaan kiva kortti tyyliin :kun pidät näitä ajattele minua ...tai: olet ihana ja sen vuoksi en halua että palellut ..tms. Jokin pieni kiva juttu ja mukaan viesti että ajattelet juuri häntä..Ja se viesti on sitten se tärkein asia siinä lähjassa!
Tämä tyylinen sopii kyllä ihan minkä ikäiselle vain
- niin minä teen.
No kuule, pelithän ne rulettaa, joten osta joku peli!
Siihen kaveriksi sitten vaikka suklaalevy, eiks je?
Jos et raski peliä ostaa, osta joku hopeekoru, ne ei maksa edes paljon kultasepänliikkeessä. Siellä on monesti sellaisia alennuskoreja, mistä saa edullisesti koruja..Itse sain 15 eurolla kerran kivan korun pojalle. - lällislää
Osta vaippoja.
- ...
Joku hyväntuoksunen suihkugeeli dödö tai vaikka hopeinen rannekoru, ei pitäs kovin paljoa maksaa.
- olettelapsia89
jos et keksi kertakaikkiaan mitään, niin anna vaikka lahjakortti johonkin liikkeeseen jossa tykkää käydä... leikkiikö tuon ikäiset vielä nukeilla kun en muista enää, ehkä ei enää nykyaikana :p musiikkia? leijonavaakunakoru? elokuva voisi toimia hyvin jos tiedät minkälaisita tykkää. voisit vaikka kysyä suoraan mitä haluaa, niin tulisi ainakin oikeanlainen.
- torturia97
jos on ymmärtäväinen jätkä niin pahvilaatikko johon rusetti päälle, annat sen hälle ja hän avaa "tää on tyhjä" mut sanot "ei vaan siellä on sata halia ja pusua vain sua varten."
:33 olen 14- hppöl
osta vaikka poikaystävällesi jotain sellaista mistä hän pitää ja riippuu haluatko lahjan olevan sellainen jolla on tunne arvoa? itse en antaisi tyhjää laatikkoa jossa sata halia ja pusua jne. koska sitte harmittaisi jos poika on ostanut jonku tosi kalliin lahjan ja ite antaa pahvilaatikon...joku hyvän tuoksuinen dödö,pehmonalle( tunne arvoa ja säilyy pitkään toisin kuin esim. suklaalevy :D), joku koru esim kaulaketju,rannekoru jne. harrastuksiin liittyvä. käytä mielikuvitusta! :))
- torttu ei kirjautune
noniin voihan sen noinkin ajatela
- tommonen ois
http://www.nomination.com/create_your_modular_bracelet?o=2024&b=4970&l=19
tommonen ois aika kiva jollekki itekki ostamas poikaystävälle ;)) - onnellinen mies
Mikset anna mitään kallista. Jos sä rakastat sitä niin silloin lahjan hintaa ei katsota. Mä sain mun tyttöystävältäni synttäri lahjaksi skootterin. Eikä ollut mikään halpa varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161452Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291012- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66851
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668