Ajan n.6500 km vuodessa pyärällä. Jotkut ovat sanoneet että Rossano olis hyvä. En tiedä. Neuvokaa pölöjää.
Mikä siinä vois ensimmäisenä levitä, Voiko huoletta huitasta semmosen 200-300 km ilman suurempia varaosavarastoja?
Mikään maailmassa ei vituta enempää, kuin se että: Olen polkemassa tuttavilleni kylään kolmensadan kilometrin päähän ja n.260:nen kilometrin kohdalla Nexus 7 vaihteisto sanoo työsopimuksen irti. Onneksi linja-autoliikenne Suomessa vielä jollain tavalla toimii.
Onko Rossano Trekking hyvä pyärä?
5
1695
Vastaukset
- Alkup. Maantiepyöräi
Rossanon crossarit ovat periteisesti olleet pitkärunkoisia ja vakaita ajettavia. Hyvin retkipyörämäisi, joten sopivat kyllä matkapyörän aihioksi. Jos haet huoletonta vaihtoehtoa, niin osasarjaksi ainakin 105.
- Sama mies
http://www.rosswheel.com/rossano/2006/index.php?page=malli&sex=m&menu=8&malli=mallit&id=cross_105_kampanja_2011
Eli tuollainen pohjaksi. Itse päädyin hintavertailun jälkeen tarjous Spessuun. Myös Focus ja Kona olivat pitkään listalla. - Ns. Rosss.
Aika roskapyöriä nuo rossaanot. En keksi ketään kaveria, joka olisi tuota merkkiä suosinut.
- 1238102839
Provoketku tämä. Noloa.
- Eve99
Mulla on ollut Touring-malli reilu viisi vuotta työmatka- ja retkikäytössä. Ajan kyllä vähemmän kuin sinä, 3-5 tuhatta km vuodessa. Kuluvia osia on vaihdeltu tietenkin jo monesti, mutta pyörä on hyvässä iskussa muuten ja voin suositella.
Tosin näin talven loskakeleihin maastopyörä olisi varmaan parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632