oikeutta hakeva

onko teistä oikein olen asumis tuen varassa joka menee kokonaan vuoran antajalle eikä riitä en saa toimeen tuloa kun 8 euroa .kävin kysyyn avusta seurakunnasta ei annettu mitään .nyt kuulin että sellaiset joilla on tulot tonnin kuussa ovat saanneet 70 ostokortin seurakunnasta. ja toimeen tuloa 140 .musta on väärin .vaikka olen työtön niin kyllä mä olen kirkollis veroja maksanut .mutta en tiedä maksanko tää jälkeen..

14

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töihin vaan!

Mene töihin.

• ja rahat riittää

Niin ja lopeta se kaljan kittaaminen ja tupakan poltto

• en ole koskaan tupakoinnut enkä käytä alkoholia .

• Sossuko elättää
        autoton kirjoitti:

en ole koskaan tupakoinnut enkä käytä alkoholia .

Entä oletko koskaan tehnyt töitä?

• Sossuko elättää kirjoitti:

Entä oletko koskaan tehnyt töitä?

olen kyllä nytkin teksin mutta on työ rajoitteita käsissä jajaloissa

• Suosittelen

http://eroakirkosta.fi/

• KeefasG

Kyllähän joka paikassa pitää olla selvitys tuloista. Tulojen mukaan myös maksetaan kirkollisveroa eli jos ei ole tuloa, ei mene maksujakaan. Oletettavasti sinulla on kuitenkin tuloja, kun et ole saanut tukia ja jos ei tuloja ole, et kirkosta eroamalla mitään voita. Tosin en ole kuullut kenenkään muutenkaan rikastuvan millään tavalla kirkosta eroamalla - pikemminkin olen nähnyt ihan muuta.

• Aumolohikiusaus

Kannattaa ostaa auto jos oot autoa ilman.

• Ammattilainen

8 € kuussa? Yrittäjä urani alussa pystyin pistämään rahaa ruokaan sentään 50 mk kuussa. Sillä eli, kun oli tarkka markka.
      Kerran, kun oli ollut puolivuotta tiukkaa, kysyin avustuksia, mutta yrittäjälle niitä ei jaella!
      Laskut maksoin ja maksan ajallaan ja nykyään voin jo kuluttaa 300 € /kk ruokaan ja vaatteisiin! (Tosin summa jaetaan viiden perheenjäsenen kesken.)

Perustappa vaikka yritys, niin ei tarvi turhaan miettiä miten ajan saa kulumaan!

• 2+3

Sulla on varmaan jotain tuloja jostain tms, jos et saa ku 8e rahaa?
      mun tietääkseni toimeentulotuessa katotaan myös muut tulot

• ikkuna hevoinen.

kommentti kirkosta eroamiselle: kannattaa erota kirkosta jos siellä ei käy koskaan ja mitä saa kirkollisverojen maksamisesta? ei mitään. mutta se pitää muistaa että se on jokaisen oma asia. itse erosin kirkosta 20 vuotta ja se ei ole vaikuttanut elämääni. tulot olleet vaihtelevia. mitäs sitten sehän on elämää. ompa kumma, sulla varmaan aika isot tulot jos et saa toimeentulotukea kaupungilta. joku klinkkaa sun asiassa kyllä..............................................hmm.

• 18+15

tarkotin että onko sulla jossain osakkeita, säästöjä tms jos et saa enempää toimeentulotukea?
      Eihän tuo oo mitenkään päin järkevää että selviäisit 8€:lla kuukaudessa.

• dufff beee

minäkin saan 3200€kk sosusta ja kelalta hyvin pärjää.....3 lapsen yh ÄIPPÄ keskusta

• Mussukka....

SYÖMÄÄN, tules nyt Jani Petteri pois sieltä äitin tietokoneelta, puuro on jo valmis...äiti voi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      103
      3576
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      13
      3413
    3. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      114
      2423
    4. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      53
      2412
    5. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      77
      2381
    6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      147
      2161
    7. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      5
      2050
    8. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      436
      1957
    9. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      57
      1902
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      41
      1893
    Aihe