Olen hankkimassa polar A5-sykemittaria, mutta haluaisin vielä kuulla muiden kokemuksia kyseisestä laitteesta. Harrastan liikuntaa n. 4-5 krt/vko sisältäen pyöräilyä ja lenkkeilyä. Onko sykemittarissa oleva kalorinkulutus-toiminto varmasti luotettava? Ja mikä on sopiva syke rasvanpoltolle kun olen 26 v. mies ja painan 83 kg, pituutta on 170 cm.
Polar A5
1
1654
Vastaukset
- kille
Kyllä nuo kalorimittarit antaa suuntaa- antavaa tietoa kulutuksesta, mutta onhan niitä kiva seurata.
Syke on paljon puhuttu asia näissä foorumeissa. Mutta peruskuntoa kehittäessäsi älä nosta sykettä yli 160- laakin. Joillekin saattaa 150 olla ihan hyvä peruskunnon syke. No, miksi puhun peruskunnosta, jos kysymykset koskee rasvanpolttoa? Koska peruskuntoharjoittelu pitkäkestoisena- yleensä yli puolituntia- soveltuu myös laihdutukseen. Eli kone käy tehokkaasti, mutta ei liian kovilla kierroksilla!
A5:nen on hyvä mittari, mutta onhan noita muitakin.
Mutta, jos haluat painoa pois niin tee pitkiä lenkkejä suht matalalla sykkeellä. Voin sanoa kokemuksesta, että neljä 3-5km:n lenkkiä viikossa ei vielä laihduta meikäläistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743