Nyt ne alkoivat. Pitääpä ajaa vekotin tallista pihalle ja käydä päristelemässä ensihöyryt. Oi että on jälleen mahtavaa kun tulee talvi ja pääsee kelkkaileen. Kuinka moni on jo käynyt päristelemässä?
Moottorikelkkakelit
21
316
Vastaukset
- kalle kaasukahva
kävin jo jäällä ajelemassa.
- ajakaamettissä
just, ihan kiva. pysykääki sitte poissa joen jäältä katkuttamasta ilmaa.ei oo ärsyttävämpää ko isot ihmiset päristelemässä ympäriinsä kun jotku yrittää nauttia luonnon rauhasta ja raittiista ilmasta!
- Suksi ite mettissä
Johan tuossa ylempänä mainittiin että oli käyty jo jäällä ajelemassa.
Ja mitä siitä? Ootko niitä tiukkapipoisia viherpiiperöitä jotka suunnitteli jo itsensä kahlitsemista karsikon mäntyihin?
- Tero Telamatto
Mikään ole ärsyttävämpää ku isot ihmiset itkemässä ettei kelkalla sais ajaa jäällä.
- regegrtgsgr
ja sitten kehtaavat hiihtää kelkanjälkiä pitkin
- pentinpoika
regegrtgsgr kirjoitti:
ja sitten kehtaavat hiihtää kelkanjälkiä pitkin
Pakko hiihtää ko kelkkailijat pillaa laut !!!!!!!!!!
pentinpoika kirjoitti:
Pakko hiihtää ko kelkkailijat pillaa laut !!!!!!!!!!
Pakko sole pentinpoka mikhään muu ko kuolema!
- jiukhcvg
korken kirjoitti:
Pakko sole pentinpoka mikhään muu ko kuolema!
No niin ... taas tätä tusina-junttihyymöriä...
- Ränesgumpe
Minä kävin kaivaan vanhan lumilingon esille, kuus vetoa ja johan lähti.
Voi sitä naapurien kateutta, kun aamulla kuuden aikoihin lingolla päristelin (sytty monta ikkunaa). Tää on mukavaa, onhan sitä lunta jo kaivattukki. Kelkkaa en oo vielä tälle lumille kerinny ku se on mökillä, mut ensi viikolla jos kelit sallii?- Masut
Lehtipuhaltimella pakkaslumi kaikkein parrein pyyhkästä. (^_-)
Naapuritkin vallan riemuitsee. \(^_^)/
- Tela Matto
Haukutaan kelkkailijoita, mutta on se NIIN KIVAA KÄVELLÄ JA HIIHTÄÄ JÄLKIÄ PITKIN. Pysykää pois tai jäätte alle...
- Mun latu hukassa
Ei sitä voi kun mun latu menee aina kelkan jäljen alla.Olipa kelkan jälki vaikka puussa niin mun latu jäi alle.Onhan kumma juttu.??
- meluton-raitis ilma
Kyllä tuota turhaa pärinäharrastusta saisi hieman rajata, ettei joka puolella tarvisi väistellä ja kuunnella sitä rallia.
Eihän nämä "valopäiset" päristelijät kykene/ jaksa ajatella muuta, kuin itteään, mutta toivokaamme että joku jaksaa ja kykenee ...
- kelkkailija myös
Aijaa että on ne kelkkailijat "valopäisiä". Laitahan korvatulpat korville jos tollanen noin häiritsee. Eiköhän noi kelkkailijat kelkkaile silloin ku huvittaa. Eivät he sinua ajattele kun harrastavat tuota mainiointa harrastusta.
- ihgjhv
No niin saitpa sanottua ja osoitettua "fiksuutesi" ... että tällaista porukkaa ...
- Huollot jo tehty
Koittakaahan mässäillä sitä kinkkua kohtuudella, niin ei tartte heti joulun jälkeen lähteä laduille läskejään polttaan, ja kiroilla sitten kelkkailijoita kun he eivät ole hankkineet itselleen moisia ongelmia, vaan voivat nauttia mainiosta harrastuksestaan rauhassa.
- vettä vaan
Soutuvene kelit:)
- Pöhölökustaa
En ymmärrä tätä loppumatonta vihaa moottorikelkkailua kohtaan.. Jäällä on aivan laillista ajaa, menkää te sinne puuluotoon hiihtämään jos se ottaa niin paljon päähän se päristely
- hiilitioksitia
ja taas on myrkkykaasupelien unelmakeli
- honda kolmio veto
Kuinka teitä kireäpipoisia kismittää mönkijät jäällä.
- kieroutuneitako
Kuinka noille pärinä-ääliöille saisi järkeä päähän ... ja edes hivenen ihmisten tapoja opetettua?
Etteivät olisi, kuin mitkäkin tyylittömän aivottomat metsäläiset ja aiheuttaisi muille harmia.
Se on jo luonteen kieroutumaa kun normaali käytös ei ota sujuakseen, vaan pitää piruilla jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625