Lähestyminen ei itselleni taida olla se suurin kompastuskivi, mutten tiedä miten edetä, että naisen saisi osoittamaan edes jotain kiinostusta minua kohtaan? Että hän mm. soittelisi/viestittelisi omasta aloitteestaan, ettei kaikki yhteydenpito olisi vain minun harteilla? Tähän asti olen kyllä yrittänyt kysellä suht koht neutraaleja asioita (ei liian henkilökohtaisia) ja kehuakin. En ole kylläkään sieltä sosiaalisimmasta päästä, yritän pitää keskustelua yllä ja olla vähän viihdyttäväkin, jotta hiljaisilta hetkiltä välttyisi, aina ei pysty, mutta yritän kuitenkin!
Vastaukset 6
- EXpimp
Älä kysele vaan anna syitä soitella. Jos sun kanssa on kivaa, nainen pyytää seuraksi. Jos kysyt jtn, se olkoon jotain mitä muut ei kysy. Hauskuuta.
- Join the club
Siis toi sun tilanne on niin sama kuin mulla. Pitääkö jatkaa hienovaraista tutustumista vai nostaa kissa pöydälle ja pelata heti riskillä? Itse en pystyisi nyt ajattelemaan että kysyisin suoraan tyttöä(ni) ulos ja jos hän kieltäytyisi niin olisin murtunut sen jälkeen... Mielummin yritän saada yhteisen sävelen ja tutustua vieläkin paremmin ja sitten kysyä. Mitä mieltä te muut ootte?
- 12+4
Ite oon sitä mieltä että monasti on parempi hieman tutustua ennen kuin pyytää sinne kahville tai mihin ikinä. Jos liian nopeasti "töksäyttää" niin jotkut naiset saattavat mennä vähän hämilleen ja kieltäytyä karkeasti sanoen refleksinomaisesti. :-D
Mutta toisaalta sitä ei kannata hirveän pitkään vetkutellakkaan. Jos tulee pakit, niin ei sille mitään voi. Ravistelet tytön ulos päästäsi parhaasi mukaan ja alat katselemaan seuraavaa. Ei elämässä kannata murehtia sellaisia asioita joille ei mahda mitään.- Jösses taas
"Ite oon sitä mieltä että monasti on parempi hieman tutustua ennen kuin pyytää sinne kahville tai mihin ikinä. Jos liian nopeasti "töksäyttää" niin jotkut naiset saattavat mennä vähän hämilleen ja kieltäytyä karkeasti sanoen refleksinomaisesti. "
"Mutta toisaalta sitä ei kannata hirveän pitkään vetkutellakkaan. Jos tulee pakit, niin ei sille mitään voi. Ravistelet tytön ulos päästäsi parhaasi mukaan ja alat katselemaan seuraavaa. Ei elämässä kannata murehtia sellaisia asioita joille ei mahda mitään. "
Vittu että joku osaa antaa samassa viestissä kaksi päinvastaista ohjetta.
Veikkaan että nainen tai neiti joka ei ymmärrä miesten elämästä lainkaan eikä siitä mitä hänen tulisi tehdä ettei vain olisi passiivinen pirjo.
- Aktiivinen nainen
No itse kyllä otan aina oma-aloitteisesti yhteyttä mieheen, joka kiinnostaa. Eli ehkäpä et ole kiinnostava. Toisaalta olen huomannut ettei miehiä kiinnosta aloitteelliset ja aktiiviset naiset. Suo siellä vetelä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483