Mitenkä ois helpointa ja turvallisinta saada selville, onko hyvä ja rakas uusi ystäväni ihastunut minuun. Suoraan en kehtaa kysyä. Se tuntuisi niin epätoivoiselta.
Jos on itse ihastunut, helposti toki tulkitsee enemmän toisen käytöksestä kuin pitäisi. Kuitenkin tämä henkilö reagoi aika voimakkaasti mielipiteisiini, pitää niitä tärkeänä ja välillä heittää läppää ja sen suuntaisia kommentteja. (esim. kommentteja, joista voisi ymmärtää hänen haluavan suudella minua)
Sitten kuitenkin jos itse heitän samantyyppistä takas (ihan vain nähdäkseni, oisko kiinnostunut) niin sitten ei välttämättä kuitenkaan lähde yhtään mukaan sellaiseen eikä osoita, että ois kiinnostunut. Sitten jos mä taas oon vähän passiivisempi ja unohtanut koko jutun, niin saattaapi olla, että hän taas alkaa heittää sen tyyppistä juttua.
Muilla vastaavia tilanteita ollut ja mitäs tuollaisessa kannattaa tehdä? Onhan toki pieni mahdollisuus, että asianomainen henkilö sattuu kanssa lukemaan juuri tämän viestin. Jooh se todennäköisyys yksi sadasosa promillea..
Miten saa selville onko toinen ihastunut?
7
235
Vastaukset
- ..........
Mies saattaa olla samantyyppinen kuin minä, eli kylmenee, kun nainen näyttää kiinnostustaan. Kun taas vähän vetäydyt tilanteesta, niin kiinnostus lisääntyy. Tämä on itse asiassa aika suuri ongelma, josta miehen pitäisi päästä eroon kyetäkseen normaaliin parisuhteeseen. Eihän suhteessa ole järkeä, jos toisen osapuolen on koko ajan esitettävä etäistä ja vaikeaa. Minulla tässä on varmaan taustalla jonkinlaista läheisriippuvaisuutta, huonoa itsetuntoa ja muutoshaluttomuutta.
- tai tai
no voisit vaikka pyytää sitä miestä raflaan ja sit tanssimaan hitaita. Sit kattelet sitä silmiin ja suutelet. jos lähtee karkuun niin ei ole kiinnostunut.
- jaonnistumis%tälle??
Lukuisten innokkaiden kavereittesi avustuksella tietenkin!!!.
Yhdestä tai kahdesta uskotustasi teet etsivän, joka seuraa ihastuksesi kohdetta (jos pysyy perässä) ja valokuvaa, mahdollisesti video tapahtumia ja raportoi niistä sinulle. Muista teet houkutuslintuja, jotka yrittävät iskeä ihastuksesi kohdetta. Jos ihastuksesi kelpuuttaa luottokavereitasi lähempään tuttavuuteen, ottavat he selvää tämän elämän tavoistasi ja ajatusmaailmastasi, jotta sinä voisit analysoida omia mahdollisuuksiasi hänen suhteensa mahdollista vakavaa, loppuelämän kestävää parisuhdetta ajatellen. Olet varsinainen alfa-uros tämän operaation onnistuneesti suoritettuasi.
Terveisin ihastuksesi kohde - Suutele
sitä!
- Tee aloite!
Miksi sen muka pitäisi aina olla miehen tehtävä?
- neuvoja :)
näytä sille puhkinussittu huoranvittusi ja anna hänen tehdä päätös kaikessa rauhassa näkemästään.
- sehr kynik
Koska olet nainen, niin odottelet kaikessa rauhassa, ja kiukuttelet välillä sille miehelle, kun kaikki ei etene odotustesi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737