Rakennusmies, Turn off?

rakentaja kysyy

Onko mies joka kertoo työskentelevänsä rakennuksilla raskaissa, pölyisissä ja huonosti palkatuissa töissä naisille täydellinen turn off?

41

2047

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten ei

      paitsi että usein raksamiehillä on härskit ja ala-arvoiset jutut. Viikonloppuna vetävät kovat kännit ja ovat kaikin puolin "tyypillisiä äijiä."
      Työn puolesta se on hienoa, että joku on näppärä käsistään ja osaa rakentaa taloja.

    • Jack built

      Miksi kummassa olisi? Tottakai fyysisen työntekijät käyvät suihkussa ennen kuin normaali arki-illan vietto alkaa, vai mitä?

      Palkan määrällä on merkitystä vain sen mukaan millaiset arvot ja pyrkimykset parilla on. Jos pitää joka vuosi saada rampata etelässä useita kertoja tai laittaa huvita hienostoalueelle jne. niin sitten tietenkin pitää olla millä mällätä. Vähempään luksukseen tottuneet olisivat onnellisia kun löytäisivät uskollisen, järkevän, mukavan ja rakastavan kumppanin - olkoon vaikka työtön!!!

    • eipä taida löytyä

      Itse ainakin todennut, että mitä "maanläheisempi" työ sitä rehdimpi ihminen on

    • Narri78

      Jaah, riippuu tietenkin iästäsi ja minkäikäistä seuraa haet. Mutta jos oot esim 20-35v ja haet ikäistäsi naista, niin turha kuvitella että netistä naista löytäisit.
      Tietenkin, jos et pidä rimaa korkealla, esim jos sulle kelpaa lihava, ruma tai yksinhuoltaja, niin eiköhän sut joku edellämainituista huoli.
      Mutta koska netistä löytyy kasapäin maistereita, insinöörejä sun muita herroja, turha kuvitella että tavallinen duunarimies löytäisi kauniin ja lapsettoman naisen.
      Kuulostaako ikävältä? Kyllä varmaan, mutta tämä on karu totuus.
      Olen itse tehdastyöläinen ja aikani yritin löytää naista netistä, mutta ei mitään jakoa. Huonoa kun en huoli! Oikeassa elämässä on paljon paremmat mahdollisuudet löytää fiksu ja kiva tyttöystävä.

      • kerroppa narri

        mikä tekee yksinhuoltajasta jotenkin huonomman ?
        Mietippä julkisuuden henkilöitä, jotka ovat yh miehiä tai naisia.
        Se on tietysti, jos ei kestä lapsista koituvaa vaivaa, ei yh:kaan sinua huolisi.


      • Narri78
        kerroppa narri kirjoitti:

        mikä tekee yksinhuoltajasta jotenkin huonomman ?
        Mietippä julkisuuden henkilöitä, jotka ovat yh miehiä tai naisia.
        Se on tietysti, jos ei kestä lapsista koituvaa vaivaa, ei yh:kaan sinua huolisi.

        Arvasin, että joku vetää tästä herneen nenäänsä. Tämähän onkin vain minun, lapsettoman miehen mielipide. itse en ainakaan alkaisi seurustelemaan yh.n kanssa. Lapsettoman naisen kanssa seurustelu ja tulevaisuuden suunnittelu on vain niin paljon helpompaa. En ole ikinä ollut suhteessa yh.n kanssa, mutta kuvittelisin että hänen lapsi/lapset pitää ottaa joka helkutin asiankäänteessä huomioon. On tietenkin monia monia miehiä, jolle on ihan ok, että naisella on lapsia.


      • lapseton nainen
        Narri78 kirjoitti:

        Arvasin, että joku vetää tästä herneen nenäänsä. Tämähän onkin vain minun, lapsettoman miehen mielipide. itse en ainakaan alkaisi seurustelemaan yh.n kanssa. Lapsettoman naisen kanssa seurustelu ja tulevaisuuden suunnittelu on vain niin paljon helpompaa. En ole ikinä ollut suhteessa yh.n kanssa, mutta kuvittelisin että hänen lapsi/lapset pitää ottaa joka helkutin asiankäänteessä huomioon. On tietenkin monia monia miehiä, jolle on ihan ok, että naisella on lapsia.

        minäpä alkaisin seurustella miehen kanssa, joka on yh jos hän olisi niiin ihana, että veisi jalat altani. Elämän ei pidäkkään olla helppoa.
        Kun niitä yhteisiä lapsia tulee, ei sitä huomaakkaan, kenen lapsia siinä ympärillä pyörii. Monesti siinä on vielä lapsen kaveritkin.
        Vilinää ja vilskettä, elämää ympärillä. Sitä on elämä. Jos on liian ronkeli voipi olla, että saa katkeroitua yksin vanhuuteen asti.


