Miehillä kiire sänkyyn

titta88..

Minkä takia miehillä tuntuu aina olevan kiire päästä harrastamaan seksiä? Maltetaan käydä vain pareille treffeillä, jonka jälkeen pitäs jo päästä sekstailemaan. Mielestäni olisi kiva ensin tutustua ja mennä sänkyyn vasta siinä vaiheessa kun tapailu on muuttunut seurusteluksi.

61

366

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehenkuvotus

      No on joillakin naisillakin kiire päästä sänkyyn, itse ole parit pakit saanut baarista sen takia kun en ole suostunut lähtemään heti mukaan. Itsekkin mielelläni opettelisin tuntemaan toisen kunnolla ennen seksiä, mutta ei tunnu nykymaailmassa olevan mahdollista. Kaikki heti, tai ei mitään.

    • karpaattien maradona

      Se on ns. varmin tapa käyttäytyä. Miehet ensinnäkin haluaa seksiä, ja toisaalta jos ei tee mitään liikkeitä seksin suuntaan, iso osa naisia alkaa ajatella, että "kemiat ei toimi". Jos tekee vähän vonkausliikkeitä, kemiat tuntuu toimivan paljon paremmin.

      • ????

        Onhan se varmin tapa, jos haluaa helpon naisen, joka on jaellut ympäriinsä.


      • adfgthi

        Juuri näin! Paras tapa varmistaa että nainen haluaa nähdä uudestaankin on, harrastaa hänen kanssaan seksiä.
        Muuten nainen saa miehestä intohimottoman kuvan. Se paljon puhuttu kemia on juuri sitä että nainen kiihottuu miehestä. Ja seksi on varmin tapa saada nainen kiihottumaan.


      • karpaattien maradona
        ???? kirjoitti:

        Onhan se varmin tapa, jos haluaa helpon naisen, joka on jaellut ympäriinsä.

        No, useammat muutamassa parisuhteessa (oman kertomansa mukaan) olleet opiskelijatytöt ovat keskimäärin odottaneet kolmansiin treffeihin mennessä jotain melkosen seksuaalista tapahtuvaksi. Eli olen todennut, että aika nopeasti pitää laittaa jotain tapahtumaan.


      • adfgthi kirjoitti:

        Juuri näin! Paras tapa varmistaa että nainen haluaa nähdä uudestaankin on, harrastaa hänen kanssaan seksiä.
        Muuten nainen saa miehestä intohimottoman kuvan. Se paljon puhuttu kemia on juuri sitä että nainen kiihottuu miehestä. Ja seksi on varmin tapa saada nainen kiihottumaan.

        Jos mies olisi heti ensimmäisillä (tai muutemilla ensimmäisistä) treffeillä vonkaamassa, niin hän varmistaisi sen etten halua tavata häntä uudestaan. Haluan ensin tutustua ja vasta sitten tulee seksi kuvioihin, jos on tullakseen.


      • karpaattien maradona
        kisu_87 kirjoitti:

        Jos mies olisi heti ensimmäisillä (tai muutemilla ensimmäisistä) treffeillä vonkaamassa, niin hän varmistaisi sen etten halua tavata häntä uudestaan. Haluan ensin tutustua ja vasta sitten tulee seksi kuvioihin, jos on tullakseen.

        En tiedä mitä sinä ymmärrät vonkaamisella, mutta itse pyrkisin suutelemaan ja ehdottaisin tapaamista tai jatkoja jomman kumman kotona parin - kolmen ensimmäisen tapaamisen aikana. Ainakin näiden jättäminen myöhempään kylmentää naista huomattavasti.

        Riippuu tietysti myös tapaamisten pituudesta. Jos tapaamiset ovat pitkiä, saa suht hyvän kuvan toisen persoonasta parillakin tapaamisella.


      • ???
        karpaattien maradona kirjoitti:

        En tiedä mitä sinä ymmärrät vonkaamisella, mutta itse pyrkisin suutelemaan ja ehdottaisin tapaamista tai jatkoja jomman kumman kotona parin - kolmen ensimmäisen tapaamisen aikana. Ainakin näiden jättäminen myöhempään kylmentää naista huomattavasti.

        Riippuu tietysti myös tapaamisten pituudesta. Jos tapaamiset ovat pitkiä, saa suht hyvän kuvan toisen persoonasta parillakin tapaamisella.

        Ja sun mielestä tapaaminen kotona on ilman muuta lupaus seksistä? Ei näköjään kannata päästää miestä kotiinsa tai mennä hänen luokseen, mikä ei ole valmis seksiin.


      • ed.
        ??? kirjoitti:

        Ja sun mielestä tapaaminen kotona on ilman muuta lupaus seksistä? Ei näköjään kannata päästää miestä kotiinsa tai mennä hänen luokseen, mikä ei ole valmis seksiin.

        Ei se ole mun mielestä lupaus seksistä. Se on vain osa sitä pakettia.

        Itse asiassa, alanpa luulla, että aloittaja tarkoittaa vähän suorempaa ja vaativampaa aloitetta kuin mitä itse saatan tehdä.


      • ???
        ed. kirjoitti:

        Ei se ole mun mielestä lupaus seksistä. Se on vain osa sitä pakettia.

        Itse asiassa, alanpa luulla, että aloittaja tarkoittaa vähän suorempaa ja vaativampaa aloitetta kuin mitä itse saatan tehdä.

        Ei kannata olettaa, että yhteinen aika jommankumman luona johtaa ilmanmuuta seksiin. Voi olla, että seksi silloin harrastetaan, mutta voi myös olla että niin ei käy. Kannattaa vaan edetä sen mukaan miten tilanne etenee, eikä luoda liian suuria odotuksia illalle.


      • ed.
        ??? kirjoitti:

        Ei kannata olettaa, että yhteinen aika jommankumman luona johtaa ilmanmuuta seksiin. Voi olla, että seksi silloin harrastetaan, mutta voi myös olla että niin ei käy. Kannattaa vaan edetä sen mukaan miten tilanne etenee, eikä luoda liian suuria odotuksia illalle.

        Olet täysin oikeassa.


      • huh huh...
        ??? kirjoitti:

        Ja sun mielestä tapaaminen kotona on ilman muuta lupaus seksistä? Ei näköjään kannata päästää miestä kotiinsa tai mennä hänen luokseen, mikä ei ole valmis seksiin.

        Mä en ainakaan henkilökohtaisesti _ikinä_ menis yksin puolituntemattoman miehen kämpälle enkä myöskään päästäis puolituntematonta miestä kotiini. Sä et koskaan voi tietää minkälainen se tyyppi on, etkä sitä mitä siellä kämpässä on odottamassa ja mitä sun pään menokses on selkäs takana suunniteltu. Niin kauan kunnes on edes jonkinlainen käsitys siitä toisesta henkilöstä voidaan ihan hyvin pysytellä julkisilla paikoilla.


    • Joko taas!!!

      Vali vali vali, anna tai et. Nää valitukset on jo nii usein nähty.

    • rg4tgf

      Omien kokemusten perusteella edustat pientä vähemmistöä naisissa.

      • Itse kuulun niihin naisiin, jotka haluaa ensin tutustua ja vasta seurustelu vaiheessa olen valmis sänkyhommiin. Mua ei todellakaan kiinnosta mitkään yhdenyön jutut.

        Tuntuu vaan sille, ettei sellainen nainen kelpaa miehille. Ilmeisesti miesten mielestä pitäs olla heti ekalla tapaamisella valmis harrastamaan seksiä.


      • rg4tgf
        kisu_87 kirjoitti:

        Itse kuulun niihin naisiin, jotka haluaa ensin tutustua ja vasta seurustelu vaiheessa olen valmis sänkyhommiin. Mua ei todellakaan kiinnosta mitkään yhdenyön jutut.

        Tuntuu vaan sille, ettei sellainen nainen kelpaa miehille. Ilmeisesti miesten mielestä pitäs olla heti ekalla tapaamisella valmis harrastamaan seksiä.

        Ja itselle vasta nykyinen seurustelukumppani on sellainen, joka ei selvästi osoittanut haluavansa sänkyyn heti ensimmäisellä kerralla. Eikä se minua haitannut pätkääkään, eipähän ainakaan alkanut samalla kaavalla kuin entiset.


    • Mulle sopii oikein hyvin, että menee tovi ensin tottuessa toiseen.

      • tavis

        Sulla on sama ongelma kun mullakin, jos olet kommenttisi kanssa tosissasi- historia ei unohdu.


      • tavis kirjoitti:

        Sulla on sama ongelma kun mullakin, jos olet kommenttisi kanssa tosissasi- historia ei unohdu.

        Olen ihan tosissani ja olen syistäkin joskus täällä puhunut, vaan en nyt halua niitä käydä kertaamaan.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Olen ihan tosissani ja olen syistäkin joskus täällä puhunut, vaan en nyt halua niitä käydä kertaamaan.

        Enhän pyytänytkään. Ajattelin vain, että mielikuvat ei todellakaan aina pidä paikkaansa. Olen ainakin viimeaikoina lukenut sulta niin erilaista kommenttia kun mielikuviin oli jäänyt. Itekin toivoisin osan eletystä katoavan.


      • tavis kirjoitti:

        Enhän pyytänytkään. Ajattelin vain, että mielikuvat ei todellakaan aina pidä paikkaansa. Olen ainakin viimeaikoina lukenut sulta niin erilaista kommenttia kun mielikuviin oli jäänyt. Itekin toivoisin osan eletystä katoavan.

        Ai, no en tiedä, mitä tuon kanssa ristiin menevää olisin sanonut...

        Ei minulla siis mitään toiveita ole eletystä eroon pääsemisessä. Se on mun persoonassa... vika. Tai jotenkin niin sen kai voisi ilmaista.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Ai, no en tiedä, mitä tuon kanssa ristiin menevää olisin sanonut...

        Ei minulla siis mitään toiveita ole eletystä eroon pääsemisessä. Se on mun persoonassa... vika. Tai jotenkin niin sen kai voisi ilmaista.

        Juu, postpositio oli turha. Ite voisin skipata elämääni. Silloin säkään et tietäis mua.


      • tavis kirjoitti:

        Juu, postpositio oli turha. Ite voisin skipata elämääni. Silloin säkään et tietäis mua.

        Mä olen ihan liian pihalla nyt. Tai ehkäpä sä vaan.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Mä olen ihan liian pihalla nyt. Tai ehkäpä sä vaan.

        Liikaa miettimistä tekee tämmöseksi. Pihalla tarvii jo kunnon kamppeet ettei sairastu XD


      • tavis kirjoitti:

        Liikaa miettimistä tekee tämmöseksi. Pihalla tarvii jo kunnon kamppeet ettei sairastu XD

        Aha...


      • Hercules-mies
        hahmotelma kirjoitti:

        Aha...

        Senkin tuhmeliini!


      • tavis
        Hercules-mies kirjoitti:

        Senkin tuhmeliini!

        Antiikkia vai uusi aikaa?


      • tavis kirjoitti:

        Antiikkia vai uusi aikaa?

        Haamu on kuule moderni.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Haamu on kuule moderni.

        Ok. Mietin näet jumal-tarustoja ja Poirotia :D


      • tavis kirjoitti:

        Ok. Mietin näet jumal-tarustoja ja Poirotia :D

        Ei ei. Haamulle, sanassa Hercules, ruumiillistuu klubit joihin se haluaisi uskaltaa mennä.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Ei ei. Haamulle, sanassa Hercules, ruumiillistuu klubit joihin se haluaisi uskaltaa mennä.

        Ahaa. Musta kuulostaa ihan kivalle, jos mietin miestä jumal-tarustojen herkkuna, mut pyylevä pilkunpiippijä herrasmies ei oikein nappaa XD Herkkuklubitkaan ei oikein nappaa...


      • vilpitön kysyjä
        tavis kirjoitti:

        Ahaa. Musta kuulostaa ihan kivalle, jos mietin miestä jumal-tarustojen herkkuna, mut pyylevä pilkunpiippijä herrasmies ei oikein nappaa XD Herkkuklubitkaan ei oikein nappaa...

        Oletteko jotain Miehen logiikka -kamuja Hahmotelman kanssa? Vai onko teillä jotain "historiaa".


      • vilpitön kysyjä kirjoitti:

        Oletteko jotain Miehen logiikka -kamuja Hahmotelman kanssa? Vai onko teillä jotain "historiaa".

        Ei mitään hajua... Jos saan vastata itse.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Ei mitään hajua... Jos saan vastata itse.

        Täälläkin vaan tuoksuu, ei haise miltään XD Kamuja? No ei.


      • tavis kirjoitti:

        Täälläkin vaan tuoksuu, ei haise miltään XD Kamuja? No ei.

        No voi helvetti... :P
        Sano suoraan.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        No voi helvetti... :P
        Sano suoraan.

        Onhan sulla mun nikki, se riittäkööt. Äläkä nyt ala toistelemaan sitä, en halua sotkea sitä tälläisiin palstoihin.


      • tavis kirjoitti:

        Onhan sulla mun nikki, se riittäkööt. Äläkä nyt ala toistelemaan sitä, en halua sotkea sitä tälläisiin palstoihin.

        Mikä ihmeen nikki. Mä olen ihan pihalla. Ei pelkoa että sitä toistelen, kun sä oot vaan mustanikki.


      • tavis kirjoitti:

        Onhan sulla mun nikki, se riittäkööt. Äläkä nyt ala toistelemaan sitä, en halua sotkea sitä tälläisiin palstoihin.

        Ja miksi et halua sinkkupalstalle sotkea nikkiäsi?


      • tavis kirjoitti:

        Onhan sulla mun nikki, se riittäkööt. Äläkä nyt ala toistelemaan sitä, en halua sotkea sitä tälläisiin palstoihin.

        Onko multa mennyt joku viesti joskus täysin ohi tai jtn.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Onko multa mennyt joku viesti joskus täysin ohi tai jtn.

        Olet sä siihen vastannutkin. Katotaan joskus toiste, nyt tää saa liialti huomiota, mut luet postisi ja mietit sitten.


      • tavis kirjoitti:

        Olet sä siihen vastannutkin. Katotaan joskus toiste, nyt tää saa liialti huomiota, mut luet postisi ja mietit sitten.

        Mulla on paljon postia...


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Mulla on paljon postia...

        Epäilemättä. Jos se eroittuisi tavallisuudellaan kaikista susta unelmoivista?


      • tavis kirjoitti:

        Epäilemättä. Jos se eroittuisi tavallisuudellaan kaikista susta unelmoivista?

        Mitä ei uhkaus eikä kuolaus. No tuo karsii jo piposta kyselijöihin. Ahaa...


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Mitä ei uhkaus eikä kuolaus. No tuo karsii jo piposta kyselijöihin. Ahaa...

        Kaikkea sitä varmaan kyselläänkin, jos laittaa nikkinsä näille palstoille. Siksi sen ketjut on ihan muualla.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Mitä ei uhkaus eikä kuolaus. No tuo karsii jo piposta kyselijöihin. Ahaa...

        Niin en saa toistella nikkiä, vaan enhän minä mihinkään ole sitoutunut. Ainoa tosi arkipäiväinen viesti joka siellä loisti arkipäiväisyyttään erityisesti oli joku ikivanha crazy_catwoman:in viesti.

        Sitten se juttu, että en pitäisi kyseisestä kirjoittajasta... Olikohan joku vartaloihanne keskustelu, jossa oisin voinu napsua vähän. Sillekin. Ehkä...


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Niin en saa toistella nikkiä, vaan enhän minä mihinkään ole sitoutunut. Ainoa tosi arkipäiväinen viesti joka siellä loisti arkipäiväisyyttään erityisesti oli joku ikivanha crazy_catwoman:in viesti.

        Sitten se juttu, että en pitäisi kyseisestä kirjoittajasta... Olikohan joku vartaloihanne keskustelu, jossa oisin voinu napsua vähän. Sillekin. Ehkä...

        Mussa ei ole hullua kissaa pätkän vertaa. Mua kaivataan nyttoisaalla,mut kattellaan. Sanoinhan, ettei mitään pahaa, olen kai tajunnut sen väärin.


      • tavis kirjoitti:

        Mussa ei ole hullua kissaa pätkän vertaa. Mua kaivataan nyttoisaalla,mut kattellaan. Sanoinhan, ettei mitään pahaa, olen kai tajunnut sen väärin.

        Ehkä, ehkä et. Kyllä mä vielä sen esiin kaivan.


    • ...

      Mies arvioi seksin laatua päättäessään, haluaako seurustella kanssasi.

    • Mjoo, sama homma useilla naisilla. Tärkeintä kai että molemmat on samalla kannalla asian suhteen. Että yhteistuumin odotellaan tai kiiruhdetaan.

    • Jaa a ei ole ainakaan mulla. Monasti on ollut ongelmana se että nainen odottaa asian suhteen jotain tapahtuvaksi... itse kun en ole valmis heti moiseen asiaan vaan se vaatii tutustumista aika pitkälle ensin.

    • Rottweil

      Siitä yksinkertaisesta syystä, että jos molemminpuolinen seksuaalinen mielenkiinto ei herää toisilla treffeillä, niin ei se herää kunnolla koskaan. Suhteesta tulisi vain intohimoton kamusuhde. En halua sellaista.

    • Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Oli kyseessä mikä tahansa teko, jos molemmat tietävät mitä tekevät, ymmärtävät seuraukset ja vastuun, niin miksi ihmeessä takertua joihinkin tiettyihin kaavoihin tai tuijottamaan sitä, monesko kerta on menossa? Tämä kaikenlainen lukumäärien painottaminen ja ensisijaistaminen _ihmissuhteissa_ sisällön edelle menee kyllä minulla ymmärrykseni yli ja lujaa.

      On tosi surullista, jos ihmiset seurustelevat/tapailevat ensisijaisesti jostakin jäykästä kaavasta käsin ja vasta toissijaisesti juuri sen kyseisen ihmisen kanssa ominaisuuksineen. Jos ihminen ei ole halukas/valmis kohtelemaan itselleen erityistä henkilöä muutoin kuin sillä samalla tavalla kuin niitä vähemmän merkityksellisiä ihmisiä, niin miten osoitat sille erityiselle ihmiselle hänen ainutlaatuisuutensa sinulle?

      Ihmiset, ketkä väkevästi vannottavat esim. että "ei sitten ennen n:siä treffejä mikään seksiä", tuppaavat olemaan ihmisiä, ketkä eivät muutenkaan luota omaan arvostelukykyynsä. Mikä sitten johtaa helposti siihen, että elämänkulusta tulee tasaista ja kehämäistä. Samat asiat toistavat itseään. Kaikelta sellaiselta, joka ei sovi omiin suunnitelmiin tai "asetuksiin", juostaan karkuun.

      Kokeiltu on. En suosittele. Siinä tulee vaan säikyksi, sillä elämässä on paljon vahvempia voimia kuin ne, jotka ihmisellä on omissa käsissään, ja ne ennenpitkää juoksevat ihmisen kiinni. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö teoistaan ja valinnoistaan jaksaisi kantaa vastuunsa, kun vaan tosiaan miettii ja tietää, mitä on tekemässä silloinkin, kun se poikkeaa tavalla tai toisella aikaisemmasta.

      • Tämä viesti oli siis ol_iolle liittyen siihen, että mitäpä jos mies ja nainen päättäisivät vaan yhdessä, millainen järjestely missäkin asiassa heille passaa parhaiten. Sitähän se seurusteleminenkin sitten myöhemmin, jos sinne asti päätyvät, olisi: yhteisiä sopimuksia, päätöksiä ja keskusteluita asioista. Minkä takia treffeillä tutustumiseen ja tutustumistapoihin liittyviin asioihin ei voisi suhtautua samoin?


      • vanhempi patu
        luminne kirjoitti:

        Tämä viesti oli siis ol_iolle liittyen siihen, että mitäpä jos mies ja nainen päättäisivät vaan yhdessä, millainen järjestely missäkin asiassa heille passaa parhaiten. Sitähän se seurusteleminenkin sitten myöhemmin, jos sinne asti päätyvät, olisi: yhteisiä sopimuksia, päätöksiä ja keskusteluita asioista. Minkä takia treffeillä tutustumiseen ja tutustumistapoihin liittyviin asioihin ei voisi suhtautua samoin?

        Joskus parikymppisenä tuollainen sopiminen oli, ja olisi ollut tosi kömpelöä. Ei naiset (tytöt?) tutustumisvaiheessa mitään lähteneet sopimaan, kiertelivät kuin kissa kuumaa puuroa ja naureskelivat. Täällä palstalla on jotenkin ihmeen kaupalla täysin elävän elämän vastaisia puheita, sekä miesten että naisten puolella.


      • jos...
        vanhempi patu kirjoitti:

        Joskus parikymppisenä tuollainen sopiminen oli, ja olisi ollut tosi kömpelöä. Ei naiset (tytöt?) tutustumisvaiheessa mitään lähteneet sopimaan, kiertelivät kuin kissa kuumaa puuroa ja naureskelivat. Täällä palstalla on jotenkin ihmeen kaupalla täysin elävän elämän vastaisia puheita, sekä miesten että naisten puolella.

        tarkennat vanhempana ja viisaana tuon elänänvastaisuuden :)


    • pick again

      Koeajo on nykypäivänä aika suosittua ja jopa rohkaistavaa. Jos sun ei tee mieli nussia treffiseuraas vaan odottaa tutustumista ja tunteiden syntyä, olet jo valinnut seuras väärin. Pari kertaa voi treffeillä käydä että saa sen ensijännityksen pois mutta kyllä sitten pitäis alkaa jo hommiin ettei pety pahasti myöhemmin.

      Kerrotaas vielä tälläinen tarina tuohon kylkeen. Jos pihtaat vaikka mahdollinen "kumppani" yrittäis lähestyä monta kertaa, sillä miehellä menee hermot ennemmin tai myöhemmin. Se ei ole susta enään oikeasti kiinnostunut, mutta haluaa silti nussia. Joten hän odottaa ja pelaa sun pelejäs niin kauan kun tarvii (todennäköisesti jo etsien muuta) mutta sitten kun olet valmis ja se on sut saanu sänkyyn... Olet siitä eteenpäin pelkkää ilmaa.

    • aononå

      Joo, kyllähän tuo alkaa taas väsyttää... Onneksi sänkyyn on aina lyhyt matka. Toista on se kun esim. tulee nälkä ja pitää lähteä kauppaan.

    • näin meillä

      Ollaan oltu kihlattuni kanssa yhdessä jo vajaat kolme vuotta. Seksiä ei ole tullut harrastettua, koska kihlattuni haluaa odottaa avioliittoon asti. Rakkautta ja romantiikkaa ei suhteestamme puutu, mutta kyllähän jatkuva pakkoselibaatti kiristää hermoja väkisinkin. Vaikea tilanne tällaiselle viriilille nuorelle miehelle, mutta eipä auta kuin odottaa tulevia vuosia ja hääyötä.

      • Marcus Antonius

        Kolme vuotta jotain vielä? Periaatteessa suhteessa naisen kanssa jota rakastaa? En edes tiedä mitä sanoisin, toivottavasti sulle käy tuossa lopulta hyvin.


      • näin meillä
        Marcus Antonius kirjoitti:

        Kolme vuotta jotain vielä? Periaatteessa suhteessa naisen kanssa jota rakastaa? En edes tiedä mitä sanoisin, toivottavasti sulle käy tuossa lopulta hyvin.

        No joo. Saapahan ainakin odottaa hääyötä kuin lapsi joulupukkia. Mutta vaikeaahan tämä tällainen on. Kestän kuitenkin kuin mies.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe