Nykyinen maila on Wilson nForce 800. Nyt pelitaitojen hieman kehittyessä olisi aika vaihtaa mailaa. Vaihtoehtoina olen miettinyt Yonex Voltric 70 tai Wilson BLX Vertex:iä.
Mitä mieltä olette noista mailoista vai suosittelisitteko jotain muuta. Pelaamassa käyn pari kertaa viikossa.
Olen siirtymässä myös muovisulista luonnonsulkaisiin palloihin, mitä suosittelette.
Mikä seuraavaksi mailaksi?
2
463
Vastaukset
- yonex musclepower808
Sinuna ostaisin Voltricin tai ehkä yonexin armotec 900.
- MarTekMan
Hyviä vaihtoehtoja löytyy monelta eri merkiltä ja esim. Forza:lta löytyy vastaavia mailoja!
Parhaiten selvyyden saa sillä, kun pääsee aidosti testaamaan mailaa kentällä; pelkästään "huiskiminen" ilmaa kaupassa tai nettisivuilla mainostettujen ominaisuuksien mielikuva ei aina vastaa todellisuutta.
Mikäli kiinnostaa testata Forza mailoja, niin voit katsoa vastaavia ominaisuuksia mallistosta www.fz-forza.com ja olla yhteyksissä mahdollisen testauksen osalta ([email protected]).
Forzalta löytyy myös hyviä sulkaisia pallojja (kisa- ja harrastekäyttöön), myös näistä voin kertoa tarkemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646548
- 531923
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441691- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501044Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897