Eli oon 17 vuotias tyttö ja oon tänä syksynä innostunut venyttelystä. Liikun paljon mutta venyttely on usein jäänyt tekemättä. Nyt kuitenkin oon pättäny ottaa uuden haasteen vastaan --> spagaatin.
Haluaisin jotain vinkkejä/ kokemuksia miten ootte ite harjotellut. Ja tykkään venytellä iltaisin ennen nukkumaan menoa, onko pahaksi jos harjoittelee ilman lämmittelyä :) kiitos ja vastailkaa :)
apua spagaatin venyttelyyn :)
3
315
Vastaukset 3
- C:
Tuosta verryttelystä se että kannattaa vähän ainakin lämmittää lihaksia ennen venyttelyä, olen huomannut että sillöin venyy enemmän ja revähdyksen riski pienenee;). Itsellä spagaatti menee lämpimillä lihaksilla toiselle puolelle. Onnee vaan harjotteluun! :))
- joukkuevoimistelija
Ylivenytyksillä eli laitat etujalan tai molemmat jalat tuolille ja painat alas. Tiedän se tuntuuu tosi hirveeltä ja se on yhtä tuskaa, mutta tuottaa tulosta nopeesti. 3 min. molemmilla puolilla on semmonen hyvä aika ja jos teet lähes joka päivä ni siihen kipuun tottuu ja pian on jo paljon helpompaa:). Sisukkuutta venyttelyyn !:)
- fremd1993
Tässä on melko hyvä video venyttelyyn:
https://www.youtube.com/watch?v=q6LmM38HSHU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510