      • inasnum vir

        LIHAVA;RUMA TAI YKSINHUOLTAJA siinä kolme syytä älyvapaan miehen käsityksiin naisista. Minä en ole vielä rumaa naista nähnytkään, ja lihavuus ei kai ole mikään este hyvään suhteeseen ja yksinhuoltajuus saattaa tulla niin yhtä äkkiä ,( itse jäin leskeksi äkillisesti) ja hyvässä asemassa tottuneena sitten joku luokittelee minut johonkin ryhmään. Aika matala ihminen mataline mielipiteineen, mutta tälläisiäkin ihmisiä pitää olla olemassa tasapainin vuoksi. Mutta sanon vaan että ihminen joka kirjoittelee tuollalailla ei tiedä todellisesta elämästä mitään, yksinhuoltajana en voisi edes kuvitella olevani minkäänlaisissa tekemisissä tuollailla mielipiteillä vaustetun miehen kanssa, vaikka saisin 10 miljoonaa. Sillä minun ihanne mieheni on viisas tahdikas osaava ja hellä, eikä alenna naisia missään tilanteessa. Sellainen mies on rakastamisen arvoinen. Ei mikään joka oman itsetuntonsa kanssa taistelee. Tämä raukka luulee että hänellä on oikeus nimitellä ihmisiä rumiksi, kaikki me olemme saaneet ulkonäön;siis emme ole sitä itse valinneet, lihavuus taas on monille ihmisille ongelma, joka johtuu monista eri syistä, saattaa olla aineenvaihdunta häiriö, sukurasitus, depressio, ja ylensyönti joka taas vuorostaan johtuu erinlaisista asioista joten millä perusteella tämä ihminen luulee olevansa oikeutettu arvostelemaan muiden ominaisuuksia . Ja yksin huoltajuus riippuu myös monesta eri asiasta joten sitäkään ei voi aina itse päättää kun siihen tilaan joutuu joten tällä kirjoittajalla ei ole kaikki kupit hyllyllä ja taitaa olla vähän kukkia hatussa koko miehellä. Ei ole ihme jos ei löydä naista.


      • kooooooooooi
        Narri78 kirjoitti:

        Arvasin, että joku vetää tästä herneen nenäänsä. Tämähän onkin vain minun, lapsettoman miehen mielipide. itse en ainakaan alkaisi seurustelemaan yh.n kanssa. Lapsettoman naisen kanssa seurustelu ja tulevaisuuden suunnittelu on vain niin paljon helpompaa. En ole ikinä ollut suhteessa yh.n kanssa, mutta kuvittelisin että hänen lapsi/lapset pitää ottaa joka helkutin asiankäänteessä huomioon. On tietenkin monia monia miehiä, jolle on ihan ok, että naisella on lapsia.

        Narri78
        Ihan niin lapset otetaan huomioon sen lyhyen ajan kun he ovat lapsia, ja annetaan rakkautta ja uskoa elämään ja itseluottamusta ja empatiaa, ettei heistä tule netissä narisevia ihmisiä jotka katsovat asiakseen arvostella muita ja ajattelevat vaan itseään.


      • vaisillälailla
        Narri78 kirjoitti:

        Arvasin, että joku vetää tästä herneen nenäänsä. Tämähän onkin vain minun, lapsettoman miehen mielipide. itse en ainakaan alkaisi seurustelemaan yh.n kanssa. Lapsettoman naisen kanssa seurustelu ja tulevaisuuden suunnittelu on vain niin paljon helpompaa. En ole ikinä ollut suhteessa yh.n kanssa, mutta kuvittelisin että hänen lapsi/lapset pitää ottaa joka helkutin asiankäänteessä huomioon. On tietenkin monia monia miehiä, jolle on ihan ok, että naisella on lapsia.

        Niin, oot vm.78 ja omaat tuon asenteen, niin en ihmettele, ettei sinulla ole naista. Tai oletan, ettei ole. Suurimmalla osalla sinun ikäisistäsi naisista on jo jälkikasvua.. Ja kun odotat vielä muutaman vuoden, on heidän jälkikasvunsakin jo täysi-ikäisiä, eli unelmienne romanssi voi alkaa. Oletko ajatellut, että ikäisesi lapsettomat sinkut tahtovat todennäköisesti viimeisillä mahdollisuuksillaan jälkikasvua. Tahdotko itse? Kannattaa tehdä heti selväksi, ettet tahdo isukiksi. Vai etsitkö nuorta, lapsetonta sinkkua? Yhtä epätodennäköistä tuolla iällä, kuin löytää ikäisesi lapseton.


