Puhelinmyynti Fuengirola

girl

Onkos kukaan ollut puhelinmyyntihommissa Sol y Son-yrityksellä Fuengirolassa? Tai lähdössä kenties? Olisi mukava kuulla kokemuksista sillä itse olen kyseiseen yritykseen menossa töihin.

33

6357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heard_of_TeleTech?

      entä yhdysvalloissa eri osa-valtioista Eurooppaan UK:n kautta leviämään lähtenyt vakain nettiyhteyksin kotoa käsi tehtävä puhelintekn. tuki (taikka kenties myynni tuki-)? Tämmöinen nimeltä TeleTech Puhelimen välityksellä tehtävä kenties saleskin-rooleja ja UK:ssa mm. Logitech -laitteiden laitetuki.

      Onko Suomalaisista Fuengirolassa joku jo ryhtynyt kys. kotoa käsin TeleTech tehtävää varten kotoa käsin "yritystä" pystyttämään?

      en itse ole kokenut puhelinmyynti hommia,
      tekniset tuet Euroopalaisille asiakkaille kyllä olen.
      Vakain harkinnoin harkinnassa olisi tämä hanke!

    • Samuli 12345

      Fuengirolan puhelinmyynti firmat kannattaa kiertää kaukaa.

      Pienen piirin huijari firmoja.

      Muutamissa hetken pyörähtäneenä en suosittele.

    • Hinku ulkomaille

      Hei!
      Tai löytyisikö kokemuksia Fuengirolassa toimivasta Jaromatic Oy:stä? Olisin lähdössä kesäkuussa sinne töihin ja haluaisin tietää olenko tehnyt huonon diilin? Pohjapalkkaa ei ole, mutta kovasti vakuuttivat että palkka on silti ihan ok.

      Entä muuten onko jotain tietoa Fuengorolasta kohteena? Muita lähtijöitä? Olisi mukavaa löytää jotain verkostoa.

      • Pedreiro6870

        Fuengirolan suomalaistyöpaikoista en voi suoranaisesti kokemuksen perusteella sanoa varmaa.
        Olen silti kierrellyt ulkomailla siellä sun täällä ja töissäkin useammasa maassa.
        Fuengirolassakin olen ollut, tosin lomailemassa. Suhtauduin siihen negatiivisesti ohjelmasarjan jälkeen, joka oli ihan perseellä tehty.
        Mutta työpaikoista yleensä:
        Älkää nuoret olko niin naiiveja noitten lupausten suhteen. Rahoja ei kannata liikoja odotella, josko ollenkaan saa mitään!.
        Nuo puhelinpuulaakit ovat sanalla sanoen vähintään epäilyttäviä. Ei tarvitse kuin miettiä sitä, että miksi siellä porukka vahtuu päivittäin? Jos työpaikka on kohtuullinen ja mukava sekä tilit tulee ajallaan niinkuin on sovittu, niin EI sieltä porukka vaihdu joka päivä!
        Palkkalupauksiin en usko, ennenkuin näen rahan konkreettisesti.
        Jaromaticista en tiedä enkä ole ottanut selvää,kommentoin nyt tässä vain näitä puhelinpuulaakeja, jotka mielestäni ovat vuokrafirmoistakin vielä muutaman metrin syvemmältä.
        Ennemmin kuolen vaikka nälkään ennenkuin alennun sellaiselle orjaksi.
        Ennemmin kannattaisi harkita omaa toimintaa yksin tai yhteistyökumppaneitten kanssa, silloin on ainakin talousasiat osin omissa käsissä.
        Niin ja lupaukset korkeista ansioista kannattaa unohtaa. Jos rahaa suorastaan lapioidan, niin kannattaa kysyä itseltään; mikä tässä mättää? Aina kun suuret rahat liikkuu, niin jotakuta huijataan..hetken aikaa.


      • täällä kanssa...

        Satuin huomaamaan tämän ketjun kun yritin etsiä kokemuksia puhelinmyynnistä. Vähän epäilyttää kaikkien kommenttien jälkeen, mutta kokemuksen kannalta tämä on otettava! Pohjapalkka ainakin on luvassa (toivottavasti tulee) ja pääseehän tuolta pois jos siltä alkaa tuntumaan. Hirvittää, mutta kova on hinku ulkomaille :)


    • abcdefghijklö

      Puhelinmyyntiä etelän auringossa kokeilleena sanoisin että oli yritys mikä tahansa niin ei ikinä uudestaan. Siellä tapasi baareissa muidenkin yritysten orjia, jotka totesivat saman että pers....ä on ja syvältä. Nuoret käy kitumassa kuukauden pari ja lähtevät pois, jotku saavat jopa hieman rahaa työstään.

    • Pettynyt :(

      Olen todellakin ollut siellä ja proviikka myynnistä joka luvattiin suomessa eisitten pitänytkään siellä paikkansa. Jos et soita 200 puhelua päivässä ja saa myyntiä vähintään 500 euroa (joka on kovan työn takana) et tule siellä pärjäämään. Sun pitää olla niin röyhkeä ja valehdella silmät suut täyteen että saat edes tuon myynnin! Kilteille ja rehellisille ei sovi!

      • joopajoo..

        Aloinpa itsekin etsiä tietoa tästä, mutta vähän tuntuu olevan huuhaata nämä nettikirjoittelut.. miten ihmeessä voit esim. soittaa kuuden tunnin työpäivän aikana 200 puhelua ja tehdä vielä myyntiä? Laskeppas varsin paljonko puheluiden keskipituus tuolla olisi.. 1min 48s


      • jepäjee
        joopajoo.. kirjoitti:

        Aloinpa itsekin etsiä tietoa tästä, mutta vähän tuntuu olevan huuhaata nämä nettikirjoittelut.. miten ihmeessä voit esim. soittaa kuuden tunnin työpäivän aikana 200 puhelua ja tehdä vielä myyntiä? Laskeppas varsin paljonko puheluiden keskipituus tuolla olisi.. 1min 48s

        Puhelut on enimmäkseen alle 10 sekunnin mittaisia, siinä ajassa vastapuoli hoksaa että toihan on puhelinmyyjä ja lyö luurin korvaan.

        198 x 10 sec = 33 min (luuria korvaan)
        2 x 30 min = tunti (myynti)
        4,5 tuntia jotain muuta askartelua, esim niitä jotka ei vastaa puhelimeen

        Nettikirjoittelut pitää hyvin paikkansa.


    • henriiia

      Haluaisin kuulla lisää Sol y son telemarkkinoinfirmasta! Minulle tarjottiin sieltä juuri töitä. Kiinnostaisi juuri lähinnä nuo palkat? Pitävätkö ne paikkaansa? Muita kokemuksia?

      • butterfly

        Minulla ainakin ollut positiivinen kokemus puhelinmyynnistä Fuengirolasta. Hommat hoitui niinkuin oli luvattukin ja palkkakin maksettiin. Eihän työ tokikaan helppoa ole, mutta omalla asenteella pärjää pitkälle! Suosittelen :)


    • smurfsmurf

      Butterfly taitaa olla niitä firman päälliköitä kun noin kehuu?

      • butterfly

        Ihan töissä olen ollut niinkuin tuossa aiemmin mainitsinkin, enkä siis pomona :)


      • smurfsmurf
        butterfly kirjoitti:

        Ihan töissä olen ollut niinkuin tuossa aiemmin mainitsinkin, enkä siis pomona :)

        Sitten on butterfly hyvin aivopesty tai tosi blondi...


    • 4vpuhelinmyyjänä!

      smufsmurt taitaa olla hieman kateellinen kuin muilla onnistuu puhelinmyyntiä ja hänellä ei ollenkaan xD

      • smurfsmurf

        4v puhelinmyyjä, en ole koskaan moista harrastanut enkä sellaiseen ala vaikka se olisi ainoa työpaikka maapallolla. Puhelinmyyjän huijaamaksi olen kyllä tullut.

        Sellaista se on elämä, toiset on rehellisiä ja toiset taitaa p...an puhumisen ja vie rahat.


    • puhelinmyyntiRULES

      smurfsmuf ei kannattais puhua puhelinmyyntityöstä kun ei ole sitä tehnyt!!

      • smurfsmurf

        En ole työntänyt naulaa omaan silmäänkään...

        Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla.


    • funku

      Solysonia suosittelen! palkka on se mikä luvattiin ja mukavat edut myös!!


      K1 varoisin kaukaa!! sieltä ei saa palkkaa!!!

