Eli oon 17 vuotias tyttö ja oon tänä syksynä innostunut venyttelystä. Liikun paljon mutta venyttely on usein jäänyt tekemättä. Nyt kuitenkin oon pättäny ottaa uuden haasteen vastaan --> spagaatin.
Haluaisin jotain vinkkejä/ kokemuksia miten ootte ite harjotellut. Ja tykkään venytellä iltaisin ennen nukkumaan menoa, onko pahaksi jos harjoittelee ilman lämmittelyä :) kiitos ja vastailkaa :)
apua spagaatin venyttelyyn :)
3
272
Vastaukset
- C:
Tuosta verryttelystä se että kannattaa vähän ainakin lämmittää lihaksia ennen venyttelyä, olen huomannut että sillöin venyy enemmän ja revähdyksen riski pienenee;). Itsellä spagaatti menee lämpimillä lihaksilla toiselle puolelle. Onnee vaan harjotteluun! :))
- joukkuevoimistelija
Ylivenytyksillä eli laitat etujalan tai molemmat jalat tuolille ja painat alas. Tiedän se tuntuuu tosi hirveeltä ja se on yhtä tuskaa, mutta tuottaa tulosta nopeesti. 3 min. molemmilla puolilla on semmonen hyvä aika ja jos teet lähes joka päivä ni siihen kipuun tottuu ja pian on jo paljon helpompaa:). Sisukkuutta venyttelyyn !:)
- fremd1993
Tässä on melko hyvä video venyttelyyn:
https://www.youtube.com/watch?v=q6LmM38HSHU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780