    • piiuliini

      Narri78... Just niin. Vai saa raksamies heilan, jos tyytyy rumaan, lihavaan tai yh-naiseen:) :) Parhaat naurut tänään.

      Mistäs nainen miehelle, jonka itsekritiikki ja toisen ihmisen arvostus on tota tasoa?

      Itse arvostan kovasti ammatteja, joissa tehdään käsillä töitä; luodaan jotain uutta. Likaista työtä voi määritellä monin eri tavoin ja mielestäni pahin lika ei ole sellainen joka lähtee pesemällä pois. Mies, joka arvostaa naista ja itseään sekä läheisiään on aina ihailua herättävä. Tähän kun lisää rehellisyyden ja kultaisen luonteen, niin pakkaus alkaa olemaan täydellinen.

    • nainen28

      Mistä lähtien naiset ei olis tykänny raksamiehistä, putkimiehistä, levyseppä-hitsaajista?!? Mun kaveripiirissä ainakaan ei ole ongelma, päin vastoin, ei edes koulutetummille naisille. Mikä vika rehellisen työn teossa muka olis, jos on vielä muutenkin ihan normikunnollinen, ei juoppo tms?

      • nainen 35 veeeeeeeee

        Noitten rakentajien, hitsaajien ym. palkat on niin heikkoja että norminainen saa paremmintienaavan miehen ja sitä kautta paremmankin elintason, kun tuollaisten likaisissa töissä olevien kanssa.


      • huh huh
        nainen 35 veeeeeeeee kirjoitti:

        Noitten rakentajien, hitsaajien ym. palkat on niin heikkoja että norminainen saa paremmintienaavan miehen ja sitä kautta paremmankin elintason, kun tuollaisten likaisissa töissä olevien kanssa.

        Norminaiset ovat nykyään ITSE töissä eikä tarvitse miehen pussilla loisia.


    • raksamies36

      Mä olen raksamies ja eipä ne naiset ole minusta kiinnostuneet kun joskus ja harvoin. 6 vuotta sinkkuna.

      • vähän yritystä

        Kyllä se pitää miehen ensin antaa huomiota naiselle, naiset ovat kyllä sitten aktiivisia, jos heille annat ensin jotain mihin tarttua... Et voi vain odotella ottajaa ilman mitään vaivannäköä itse!


    • kyllä kelpaa

      Ite ainakin kattelin koko syksyn naapurikerrostalossa remonttia tekeviä virolaisia tms. raksamiehiä. Söpöjä olivat, harmi kun en päässy tekemään lähempää tuttavuutta... ;)

    • en kelpaa

      Kysyykö teiltä muilta miehiltä muuten tuntemattomat naiset usein heti ensimmäisen kymmen minuuttisen aikana baarissa teidän ammatin.
      Itseltä tämä ainakin todella usein kysytään ja olenkin miettinyt olisiko tämä osoitus jonkinlaisesta kiinnostuksesta.
      Ammattini on kuitenkin sellainen että sillä ei naisia hurmata vaikka karvan yli 50000€ vuodessa bruttona saankin.

      • 30vsinkku

        Kyllä mulle kelpais vaikka heti raksamies,hoituis kotonakin pikku rempat kätevästi:)


      • raksamies36
        30vsinkku kirjoitti:

        Kyllä mulle kelpais vaikka heti raksamies,hoituis kotonakin pikku rempat kätevästi:)

        No missä päin asut. täällä olis yks kätevä käsistään oleva raksamies. Kyllä multa onnistuu pikku ja isotkin rempat


    • Maisterisneiti

      Itselleni, koulutettu kolmekymppinen nainen, kelpaa kyllä raksamies siinä missä maisterikin. Olen vaan joskus huomannut, että yliopistoputkea käymättömät miehet, ja miksei naisetkin, kuvittelevat, että koulutetumpi ihminen pitäisi vähemmän koulutettua jotenkin ala-arvoisena. Tämä ei yleensä pidä paikkaansa, sitä paitsi, kysehän on vain erilaisesta koulutuksesta. Kirurgi rakentaa uusiksi sisuskaluja, ammattitaitoinen puuseppä entisöi arvorakennuksia ja kumpiakin tarvitaan. Ja molemmille taidetaan maksaa ihan mukavasti rahaa, ainakin näin perusmaisterin näkökulmasta. Ja enemmän ne muut kiinnostuksen kohteet lopulta painaa vaa'assa kuin mitä kukin työkseen tekee, eihän siellä duunissa yhdessä olla.

    • h4u15

      Ongelma on vain omassa päässäsi. Yhtä hyvin voisit kehitellä uskon, ettet ole löytänyt kumppania, koska sinulla on vaalea tukka, olet vasenkätinen tai sinulla on ärrävika.

      Monet, siis monet naiset pitävät miehekkäistä miehistä. Rakentajilla on usein kunnon lihakset ja se on miehekästä ja mukavaa. Olisikohan kyse siitä, että itse pidät työtäsi liian huonona sinulle ja siksi puhut siitä anteeksipyytävään sävyyn. Huono itsetunto ei ole viehättävää. Sitten jos vielä ryyppäät ja poltat, tai et peseydy...

      Minä olen tykännyt monista kirvesmiehistä, autonkorjaajista, kaivinkoneen kuljettajista, maanviljelijöistä. Ja toisaalta yliopistokoulutetuista valkokaulustyökäisistä. Yhtiestä heille kaikille on ollut älykkyys. Tyhmä raksamies on yhtä heikoilla kuin tyhmä virkamies tai yritysjohtaja.

    • Manta -68

      Olen suht korkeasti koulutettu nainen. Mieheni on rakennusalalla ammattimies ja tienaa noin 60.000e vuodessa. On todella helppoa kun hän osaa tehdä käsillään ihan kaikkea. Häneltä hoituu putki- sähkö-, rakennus, korjaushommat, auton renkaan vaihdot jne. Minun ei tarvi huolehtia mistään nk. miesten hommista. Ei ammatti miestä pahenna jos mies ei ammattia. Jos olisin vapaa, minulle kelpaisi niin rakennusmies kuin lääkäri tai poliisi. Odottaisin kuitenkin, että miehen pitää osata miehen hommia.

    • Tohtorinainen

      Ei missään nimessä. Olen korkeasti koulutettu nainen, mutta pidän nk. duunareista ja arvostan heidän ammattitaitoaan. Ammatti ei miestä pilaa, jos mies on muuten mukava ja fiksu ja hallitsee hyvät käytöstavat.

    • näin se menee

      En huolisi mitään duunarismiestä, kuten ei moni muukaan kouluja käynyt nainen.

      Sanotaan että vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta siihen en tässä asiassa usko.

      Duunarit naikoon toisen duunarin ja akateemiset akateemisen ...

      • Näin se menee

        Näin se menee. Naiset ovat jotenkin ylimielisiä kanoja. Tuttava piirissä on mm inssi miehiä ja lääkäreitä. Monella tavallinen duunari nainen. Kyllä miehelle kelpaa kouluttamatonkin. Miehillä yleensä ratkaisee kumppania valitessa muut asiat kuin koulutus ;) Jotenkin kaksinaamaista. Akateeminen mies kun huolii duunari vaimon niin se on kuulemma aivan ihana mies naisten mielestä. Akateeminen nainen kun huolii duunari miehen niin heti tuossa kuvottavassa lehmässä on jotain vikaa.

        Vanhat hyvät ajat kunniaan. Nainen nyrkin ja hellan väliin :D


      • wanhak.

        Näin se menee,arjalaista rodunjalostusta,kuspäitä tarvitaankin"herras kansaa"


    • Luokkajakoa

      Mistä muuten joku päättelee että, kaikilla rakennuksilla ym fyysisissä töissä olevilla
      välttämättä olisi lainkaan huónompi palkka kuten vaikkapa asijanajajalla?
      Asiaahan on nimittäin oikein tutkittukin?
      Vertaappas oikeessa elämässä paljonko vaikkapa putkiasentaja urakoitsisija
      saattaa veloittaa eli laskuttaa suhteessa juristiin ihan pikku hommeleista?
      En oikein y,,nnärrä oikeesti enkä feikisti et millasissahan taloissa ne jotka osaavat
      oikeesti rakentaa asuvat itte?
      Täällä ollaan globaaln samankataistamalla yksinkertaisettu ihmisiä helpommin
      hallittavaksi = kusetettaviksi.

      • wanhak.

        Totta


    • Katseita

      Mä halusin ennen korkeasti koulutetun miehen, mutta sitten yks mies vei totaalisesti jalat mun alta. Hän kertoi myös olevansa raksalla töissä ja sen jälkeen oon halunnut VAIN raksamiehen, just ton ihmisen itselleni. Harmi vain mä en tiedä edes hänen nimeään joten ei auta kuin luottaa kohtaloon että joskus vielä törmätään...

    • n28*

      Kyllä mulle todellakin kelpais raksamies. Se ois vaan plussaa et miehellä pysyis vasara kädessä. Nää nykyajan miehet ku tuppaa oleen niin uusavuttomia nettinörttejä, etteivät osaa näitä perinteisiä miesten töitä.

      Ja mitä siitä jos on huonopalkkanen duunari.. Ite oon samanmoinen, enkä ees halua mitään korkeesti koulutettua älykköä. Paljon enemmän mua kiinnostaa fyysistä työtä tekevä duunari, ku joku sliipattu pukumies.

    • cattityttö71

      Ammatilla ei ole mitään merkitystä, kun se oikea osuu kohdalle.

      • wanhak.

        Totta puhut


    • jeannette_1981

      minä ainakin haluan miehen joka sytyttää minut joka päivä uudelleen ja uudelleen. en siis valitse ammatin perusteella vään iän ja minulle. sopiva mies on kaikista paras enkä kysele tilipussin kokoa kun rakastuu niin rakastuu aiemmin sitten sinua vapaa mies etsien. minusta saa lisätietoa SinnaTia treffit palstalla

    • näkemystä79

      Oma mielipide on se, että palkalla todellakin on väliä. Elintaso kärsii huimasti, jos toinen on rahaton. Se on mielestäni absoluuttinen fakta, sanoi kuka mitä tahansa.

      En itse jaksaisi kovin kauan aikaa, jos elämänlaatu kärsisi rahanpuutteesta. Lopulta köyhät maksaa kaikesta enemmän, ajanmyötä vuokralla asuminen on hurjasti kalliimpi kuin oma asunto. Tämä oli vain yksi esimerkki, lisää löytyisi vaikka kuinka.

      Tiedän/tunnen ihmisiä, joilla toinen puolisko on pientuloinen
      -ei käy ulkomailla (tallinnassa joo)
      -ei syö juuri koskaan ravintolassa
      -ei ole kesämökkiä, tai muutakaan paikkaa, jossa viettää aikaa
      -kaikki raha menee heti ja minkäänlaista puskuria pahanpäivän varalle ei ole
      -kotiin hankittu ruoka on sitä halvinta mahdollista
      -kotikin on sitä halvinta mahdollista (josta maksaa omistusasunnon verran)
      -auto on epäluotettava vanha ritsa, josta ei kehtaa nousta julkisella paikalla

      En tarkoita, että raha merkitsisi kaikkea, mutta itse haluan olla kultaisen keskitien kulkija, niin hyvässä, kuin pahassakin. Elämästä saa paljon enemmän irti, kun on rahaa.

    • raksamies36

      No täällä olis sinkku raksamies vapailla markkinoilla. Raumalla asustelen joten saapi tulla hakemaan pois? [email protected]

    • _Nainen42_

      Aloittajalle: ei todellakaan ole turn-off, vaan turn-ON. Ihan sama mikä toisen ammatti on, kunhan elantonsa tienaa. Sen verran olen näitä it-miehiä nähnyt että miehinen mies kelpaisi vaihteeksi todella hyvin.

      ...itse ei vaan taida kelvata, kun niin vaikeaa on miestä löytää. =(

    • meizi83

      Rakennusmies on ihan kunnon ammatti, siinä missä muutkin.

      Kunhan ei julkisella paikoilla näyttäydy likaisissa työvaatteissa (niinkuin lähes kaikki tekevät).

      • Raksanainen

        Jos ja kun tekee jokseenkin julkisella paikalla työtään, ja käy kahvilla ja syömässä läheisen marketin kahviossa, niin aika hankalaksi menee jos ei voisi ihmisten ilmoilla liikkua työvaatteissa. Olen vielä ainoa nainen työmaallani, ja sosiaalitilat on sitä mitä on (yhteistila miesten kanssa), joten menen kaupan kautta kotiin asti työkamppeissa. Jos se jotakuta nyrpistelijää haittaa niin se on sitten voivoi.

        Ja voin aikaisemmasta työstä saadun kokemuksen perusteella kertoa ettei raksamiesten jutut ole sen rasvaisempia kuin insinörttien toimistoissaan, asia on pikemminkin päinvastoin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ulkomaalaisilta naisilta olen kuullut että jos miehen kroppa on hyvässä kunnossa fyysisen työn vuoksi ja vaate, hius ja muu tyyli jees niin on kuulema parempaa seuraa kuin joku konttorirotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe