Moi,
Myydäänkö missään (mieluiten pk-seudulla) miehille juhlakenkiä, joissa olisi vähän paksumpi, eli korkeampi pohja? En tarkoita mitään naismaisia kenkiä, vaan että pohjan avulla vaan saisi muutaman sentin lisää pituutta muuten lyhyelle miehelle. Ja tosiaan niin että kengät silti näyttävät miehekkäiltä ja niillä heteromies kehtaisi mennä häihin.
Kiitos jos joku osaa vastailla :)
korkeat kengät
2
294
Vastaukset
- w.h.
Ihan tuurista kiinni jos jostain liikkeestä sattuu löytymään miesten mallistosta kenkiä yhtään korkeammalla korolla ja/tai pohjalla. Itse olen onnistunut bongaamaan ja ostamaan muutaman kerran.
Viimeaikojen tarjontaa en ole käynyt liikkeissä tutkailemassa, mutta helsingin seudulla liikkuessa kannattaa käydä läpi ainakin Kenkämarskin valikoima.
Naistenkin mallistoista löytyy miesmäisiä kenkiä joissa on maltillisesti korkoa. Jos koot antaa periksi niin kannattaa tutustua myös näihin.
Ja jos muu ei auta, niin sitten vaan netistä tilaamaan ja arpomaan sopivaa kokoa. Kuuklessa hakusanoina auttaa "elevator shoes". - garagelandin kengät
Pk-seudulla garagelandissa myydään beatles-tyylisiä nilkkureita kuubalaisella korolla. Nämähän ovat pukukengät, tosin rock henkiset:
http://www.garageland.fi/fi/chelsea-boots.html
Löytyy myös tällaisia, aika karseita:
http://www.garageland.fi/fi/crepe-sole-brothel-creeper-black-leather.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1191713- 1801296
- 225717
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako203573- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482