Haluaisin kokeilla vanhempaa ;)

howtodoit?

Mikä olisi hyvä paikka tällasena parikymppisenä naisena löytää itseäni vanhempi mies seksiseuraksi?

Sellainen n. 40v. ehkä. Ihan kokeilunhalusta... Tiedän, että monelle kyllä kelpaisi, mutta haluaisin sellaiset olosuhteet että voisi edes vähän salakuunnella ennen lähestymistä ja olla aiheuttamatta hankalia tilanteita. Miten onnistuisi?

Omia luennoitsijoita ja proffia en kehtaa, liian noloa jos kieltäytyy tai juttu paljastuu. Harrastuksissa ei tapaa, töissäkin aika huono edustus. Baarit lähikuppiloita lukuunottamatta usein jakautuu ikäluokkien mukaan, vai olisiko jotain kivaa poikkeusta? Kadulla tai ostoskeskuksessa jonkun perheenisän kiusaaminen arveluttaa, vaikka siellä niitä kiinnostavia useimmin näkee. Vinkkejä? (Ei mitään tule tänne panemaan, koska en minkään nettiviestin perusteella aio ryhtyä mihinkään vaan haluan kohdata sen miehen tuolla jossain ja sitten vasta päättää lähestymisestä.)

:)

20

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .:.

      kyllä te 'lutkat yleensä konstit keksitte

    • Ota yhteyttä Ilkka Kanervaan tai Matti Ahteeseen.

    • Kysymyksesi kuulostaa yhtä vaikealta ongelmalta kuin miettiä, kenelle lahjoittaisi lottovoittonsa.

    • mie oisin poikamies, mut minnuu ei kiinosta olla kenenkää kanssa silleen.

    • Mmäd

      Onhan maailma täynnä limaisia elostelijoita joita kiinnostaa lapsellisen pikkupillulorton paneminen.

      • Ei sun kannata sortua provoihin. En edes usko, et ap joku nuori nainen on :\ Munat ja kaikki...


    • Onhan tuolla ulkona miehiä, jotka nai ketä vaan joka vähän hymyilee.

    • Pistä privaa, Takaan, että kadut.

      • Oijoi, mulla purskahti noi oluset nyt näytölle.. :D ;(


      • kaveri ihmettelee
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Oijoi, mulla purskahti noi oluset nyt näytölle.. :D ;(

        Toi juttu/vitsi jolle purskahdit, ei oikein auennut...et viittis vähän selvittää...


      • Heh, laitoin jokus yhdelle naiselle tuonne treffeihin vähän samanlaisen viestin. Ei oikein ottanu kipinää. :)


      • tiedät kyllä kuka...
        dazu kirjoitti:

        Heh, laitoin jokus yhdelle naiselle tuonne treffeihin vähän samanlaisen viestin. Ei oikein ottanu kipinää. :)

        Ehkä hän tunnisti sut?


      • tiedät kyllä kuka... kirjoitti:

        Ehkä hän tunnisti sut?

        Tunnisti? Näitä arvuuttelijoita ja tiedät kyllä kukia on näkynyt täällä jonoksi asti. Pitäiskö mun nyt tietää, että olet se sama nainen, jolle se viesti lähti?


      • ziesel
        dazu kirjoitti:

        Tunnisti? Näitä arvuuttelijoita ja tiedät kyllä kukia on näkynyt täällä jonoksi asti. Pitäiskö mun nyt tietää, että olet se sama nainen, jolle se viesti lähti?

        Miten niin nainen?


    • No mulla oli yks 4-kymppinen tuttu joka pokas 2-kymppisiä tyttöjä aina just lähiöbaarista, joten sieltä varmaan helpoiten onnistus.

    • En suostuisi, koska 20-vuotiaalla ei ole vielä aavistustakaan siitä, minkä 30- ja varsinkin 40-vuotias nainen elämänkokemuksellaan aisti-ilojen saralla hallitsee :) On myös jonkin sortin turnoff se, jos nainen on riittävän nuori omaksi tyttäreksi. Mutta pulaa tarjokkaista ei varmasti ole.

    • Minna.K

      Olin 33 vuotiaana sexi suhteessa varatun 60 -vuotiaan miehen kanssa (itsekkin olen varattu) mielestäni hän osasi käyttää naisellisuuttani siten että nautin 100% hänen käsittelyssään ja olihan hän komea ja hyvin toimeen tuleva

    • 60 minäkin

      seisoko sillä aina riittävästi että pääsi munan tyrkkään tyhjäksi suuhusi tavatessanne
      mistä itse löytäisin nuin tyhm'än naisen

    • pupu2

      täältä löytyis 51 vee, ihan solakka ja kovana. Pituuttakin sopivasti. Innokas ja pidän ihmisestä sen kaiken muun lisäksi. Lähesty viestillä, sillä se selviää :)

    • wescu

      Olen 41 vuotias mies ja osaan kohdella naista kuin herrasmiehen kuuluu. Mieli kyllä tekisi piukkaa nuorempaa pimpsaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe