Kiusaaminen

Kiusattu....

Oon 13v poika, koulussa jengi nimittelee, tönii, heittelee muhun kumeja.. Mulla ei oo sen takia paljoo ystäviä. Sitten vapiksella tyypit joita en tunne kun vähän ( ei samasta koulusta ) Semmoset 12v pojat alkaa heittelee lumipalloi naamaa ulkona.. Ne kysy nukunko? Menin lepäämään pois tilanteesta. Ne kysy: ollaanko lumisotaa? Emmä ny jaksa. Oon muka laiska tyyppi. Suutuin, otin lähimmällä olevan tyypin perään juoksee kun ne lähti pakoon, menin yhen tyypin perään tönimällä käsilla maahan jolloin se tippu, työnsin vähän päätä lumeen. Aloin muka ragettaa? Sit ne alko kolmestaa haukkuu.. En jaksa tehä hirveesti mitään.. Mitä mieltä ootte?

4

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö-16v.

      No tuo on vaan tuota tuon iän niin perus perseilyä... Eli ylä-aste ikä on just tuota...

      Mutta jos oot viisaampi, etkä osaa lähtee tuohon mukaan (mistä oon erittäin ylpee) niin, sano vaan opettajille, on sekin parempi olla "rollikello" kuin että ottaa koko ajan nälvintää niskaasa... sit voitte yhdessä kattoo mikä on paras vaihtoehto sulle tuosta selviimiseen :)

    • jonne86

      Komppaan ylläolevaa. Perus seiskaluokka. Koita kestää...

    • -J.

      Laita niiden k*sipäiden puh. numero mulle mailiin niin kerron niille mitä tapahtuu jos se pelleily siellä koulussa jatkuu!

      [email protected]

    • Kuulostaapa kurjalta, että sua on kohdeltu koulussa tollain. Ensinnäkään sä et ansaitse tollaista kohtelua. Sua, niin kuin kaikkia muitakin, pitää kohdella hyvin. Totta kai vihastut, kun sua kohdellaan väärin. Se on tervettä. Mutta toinen asia on se, mitä sitten teet. Komppaan edellistä siinä, että ei kannata lähtee vastaan samalla mitalla. Siitä ei synny mitään hyvää.

      Olisko sulla joku aikuinen, jolle voisit luontevasti kertoa tuosta? Kiusaaminen on saatava loppumaan. Tietenkin, jos uskallat, on hyvä, että sanot itse kiusaajille, että "tämä saa loppua nyt". Mutta aikuisista kannattaa kertoa asiasta vähintäänkin omalle vanhemmalle tai huoltajalle ja koulussa joko opettajalle tai kuraattorille. On aikuisten tehtävä ja velvollisuus auttaa sinua tuossa asiassa.

      Älä jää yksin! Sinä olet arvokas ja sinua kannattaa suojella.

      Yst. terv. Suvi Kaikkonen, Olarin seurakunta, erityisnuorisotyö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe