Purple-keikan biisilista?

Retkuilija

Oliko joku 7.12. Helsingissä katsomassa?

3

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkailija--
      • Hard Playin' Morse

Ne, jotka eivät jostain syystä päässeet paikalle tai ne jotka eivät viitsineet sinne vaivautua laimean keikan pelossa, menettivät todella paljon. Keikka oli yksi parhaimmista, ellei paras Suomessa nähdyistä ikinä. Monta olen nähnyt ja tämä nousi muiden ylle.

Soundi oli kaiken aikaa hyvä, eikä muuten ollut liian kovaa soitettu keikka. Nyt sai nauttia kuulemastaan ilman tulppia korvissa. Melko kovaa ne silti soitti, ettei jäänyt epäselväksi kuka edelleen on hard rockin kuningas ;-)

DP soitti todella hyvin ja sinfoniaorkka vain paransi fiilistä. Vanhoja hittejä, kuten Hard Lovin' Man ja Maybe I'm a Leo oli tosi kiva kuulla, ja millä taidolla ne vedettiin! Morse soitti Hard Lovin' Maniin tosi maukkaan soolon. Morse soitti soolon melko pitkälle samoin nuotein kuin alkuperäisellä levyllä käyttäen octaveria ja sai sen kuulostamaan lähes yhtä hyvältä kuin alunperin Ritchien soittamana. Selvä kunnianosoitus Blackmorelle. V**tu, mikä sooloveto! Ja mikä soundi!!

Keikalla kuultiin ja nähtiin paljon muutakin herkkua, ja siitä jäi todella hyvä fiilis. Tuskin enää tulee toista tilaisuutta nähdä DP:tä ja sinfoniaorkkaa samalla stagella Suomessa, joten sekin huomioon ottaen keikka oli "kerran elämässä"-kokemus. Sanalla sanoen ainutlaatuinen. Thank you, Deep Purple ja Neue Philharmonic Frankfurt!

Te, jotka missasitte keikan: Youtube palvelee, joten katsokaa keikan anti sieltä. Siellä taitaa olla kaikki biisit. Samaa fiilistä kuin paikan päällä ei valitettavasti näytön kautta saa...

• Retkuilija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe