Hei,
olisin halunnut tiedustella, että millainen olisi hyvä(= sisältäisi mahdollisimman vähän/ei lainkaan silikonia tai sen yhdisteitä tai muitakaan säilöntäaineita) hiuksiin jätettävä hoitoaine?
Tähän asti käytössä ollut BC:n moisture kick sarjan hoitosuihke, mutta tuoteselosteesta havaitsin sen sisätävän useampaa silikonia, joten haluaisin kokeilla jotain muuta.
Ja mitä mieltä olette tällaisia ainesosia sisältävästä tehohoidosta:
Aqua,Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Keratin, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, PEG-20 Stearate, Stearalkonium Chloride, Octyldodecanol, Ethylhexylglycerin, Panthenol, PG- Hydroxyethylcellulose Cocodimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbic Acid.
Mielestäni ei sisällä mitään kovin haitallisia ainesosia vai olenko väärässä?
Silikoniton hiuksiin jätettävä hoitoaine?
6
1984
Vastaukset
- tykwaru
BC:n moisture kick sisätläää silikoonia ja juuri siitä syystä saa hiukset tuntumaan pehmeiltä ja kiiltäviltä. Siksi en itse käytä mutta olen huomannut sen tekevän kyllä kauppansa. kai se kuitenkin hoitaa siitä huolimatta hyvin hiuksia.
- suomalaine blondi
BC:llä on myös hiuksiin jätettävä voide vaikeasti käsiteltäville hiuksille. Nimeltään smooth shine ,pehmentää ja hoitaa hyvin kuivia hiuksia ja erittäin tehokas ,varsinkin valkaistuille hiuksille! Sen silikonipitoisuudesta en mene sanomaan nyt mitään?
- 14+17
XZ-hoitosuihke toimii ainakin minulla. Antaa kiiltoa hiuksiin ja poistaa sähköisyyden.
- hiushullu
body shopin hoitsikat on ainakin useimmat silikonittomia, en usko että niissä on muitakaan tuoteyhdistelmiä silikonista yms:) mut en oo varma.
- kuivakarva
Hain itse silikonitonta hiuksiin jätettävää hoitoainetta, löytyi blogi joka suosittelee XZ:aa (Suomi nousuun :p) http://glitz8glam.bellablogit.fi/2015/06/xz-kotimaista-ja-silikonitonta-hiusten-hoitoa/
- hdhdfhdfhdfhfhfd
Mitäpä jos kysyisit esim. Ruohonjuuresta tai jostain muusta ekokaupasta? Yleensä mitä pidempi tuoteseloste, sen synteettisempi tuote. Monissa luomuvaihtoehdoissa tuoteselostetta ei ole piilotettu salaperäisen koodikielen taakse.
Jos olet tähän mennessä käyttänyt silikonoituja tuotteita, niin niiden lopetuksesta voi tulla "vieroitusoireita". Ainakin itselleni luomuvaihtoehtoihin siirtyminen oli todella työlästä. En saanut hiuksia puhtaiksi jne.
Mietin sitäkin, miksi tarvitset hiuksiin jätettävän hoitoaineen? Ilmeisesti hiuksesi ovat huonossa kunnossa? Eli raaskisitko leikata vähän kuivia latvoja pois - sekin voisi parantaa hiusten vointia. Vegaanikaupassa kuulin myyjän suosittelevan edelliselle asiakkaalle hiusten hoitamista öljyllä välillä. Kokeilin itse. Aika hyvältä ne näyttävät, mutta ongelma on juuri se, että pitäisi leikata huonot latvat pois, ja kun kasvu on muutenkin hidasta, en raaski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839