HYVÄÄ HUOMENTA,OLEN OLLUT PARI PÄIVÄÄ ILMAN ROKETSUFOORUMIA,KÄVIN SYNTYMÄ PAIKKAKUNTA FORSSA..JUUH RICKY NRLSON,OMAA ERITTÄIN MIELLYTTÄVÄN ÄÄNEN 50-LUVUN ROKKARI KUULUU KANSSA MR.TWISTIN SUURIIN SUOSIKKEIHIN NO HYVÄ FIILIS KUN IPA SAI AINAKIN YHDEN PISTEEN JATKAA TIUKKOJA PELEJÄJA TAPPARA VOITTI ÄSSÄT..JUUH KÄVELEN KUIN TYKIN KUULA..OLEN VOIMAKAS OSTIN TAMPEREELTA KOKSKETUSNÄYTTÖ ÄLYPUHEIMEN..TSEMPPIÄ SUOMEN TALVIURHEILIJAT,UINTI TAITOLUISTELU HIIHTO NAISILLE JA MIEHILLE HYVIÄ SIJOITUKSIA JOPA MITALIA TOIVON..HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE..T.MARKO
RICKY NELSON(20 GREATEST HITS)KÄVIN FORSSASA OSTIN ÄLYLUURIN TRE
MR.TWIST.ROCKABILLY
3
127
Vastaukset
- rightroll
....mun käsittääkseni sut potkittiin vittuun Roketsuvoorumilta jo pari-kolme VUOTTA sitten!! noh, onhan sekin "pari päivää" ja muutama päivä siihen päälle!!
- ngbr
Katsos kun vajakilla on ajantaju vähän sinnepäin. Tai taju mistään muustakaan. Terskaansakin kun mainosti täällä aikanaan olettaen että joku nainen innostuisi.
- mr fatso
läski valehteleva sika sinä olet, lopeta jo tuo omakehu. pildeä et muuten oo saanu ikinä, etkä saa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841736- 431379
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.831098Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2681096- 63932
- 55918
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20890Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!37851- 34844