    • räpätätiiiii

      Mikään työhän ei sovi kaikille, ei myöskään myyntityö puhelimitse! Solylla olen tälläkin hetkellä, ja ihan kuulkaas palkkaakin saan työstäni :)

    • FugeJuntti -69

      palkka tulee täällä päin niinku pitääkin... Ja eipähän tarvitse palella tupakkitauolla
      = ------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

    • kb99

      Jos puhut ruotsia, niin suosittelen olla kertomatta, muuten joudut soittamaan koko Ahvenanmaan läpi, ja sieltä on toivotonta saada asiakkaita...
      Ei minusta muutenkaan varmaan olisi puhelinmyyjäksi, mutta takuulla olisin saanut enemmän myyntiä manner suomeen kun Ahvenanmaalle, ja lisäksi omasta mielestä minulta jäi saamatta muutama kymppi palkkaa, ja paikassa vanhanaikainen soittojärjestelmä, jos haluaa puhelinmyyntiin, niin varmaan Fuengirolasta löytyy parempiakin paikkoja

      • MYYJÄJEE!

        Myyntiä on vaikea tulla myyjälle joka ei uskalla edes omaa nimeään sanoa.
        p.s. istuin sun vieres ku soitit ahvenanmaata. Et edes soittanut!

        SOLYSON ON PARAS PUHELINMYYNTITOIMISTO AURINKORANNIKOLLA!


    • Yhtenä vaihtoehtona Suomen työttömyydelle löydän puhelinmyyntityön Espanjassa, Fuengirolassa. Mikä/mitkä siellä olevista ovat harkinnan arvoisia? Olen ollut yhteydessä mm. Sol y Son, Pinklink S.L, Cash & Care. Johonkin näistä voisin lähteä.

    • jeejee111

      Olin toissa Fuengirolan K1:ssa reilun kuukauden pari vuotta sitten. Paaasiana oli tietenkin paasta sinne Espanjaan ja ehka siina sivussa vahan tienata. K1:n kautta loytyi todella laadukas asunto ok hintaan helposti. Takuuvuokraa ei ikina tullut takaisin. Tyo itsessaan riippuu aivan ihmisesta, joillain sujui ja heita miellytti kovasti tyonteko, toisilla ei sujunut ja alkoi valitus, kun asenne ei ole kohdallaan, ei myyntia varmastikaan tule. Kaiken kaikkiaan, reissu oli aivan mahtava loman kannalta, mutta rahaa ei siita kateen oikeastaan jaa, tyonteko takaa taskurahat lomailuun mutta ei mitaan saastoja kylla

      • Anonyymi

        Fugeen muuttoa oon mietiskellyt. Onks siel muuta töitä ku puhelinmyynti töitä? Kokemuksia Baronasta, Staffpointista tai Myyntiavusta?

        Entäs tarjoilijan työt. Mikä palkkataso?


      • Anonyymi

        Fugeen muuttoa oon mietiskellyt. Onks siel muuta töitä ku puhelinmyynti töitä? Kokemuksia Baronasta, Staffpointista tai Myyntiavusta?

        Entäs tarjoilijan työt. Mikä palkkataso?


    • Anonyymi

      Fugeen muuttoa oon mietiskellyt. Onks siel muuta töitä ku puhelinmyynti töitä? Kokemuksia Baronasta, Staffpointista tai Myyntiavusta?

      Entäs tarjoilijan työt. Mikä palkkataso?

    • Anonyymi

      Fugeen muuttoa oon mietiskellyt. Onks siel muuta töitä ku puhelinmyynti töitä? Kokemuksia Baronasta, Staffpointista tai Myyntiavusta?

      Entäs tarjoilijan työt. Mikä palkkataso?

    • Anonyymi

      Fugeen muuttoa oon mietiskellyt. Onks siel muuta töitä ku puhelinmyynti töitä? Kokemuksia Baronasta, Staffpointista tai Myyntiavusta?

      Entäs tarjoilijan työt. Mikä palkkataso?

      • Anonyymi

        Espanja on aivan rupumaa. Mene ennemmin Norjaan töihin niin saat rahaakin työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espanja on aivan rupumaa. Mene ennemmin Norjaan töihin niin saat rahaakin työstä.

        Norjassa on tänä sama paska ilmasto kuin Suomessa ja kalliit hinnat, vaikka on paremmat palkat. Elämänlaatua tässä haetaan!


    • Anonyymi

      Fuengirolassa on vain köyhiä, juoppoja, narkkareita ja rikollisia...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe