Hei olen kiinnostunut lähihoitajan koulutuksesta ja tutkin eri suuntautumisvaihtoehtoja mutta alueen oppilaitoksessani ei oel vaihtoehtoa suuntautua mielenterveys-tai päihdetyöhön.Kaipaisinkin neuvoja että onko silti hyöty käydä tuo kyseisen oppilaitoksen koulutus juos tähtäimessä on nuo kiinnostavat suuntautumisvaihtoehdot?
Olenko käsittänyt oikein, että tämä koulutus on kuitenkin hyvä pohja jatko-opinnoille?
Kertokaa omista suuntautumisvaihtoehdoista ja mihin olette sijoittuneet työelämässä.
-kiitos-.
lähihoitajan koulutus
aikuisopiskelija
1
194
Vastaukset
- aikuisopiskelija
Hei olen kiinnostunut lähihoitajan koulutuksesta ja tutkin eri suuntautumisvaihtoehtoja mutta alueen oppilaitoksessani ei ole vaihtoehtoa suuntautua mielenterveys-tai päihdetyöhön.Kaipaisinkin neuvoja että onko silti hyötyä käydä tuo kyseisen oppilaitoksen koulutus jos tähtäimessä on nuo kiinnostavat suuntautumisvaihtoehdot?
Olenko käsittänyt oikein, että tämä koulutus on kuitenkin hyvä pohja jatko-opinnoille?
Kertokaa omista suuntautumisvaihtoehdoista ja mihin olette sijoittuneet työelämässä.
-kiitos-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293