Minkä ikäisen on sopivaa viettää vielä haalarielämää?
Opiskelijaelämän
12
299
Vastaukset
- miehenkuvotus
Itse olen 27, ja vielä opiskelija. En ole haalareita käyttänyt enään 4 vuoteen, liian vanha siihen. Jokainen tietenkin määrittää itse, Enään en käy edes missään opiskelijatapahtumissa, koska olen niihin liian vanha.
- 16
munkin mielestä ne on alle 25-vuotiaille. enemmänkin niille 18-21 ikäryhmälle
- haaaaaamu
Alkaa se juna olla jo mennyt nyt 26-vuotiaana.
"Enään en käy edes missään opiskelijatapahtumissa, koska olen niihin liian vanha. "
Siellähän sitä nuorta laatupimppiä tietenkin olisi. Tosin en mä mitään naisia saanut silloinkaan kun opiskelin hetken AMK:ssa. Teknillisessä korkeakoulussa oli kyllä muistaakseni yksi tyyppi, joka vietti haalarielämää vielä pitkälti yli 40-vuotiaana. Olikohan tietotekniikan osastolta. Hän on jo aika tunnettu tapaus opiskelijoiden keskuudessa. Tiedän tuosta, vaikka itselläni ei ole ollut mitään kiinnostusta noihin asioihin.
Muutenkin voin sanoa että ne korkeatasoisimmat opiskelijat sekä Teknillisestä korkeakoulusta että Helsingin yliopistosta mitä tunsin eivät olleet kiinnostuneita tuollaisesta opiskelijaelämästä lainkaan. Junttien touhua, ja niin edespäin.- vanja-eno
Joskus voi ihan pitää hauskaakin, eikä keskittyä olemaan korkeatasoinen.
- goljadka
itse alotin yo:ssa vasta 21-vuotiaana, ja koin jo silloin olevani liian vanha tollaseen pelleilyyn. ekana vuonna oli haalarit päällä pari kertaa jossain turhaakin turhemmissa opiskelijabileissä, sen jälkeen oon käyttäny niitä autoa korjatessa :)
muutenkin tuntuu että noi opiskelijariennot on suunnattu enemmän niille kilteille tytöille ja pojille joilta jäi teini-ikä kokonaan elämättä ja nyt aikuisena pitää ottaa sitä takas kun saa "luvalla" ryypätä... ja niille keitä ylipäätään kiinnostaa viettää aikaa opiskelukaverien kanssa, mua ei.- veit sanat suustani
täsmälleen sama havainto. lisäksi tuntuu olevan maalaisille tärkeempää. todennäköisesti kotiseudullaan ollut tiukempi sosiaalinen kontrolli.
- vcxvxcvxc
veit sanat suustani kirjoitti:
täsmälleen sama havainto. lisäksi tuntuu olevan maalaisille tärkeempää. todennäköisesti kotiseudullaan ollut tiukempi sosiaalinen kontrolli.
Höpö höpö. Opiskelijaelämä sopii niille, jotka ovat sosiaalisia. Itse en haalareita ole koskaan hommannut, mutta opiskelijabileissä olen ollut mukana toisinaan ja ihan hauskaa on ollut.
- tavis
Opiskella voi aina, mutta haalarit on ollu päällä kerran vuosia sitten. Sellaista yo-showtahan se enemmänkin on.
- opiskelu kannattaa
minkä ikäisinä te vielä viiletitte näissä bileissä?
- puumat ok
ukot tyttöjen perässä ei
se on yleinen mielipide- haaaaaaamu
Teinipillua on saatava hinnalla millä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939