Palloista asiaa..

kevättä odotellen

Minäkin avaan pallo asian, olen aloittanut itsekin vasta pelaamaan.. ja mikä / mitkä pallot olisi tosiaan hyviä, ei slaissaava/hukkia ottava pehmeä pallo ??? varmaan lyönti pituudessa häviää mutta pysyisipä väylällä kuitenkin hyvin.. Nythän palloja saa alennus myynneistä halvemmalla..

3

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfhghhgfg

Ihan turhaa otat ressiä palloista.
      Nyrkkisääntönä voisi pitää, että kun tasoitus on yli 10, niin ei ole väliä millä palloilla pelaat. Pääasia on, että pallot ovat puhtaita, ehjiä, eikä kulumia.

Aloittelijan kannattaisi keskittyä ihan muihin asioihin, kun pallojen valintaan.
      Jos on palloja alennusmyynnissä, niin osta pois ja osta paljon, niitä tulee kesän mittaan kummasti katoamaan. Jos uusia palloja hankit, niin merkillä ei ole suurta merkitystä. Älä nyt kuitenkaan osta naisten palloja... Se on noloa :-)

• 35v. pelannut

käytä pallojajotka tuntuvat hyviltä lähipelissä. naiten pallojen käytössä ei ole mitään hävettävää, monet käyttävät niitä

• 35v pelannut
        35v. pelannut kirjoitti:

käytä pallojajotka tuntuvat hyviltä lähipelissä. naiten pallojen käytössä ei ole mitään hävettävää, monet käyttävät niitä

jäi kirjoitusvirheitä pitää olla naisten palloja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe