Kun Suomen suurimmalla keskustelusivustolla jonkun aihealueen keskustelu rajoittuu neljään uuteen viestiin vuorokaudessa voidaan aihetta pitää täydellisen mitättömänä. Sitten kun vielä lukee viestien sisältöä ei voi olla kuin surullinen. Eipä muuta tästä "jefusta".
Pateettista
31
357
Vastaukset
- 16+6
OK. Pidä toi.
- 25
Niin no pateettisinta on että "Kuningas" laji Jalkapallolla on 7 viestiä viimeisimmän 24h aikana, jos sitä suurta suosittumuutta pidetään mittarina niin siellä pitäisi olla 10 kertainen määrä viestejä mutta ei oo
- asd
Kukahan tänne nyt mistään viittis enemmän kirjoitella? Missä on liiton keskustelupalsta..
- 6+15
Totta toinen puoli. Ikävä kyllä amerikkalaisesta jalkapallosta ei käydä vastaavaa fanikeskustelua kuin esim jääkiekosta (vrt Jatkoaika.com). Kun tämän palstan kirjoituksia lukee käy ilmi, että useimmat kirjoittajat ovat nuoria lajin harrastajia. Lisäksi repliikkejä heittää muutama veteraani. Ns. trolleja riittää joka paikkaa, niin tällekin palstalle. Asiallista spekkausta on harvassa ja se karkottaa normaalit lajiharrastajat pois täältä. Nämä ääri-ilmiöt sitten mellastavat täällä. Peräänkuulutettu AJL:n keskustelupalsta saisi tehdä come backin.
- as
Kuuluko muuten siihen 2minuutinvaroitus ja liiton yhteistyödiiliin se, et liiton keskustelupalstaa ei avatakaan? Vai onko sille jokin muu selitys? Sulkeutumisen jälkeen oli tiedoite et avataan myöhemmin, mut nyt ei mitään.
- 8+2
Joku kritisoi sitä että joukkueeet eivät osaa/voi tehdä treeniyhteistyötä keskenään. No, olen samaa mieltä myös liiton ja muiden sidosryhmien kanssa että SAJL ei yksinkertaisesti osaa tehdä muiden toimijoiden kanssa, 2inuutinvaroitus tai touchdown.fi sivustojen kanssa vaikka näissä olisi ympäristöt toimimiselle valmiina.
Säälittävintähän on että liitto poisti oman keskustelupalstan kun se oli toiminut muistaakseni vuodesta 2002. Lisäksi keskustelupalsta poistettiin ilman mitään selityksiä ja syitä on vain arvaileminen foliopipo syvällä päässä.
- lfjnc
Minun mielestä SAJL tekee lajille hallaa siinä, että on siirtänyt lajikeskustelun tämän kaltaisille hallitsemattomille bordelleille. Moderoitu ja rekisteröitymisen edellyttävä Foorumi tulisi avata mahdollisimman nopeasti.
Ymmärrän tietysti hyvin senkin, että liiton webmaster varmasti kyllästyi moderoimaan idioottien salaliittoteorioita sivuiltaan. Mutta kun foosumi on suljettu nämä isokirjainidioottien kaltaiset mielisairaat häiriköt saavat avohoitostatuksellaan terrosirisoida kesustelupalstaa.- Kitinään kyllästynyt
Sori nyt, mutta minusta se ei ole liiton tehtävä pitää yllä keskustelupalstaa. Tämä kyseinen foorumi on asialliseen keskusteluun ihan höpöhöpö-kanava. Aiheeseen liittyviä moderoituja palstoja on jo olemassa, joten sinne vaan kirjautumaan ja keskustelemaan.
- 14+3
Kitinään kyllästynyt kirjoitti:
Sori nyt, mutta minusta se ei ole liiton tehtävä pitää yllä keskustelupalstaa. Tämä kyseinen foorumi on asialliseen keskusteluun ihan höpöhöpö-kanava. Aiheeseen liittyviä moderoituja palstoja on jo olemassa, joten sinne vaan kirjautumaan ja keskustelemaan.
Sori nyt vaan mutta jos joukkueet päättää että SAJL sitä keskustelupalstaa pitää puystyssä niin sitten se pidetään, vaikka ulkopuolisin voimin. Ja sitä ei silloin yksittäinen duunari liitossa päätä.
- 1+16
14+3 kirjoitti:
Sori nyt vaan mutta jos joukkueet päättää että SAJL sitä keskustelupalstaa pitää puystyssä niin sitten se pidetään, vaikka ulkopuolisin voimin. Ja sitä ei silloin yksittäinen duunari liitossa päätä.
Sitä odotellessa... En pidättelis hengitystäni.
- 1+11
Surkeeta on, jos todellista syytä liiton sivujen foorumin sulkemiselle ei voi sanoa suoraan. Jollain helvetin verukkeella ensin perustellaan, et menee hetki ku korjataan ja sit vaan jätetään siihen. Käyhän se niinkin, mut jättää oudon kuvan.
- Jefumaster
Uskoisin, että syynä sulkemiseen ovat nämä isokirjainidiootin kaltaiset roskapostittajat jotka aina aamuyön tunteina suolsivat foorumin täyteen silkkaa skei-daa. Ymmärrän hel-vetin hyvin että liiton porukalle ei ole suurta motivaatiota katsella näitä mielenvikaisten kohkaajien liiton toimintaan kohdistuvia jatkuvia jopa henkilötason solvauksia kovinkaan pitkään.
Yksi yhteinen keskustelupalsta olisi kuitenkin lajille välttäätön kommunikointikanava. Meitä seurariippumattomia laji-faneja alkaa olla markkinoilla jonkin verran. SAJL:n foorumin rekisteröinnistä tuliskin tehdä hieman tanakampi ja niitä ip-osoitteen porttikieltoja tulisi harkita. Tuossa mainitussa Jatkoaika.comissahan annetaan herkästi pelikieltoja joko määräaikaisina tai pysyvinä.
- 2+20
Aivan! Eikö toi ole ihan luonteva käytäntö monilla keskustelupalstoilla? Kenkää sikailusta lyhyenä tai pitkänä. Jos menee henkilökohtaisuuksiin, niin rikosilmoitus, vaikkei se ehkä mihinkään kyllä johda.. Nyt sitä samaa posken louskutusta sit joutuu lukemaan täältä ja yritä tässä nyt innostaa uutta lajiharrastajaa tai vanhaa fania. Täähän on ihan helvetin vitsi koko suoli.
- 18+6
Itsekin kaipaan liiton foorumin kaltaista edes suunnilleen asiallista jefukeskustelua, mutta toisaalta ymmärtää sen, että liitto ei halua ylläpitää keskustelua omilla sivuillaan, missä myös haukuttiin liiton toimintaa melko paljon. VAi kuinka monen muun lajiliiton sivuilla on nykyään keskustelupalsta. Aivan.
- 41023
Siis anteeks että kysyn, mutta muistaako kukaan nyt ihan todella sen liiton foorumin tilannetta? Siellä ei KOSKAAN keskusteltu mistään. Siis oikeesti. Siellä ei koskaan ollut mitään spekkausta -lukuunottamassa kahden-kolmen henkilön tulosveikkausta.
Kukaan ei koskaan esim. liigapelin jälkeen kehdannut kirjoittaa peleistä mitään analyysiä tai kertoa vaikkapa, että "Roosters-Oulu peli oli aivan luokatonta. Vaikea uskoa Vaahteraliigapeliksi". Sinne palstalle tuli vaan tulokset otteluista -joo tosi jännää.
Siis onko me oltu viimeiset vuodet ihan eri palstalla? Siellä oli muistaakseni alle 10 aktiivista nimimerkkiä, jotka kirjoitti keskenään (ja kaikki ties ketä ne on) ja muut vaan seurasi nimettömänä sivusta.
Mä en ainakaan sitä palstaa kaipaa. Joo, olisi hyvä että olisi joku virallisempi foorumi, mutta tämä nyt tuntuu olevan ainoa, minne jengi ihan oikeesti kirjoittaa. Näin paljon juttuja ei tullut SAJL palstalle vuodessa. Totta, mäkin toivoisin et noi muutamat trollit ja tikkukirjaimet sais jotenki poistettua keskusteluista, mut kun ne suodattaa niin helpompihan täällä on keskustella. Emmä ainakaan jaksa rekisteröityä ja kirjautua joka hemmetin foorumiin.
Ja sitten vielä: mun mielestä lajiliiton tehtävä EI ole ylläpitää mitään tsättipalstaa. Jatkoaika.com on ihan oma juttunsa, ei se ole mikään jääkiekkoliiton sivujen foorumi. Perustakaa itse joku vastaava ja yrittäkää saada jengi sinne... aivan, 2 minuutin varoitus ja touchdown on molemmat yrittäneet. Mutku ne ite sivut on niin epäkiinnostavat niin ei sinne vaan ketään mee.
sori tuli vähän avautuminen, mut mä en vaan tajua tätä ihme ulinaa jonku SAJL-palstan perään. Sitä ei ole. Se on suljettu. Sitä tuskin tulee enää koskaan. Koittakaa nyt jo päästä sen yli. Damn. - Kitinään kyllästynyt
41023 kirjoitti:
Siis anteeks että kysyn, mutta muistaako kukaan nyt ihan todella sen liiton foorumin tilannetta? Siellä ei KOSKAAN keskusteltu mistään. Siis oikeesti. Siellä ei koskaan ollut mitään spekkausta -lukuunottamassa kahden-kolmen henkilön tulosveikkausta.
Kukaan ei koskaan esim. liigapelin jälkeen kehdannut kirjoittaa peleistä mitään analyysiä tai kertoa vaikkapa, että "Roosters-Oulu peli oli aivan luokatonta. Vaikea uskoa Vaahteraliigapeliksi". Sinne palstalle tuli vaan tulokset otteluista -joo tosi jännää.
Siis onko me oltu viimeiset vuodet ihan eri palstalla? Siellä oli muistaakseni alle 10 aktiivista nimimerkkiä, jotka kirjoitti keskenään (ja kaikki ties ketä ne on) ja muut vaan seurasi nimettömänä sivusta.
Mä en ainakaan sitä palstaa kaipaa. Joo, olisi hyvä että olisi joku virallisempi foorumi, mutta tämä nyt tuntuu olevan ainoa, minne jengi ihan oikeesti kirjoittaa. Näin paljon juttuja ei tullut SAJL palstalle vuodessa. Totta, mäkin toivoisin et noi muutamat trollit ja tikkukirjaimet sais jotenki poistettua keskusteluista, mut kun ne suodattaa niin helpompihan täällä on keskustella. Emmä ainakaan jaksa rekisteröityä ja kirjautua joka hemmetin foorumiin.
Ja sitten vielä: mun mielestä lajiliiton tehtävä EI ole ylläpitää mitään tsättipalstaa. Jatkoaika.com on ihan oma juttunsa, ei se ole mikään jääkiekkoliiton sivujen foorumi. Perustakaa itse joku vastaava ja yrittäkää saada jengi sinne... aivan, 2 minuutin varoitus ja touchdown on molemmat yrittäneet. Mutku ne ite sivut on niin epäkiinnostavat niin ei sinne vaan ketään mee.
sori tuli vähän avautuminen, mut mä en vaan tajua tätä ihme ulinaa jonku SAJL-palstan perään. Sitä ei ole. Se on suljettu. Sitä tuskin tulee enää koskaan. Koittakaa nyt jo päästä sen yli. Damn."Ja sitten vielä: mun mielestä lajiliiton tehtävä EI ole ylläpitää mitään tsättipalstaa. Jatkoaika.com on ihan oma juttunsa, ei se ole mikään jääkiekkoliiton sivujen foorumi. Perustakaa itse joku vastaava ja yrittäkää saada jengi sinne..."
Aamen!
- Lehdistöneuvos
Vahvasti eri mieltä lajiliiton tehtävästä. Mielestäni lajiliiton, siis SAJL:n, suurena tehtävänä on edistää amerikkalaisen jalkapallon julkisuuskuvan rakentumista ja ohjata sen ympärillä käytävää keskustelua positiiviseen lajia kehittävään suuntaan. Lajiharrastajien ja lajia seuraavien "fanien" yhteinen keskustelupalsta on yksi keino toteuttaa tätä. Nämä keskustelupalstan teilaavat henkilöt ovat juuri niitä yksisilmäisiä henkilöitä, ilmeisesti itse vielä pelaajia, jotka eivät näe metsää puilta. Suomeksi eivät ymmärrä, että lajin näkökulmasta kehitystyötä täytyy kohdistaa laajalti muuallekin, kuin sinne kentän tapahtumiin. Jos jefua katsotaan vain pelaajan rajallisesta perspektiivistä ei poispääsyä marginaalilajin kaventuvasta putkesta ole olemassa.
- 14+8
Missä sä oot oikein ollu viimeset kymmenen vuotta? SAJL:n keskustelupalsta levitti lajista todella paskaa julkisuuskuvaa. Pienestäkin moderoinnista idiootit rupes kinaamaan sananvapausperusteilla ja heitteli salaliittoteorioita. Enimmäkseen keskustelu pyöri liiton toiminnan sokean haukkumisen ympärillä (niinku täälläkin aika paljon). Juuri mitään faneja palstalla ei käynyt, koska heille automaattisesti alettiin vittuilla. Good riddance!!
- lketn7097g
14+8 kirjoitti:
Missä sä oot oikein ollu viimeset kymmenen vuotta? SAJL:n keskustelupalsta levitti lajista todella paskaa julkisuuskuvaa. Pienestäkin moderoinnista idiootit rupes kinaamaan sananvapausperusteilla ja heitteli salaliittoteorioita. Enimmäkseen keskustelu pyöri liiton toiminnan sokean haukkumisen ympärillä (niinku täälläkin aika paljon). Juuri mitään faneja palstalla ei käynyt, koska heille automaattisesti alettiin vittuilla. Good riddance!!
Tuo on totta. Mutta ei ole "liiton" vika, että lajimme parissa on melko paljon häiriintyneitä yksilöitä. Nyt kun mediassa on kirjoiteltu paljon päähän kohdistuneiden iskujen vaikutuksista ihmisen aivoihin, niin ymmärrän tavallaan yhä enemmän näitä avautujia.
Useaan kertaan mainittu Jatkoaika on paras esimerkki moderoidusta keskustelupalstasta. Urpot ja idiootit laitetaan siellä välittömästi kuriin. Olen myös itse sitä mieltä, että liiton velvollisuutena on ylläpitää avointa, mutta asiallista foorumia lajikeskustelulle. Tietysti jos on tultu siihen johtopäätökseen, että lajin harrastajista aktiivisimmin keskustelupalstoilla kantaa ottavat, ovat noita aivonsa tärvelleitä imbesillejä, niin antaa olla.
SAJL voisi kuitenkin avoimesti kertoa syyn foorumin poistamiseen. - 17+15
lketn7097g kirjoitti:
Tuo on totta. Mutta ei ole "liiton" vika, että lajimme parissa on melko paljon häiriintyneitä yksilöitä. Nyt kun mediassa on kirjoiteltu paljon päähän kohdistuneiden iskujen vaikutuksista ihmisen aivoihin, niin ymmärrän tavallaan yhä enemmän näitä avautujia.
Useaan kertaan mainittu Jatkoaika on paras esimerkki moderoidusta keskustelupalstasta. Urpot ja idiootit laitetaan siellä välittömästi kuriin. Olen myös itse sitä mieltä, että liiton velvollisuutena on ylläpitää avointa, mutta asiallista foorumia lajikeskustelulle. Tietysti jos on tultu siihen johtopäätökseen, että lajin harrastajista aktiivisimmin keskustelupalstoilla kantaa ottavat, ovat noita aivonsa tärvelleitä imbesillejä, niin antaa olla.
SAJL voisi kuitenkin avoimesti kertoa syyn foorumin poistamiseen.Ei niitä imbesillejä tarvi olla kovin montaa ja soppa on valmis. Ja on kyllä aika vaikeaa moderoida tuollaista keskustelua. Yksi vaihtoehto on toki järjestää keskustelu siten, että palveluun on kirjauduttava omalla nimellä. Suuri osa orgin kirjoittajista toki tunnettiin, vaikka nickillä kirjoittivatkin. Joka tapauksessa omalla nimellä kirjoittaminen usein hillitsee sitä näppissormea.
- 887k
17+15 kirjoitti:
Ei niitä imbesillejä tarvi olla kovin montaa ja soppa on valmis. Ja on kyllä aika vaikeaa moderoida tuollaista keskustelua. Yksi vaihtoehto on toki järjestää keskustelu siten, että palveluun on kirjauduttava omalla nimellä. Suuri osa orgin kirjoittajista toki tunnettiin, vaikka nickillä kirjoittivatkin. Joka tapauksessa omalla nimellä kirjoittaminen usein hillitsee sitä näppissormea.
Olisihan se tietty yksi maailman suurimmista ihmeistä jos vaikka tämä netti-idiotismin ilmentymä "isokirjainidiootti" tulisi ulos kaapista ja kertoisi nimensä. Se on kuitenkin joku 70-kilonen rissu-räkänokka joka on saanut kentällä niin paljon naamaansa että täytyy lesoilla netissä nimettömänä.
- 1+12
17+15 kirjoitti:
Ei niitä imbesillejä tarvi olla kovin montaa ja soppa on valmis. Ja on kyllä aika vaikeaa moderoida tuollaista keskustelua. Yksi vaihtoehto on toki järjestää keskustelu siten, että palveluun on kirjauduttava omalla nimellä. Suuri osa orgin kirjoittajista toki tunnettiin, vaikka nickillä kirjoittivatkin. Joka tapauksessa omalla nimellä kirjoittaminen usein hillitsee sitä näppissormea.
Siis mihin sä tarviit jotain selitystä, miksi palsta poistettiin? Mitä sä sillä tiedolla teet? "Poistettiin tietoteknisten ongelmien takia" tai "poistettiin, koska ei ehditty moderoida nettietiketin vaatimalla tasolla" tai "poistettiin, koska aiheutti negatiivista mielikuvaa liitolle" tai keksi itse joku muu selitys.
Mitä väliä sillä on MIKSI se poistettiin -siitä on jo monta vuotta (huom. vuotta) aikaa niin on todella epätervettä, että vieläkin uikutetaan sen perään. Onko sulla kaikki ihan ok?
ps. pikakatsannolla:
Käsipalloliitto - ei keskustelufoorumia
Koripalloliitto - ei keskustelufoormua
Hiihtoliitto - ei keskustelufoorumia
Salibandyliitto - ei keskustelufoorumia
Jääpalloliitto - ei keskustelufoorumia
...and the list goes on! - 8787
17+15 kirjoitti:
Hillitsee näppissormea kyllä, mutta tappaa kaiken mielenkiintoisen spekuloinnin koska kukaan ei omalla nimellään kehtaa arvostella vastustajan pelinrakentajaa netissä. Tai ottaa kantaa mihinkään muutenkaan.
- 4+9
8787 kirjoitti:
Hillitsee näppissormea kyllä, mutta tappaa kaiken mielenkiintoisen spekuloinnin koska kukaan ei omalla nimellään kehtaa arvostella vastustajan pelinrakentajaa netissä. Tai ottaa kantaa mihinkään muutenkaan.
Puolensa kaikessa. Anonyymia forumia tuskin kuitenkaan kannattaa perustaa ihan vaan siitä ilosta, että saadaan kaikki avohoitopotilaat sinne inttämään salaliittojuttuja. Lopputulos nähtiin orgissa ja nähdään täällä.
- oldskåål
1+12 kirjoitti:
Siis mihin sä tarviit jotain selitystä, miksi palsta poistettiin? Mitä sä sillä tiedolla teet? "Poistettiin tietoteknisten ongelmien takia" tai "poistettiin, koska ei ehditty moderoida nettietiketin vaatimalla tasolla" tai "poistettiin, koska aiheutti negatiivista mielikuvaa liitolle" tai keksi itse joku muu selitys.
Mitä väliä sillä on MIKSI se poistettiin -siitä on jo monta vuotta (huom. vuotta) aikaa niin on todella epätervettä, että vieläkin uikutetaan sen perään. Onko sulla kaikki ihan ok?
ps. pikakatsannolla:
Käsipalloliitto - ei keskustelufoorumia
Koripalloliitto - ei keskustelufoormua
Hiihtoliitto - ei keskustelufoorumia
Salibandyliitto - ei keskustelufoorumia
Jääpalloliitto - ei keskustelufoorumia
...and the list goes on!No varmaan siihen sen tiedon tarvitsee että jos ongelma on esimerkiksi joku tietokantahomma, niin lajissa mukana olleilta voi kysyä apua sen fixaamiseen ja jos ongelma on modroijien vähyys, niin varmasti niitäkin tahoja löytyy vapaaehtoisesti toimimaan. Jos ette ole huomanneet, niin vapaaehtoisia löytyy, pitää vaan osata kysyä niitä. Se että jos liiton rajallisella ja ylityöllistetyillä toimihenkilöillä ei ole aikaa modeta tai rakentaa foorumia kuntoon, niin se ei tarkoita etteikö sitä talkooporukkaa saisi kasaan.
Se miksi liiton foorumi reilu vuosi sitten laitettiin alas, oli palveluntarjoajan toimet, koska keskustelufoorumissa oli turva-aukko, jonka kautta palveluntarjoajan serverillepäin tuli hyökkäyksiä. Valitettavasti samalla palveluntarjoajalla oli myös tilastot, jotka pistettiin sitten samalla alas. Liiton palveluthan on tai ainakin oli kahdella eri palveluntarjoajalla. Viralliset kotisivut SLU:ssa ja käsittääkseni tietokannat Nebulalla(?)
Palveluntarjoaja palauttio tilastot, mutta ilmeisesti foorumille ei tehty mitään toimenpiteitä ja sen takia sitä ei ole palautettu. Siihen en osaa ottaa kantaa onko kyseessä laiskuus, osaamattomuus vai jotkut muut syyt.
Huomattavasti mielummin itse lukisin SAJL:n palstalta vaikka tuota loanheittoa, kunhan se tulee sitten niiden henkilöiden toimesta jotka sinne keskustelufoorumille on erikseen hyväksytty. Itsellänikin oli sinne tunnus ja muistaisin että kirjautumisvaiheessa sinne tuli syöttää nimi ja osoite (en tiedä miksi) ja vasta adminin hyväksymisen jälkeen oli kirjoitusoikeus.
Liiton foorumin kautta ostin yhdet pelikamat, joten palsta toimi myös käytettyjen varusteiden osto- ja myyntipalstana ajaen siihen tarkoituksensa. Myös toimi hyvin muistutuksena tulevista peleistä, joukkueet kirjoittivat kun oli kotisivuilleen tullut päivityksiä, sillä liitto ei kuitenkaan samaa vauhtia pysty kaikkien 30 joukkueen tiedotteita sivuillaan julkaisemaan. Ulkopuoliset mediat, kuten esim jefu.fi ja touchdown.fi ilmoittivat kun sivuilleen oli päivitetty haastatteluja, videoita tai kuvia.
- 8+7
Onkohan siihen jokin syy, että liiton toimintaa aina on kritisoitu? Siis ihan mielenkiinnosta kysyn kun en sitä tiedä. Useinhan valttamisessa on jokin perä.
- 13+13
Olihan siihenkin joku syy, että natsit "kritisoi" juutalaisia? Useinhan valittamisessa on jokin perä.
Eli ehkä pitäis kattoa onko se valittaminen perusteltua eikä sössöttää, että ei savua ilman tulta. - 9112
13+13 kirjoitti:
Olihan siihenkin joku syy, että natsit "kritisoi" juutalaisia? Useinhan valittamisessa on jokin perä.
Eli ehkä pitäis kattoa onko se valittaminen perusteltua eikä sössöttää, että ei savua ilman tulta.no mut miksi amerikkalaisen jalkapallon pitäisi olla tyyliin Suomen urheilimaailman ainoa lajiliitto (keskisuuret tai suuret lajiliitot) joka ylläpitää jotain foorumia, jossa te voitte käydä toisianne haukkumassa? Siis miksi?
Tässä on näille imbesilleille foorumi, jossa voi tykittää mitä haluaa.
Se rekisteröityminen on hei ihan vitsi -mä voin rekisteröityä ja sanoa, että mun nimi on Antti Rantanen ja mun meili on [email protected] ja saan tunnarit. Niin sittenkö se kirjoittaminen on jotenkin uskottavampaa kun mä olen "rekisteröitynut" jollain nimellä, minkä nyt satuin keksimään? - 11+3
9112 kirjoitti:
no mut miksi amerikkalaisen jalkapallon pitäisi olla tyyliin Suomen urheilimaailman ainoa lajiliitto (keskisuuret tai suuret lajiliitot) joka ylläpitää jotain foorumia, jossa te voitte käydä toisianne haukkumassa? Siis miksi?
Tässä on näille imbesilleille foorumi, jossa voi tykittää mitä haluaa.
Se rekisteröityminen on hei ihan vitsi -mä voin rekisteröityä ja sanoa, että mun nimi on Antti Rantanen ja mun meili on [email protected] ja saan tunnarit. Niin sittenkö se kirjoittaminen on jotenkin uskottavampaa kun mä olen "rekisteröitynut" jollain nimellä, minkä nyt satuin keksimään?Ei sen mun mielestä pitäiskään olla.
- tköasln
11+3 kirjoitti:
Ei sen mun mielestä pitäiskään olla.
Mun mielestä pitäs kyllä
- koira rakas <3
mun mielestä jenkkifutaajat on kuumia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917610Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236334Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624452Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353071Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh391964- 1291561
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971534Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo46839Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21792