Olen yli 10 vuotta tehnyt osa-aikaisia töitä, kun en ole kokoaikaisia onnistunut saamaan. Tuo osa-aikausuus on vähän hassu sana, kun toisinaan olen tehnyt yli 60 tuntisia viikkoja. Joskus taas ei ollut kuin pari tuntia viikossa.
Viime vuoden keväällä olisin päässyt työvoimakoulutukseen ja sitä kautta olisin saattanut saada jopa kokoaikaisen työn. Kuitenkin firma, jolle teen osa-aikaisia töitä kielsi minulta kurssin, koska juuri silloin oli pari viikkoa kovasti töitä. Uskoin työnantajaa enkä lähtenyt kurssille, vaikka harmittikin.
Nyt harkitsen uudelleen koulutusta ja haluaisin tietää, onko työnantajallani oikeus kieltää minulta koulutus. Firma ei aio palkata minua kokoaikaiseksi. Työsopimuksessa lukee, että työni on osa-aikaista vaihdellen viikoittain 2-40 tunnin välillä.
Kertokaa, mitä voin tehdä.
Työvoimakoulutus ja osa-aikatyö
vikke nilo
0
676
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683